Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelen narkomaanin kanssa, saa kysellä!

Vierailija
05.09.2014 |

Miehellä siis vakava opioidiriippuvuus, itse tyydyn viikonloppuoluisiin enkä silloinkaan humalaan asti. Saa haukkua, kysellä, ihmetellä tai sääliä, kaikki on kuultu. Ajattelin esimeriksi heitä jotka pelkäävät että läheinen on koukussa, osaan kertoa aika hyvin narkkarien ajatusmaailmasta ja elämästä yleisesti. En missään nimesä ylpeile tai kehuskele, koska tämä nyt on viimeinen keino sellaiseen kuten kuka vaan järkevä tajuaa. Mutta tosiaan, kysy pois!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:35"]

Etkö pelkää tilanteen pahentumista siihen pisteeseen, että kumppanin koko elämä koostuu huumeista? Jos siis nytkin on "vakava riippuvuus". Millaisen tulevaisuuden näet suhteella?

[/quote]

en pelkää, elän päivän kerrallaan. osaan kyllä kävellä ovesta ulos jos asiat menevät mahdottomiksi.  näen tulevaisuudessa normiraittiin elämän, tukea toisillemme, oman kodin, lapsiakin kenties. työtä, sitä tavallista arkea. ei mulla mitään erityisiä erikoisia haaveita ole, kunhan nyt katsellaan hiljakseen. vaan kyllä se tämä mies on, josta ois pyrkimys pitää kiinni sinne multiin asti. :)

Vierailija
2/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 alkaako nimesi N kirjaimella ja mies J kirjaimella? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys ehkä, mutta näyttääkö miehesi narkkarilta? Narkkarin ulkonäöstä tulee tietty mielikuva. Vai onko tavallisen näköinen, josta ei uskoisi ulkoisesti?
Hirmuisesti tsemppiä!!

Vierailija
4/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:54"]

Hölmö kysymys ehkä, mutta näyttääkö miehesi narkkarilta? Narkkarin ulkonäöstä tulee tietty mielikuva. Vai onko tavallisen näköinen, josta ei uskoisi ulkoisesti? Hirmuisesti tsemppiä!!

[/quote]

Ihan hyvä kysymyshän se on :D eis e yllä näytä, sellanen ihan tavallinen jäpikkä. keskimittainen, normalipainoinen, mun mielestä tietysti maailman komein, hihi. useinhan narkkareilla on tummat silmänalukset ja ties mitä, että siinä mielessä ei kyllä erota ulospäin.

ap

Vierailija
5/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi muuten kirjoitusvirheet, syytän näitä viikonloppuolusiani :D ap

Vierailija
6/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on "entinen" narkomaani, lainausmerkeissä siksi, että seurustelun alkaessa tiesin hänen olleen pahasti pirikoukussa kauan sitten, ja uskoin, kun hän vakuutti jättäneensä ne aineet vuosia aiemmin kokonaan (pilveä kyllä polttaa). Vuosien varrella (perustettuamme jo perheen yhdessä) minulle on selvinnyt, että hän onkin joitakin yksittäisiä kertoja lopettamisen jälkeen ottanut piriä (myös seurustelun alkamisen jälkeen), ja olen sitä myös kotoa joskus löytänyt (-> pahat kriisit ja erokeskustelut). Tiedän, etten välttämättä huomaisi, jos hän on käyttänyt piriä (siis erottaisi vaikutusta pilvestä tai viinasta), ja niinpä en pysty ikinä täysin luottamaan, ettei hän käytä sitä. Kovat huumeet ovat mielessäni suuri peikko, koska pelkään arvaamatonta käytöstä ja inhoan valehtelua ja salailua, vaikka miehen viinankäyttö aiheuttaa isommat riidat suhteessamme :( ..

Vierailija
7/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 21:43"]

Onko teillä lapsia? Oma mieheni on riippuvainen kannabiksesta. Itse en käytä alkoholia, en polta tai käytä mitään. Olen ollut suhteemme alusta lähtien tietoinen mieheni polttelusta, ja suhteeseen lähtiessäni tiesin että joko hyväksyn mieheni polttelun tai suhteellamme ei ole tulevaisuutta. Kannabis ei muuta miestäni millään tapaa, kukaan ulkopuolinen ei hänestä edes huomaisi että hän polttelee. Itseä inhottaa se haju. Se on niin pistävä ja voimakas. En kuitenkaan kehtaisi myöntää ystävilleni tai tuttavillemme miehen kannabiksen käyttöä, se hävettää. Hävettää että minut tuomitaan siitä että hyväksyn huumeiden käytön, ja että seurustelen "rikollisen" kanssa.

[/quote]

Miten kannabikseen voi muka tulla riippuvaiseksi? Olen käsittänyt, että se on täysin turvallista!

[/quote]

onhan siinä kevyt henkinen puoli, sellainen kuin vaikka suklaata tekisi mieli. kaikki mielihyvää tuottava aiheuttaa riippuvuutta. silti sanoisin että kyllä se on suht harmiton huume, kun ei vaan rupee ihan laiskaksi ja veteläksi
[/quote]

No mun mieheni on polttanut yli kymmenen vuotta lähes joka päivä, ja sillä tulee ihan selkeitä vierotusoireita jo muutamassa vuorokaudessa. Se näkyy hermostuneisuutena ensimmäisenä. Ei kannabis sitä laiskaks tai veteläks tee, se vaan rauhottaa sitä. Se on muuten aika vilkas ja touhuu koko ajan jotain, ni polttelun jälkee se on vähä rauhallisempi ja jaksaa keskittyy paremmin asioihin.

Vierailija
8/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kaikki tuli näköjään samaan pötköön, vaikka oliki kappalejaot! :o t. 36

Vierailija
9/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
10/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki kommentit ei taaskaan näy!!!

Vierailija
11/42 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut vitonen, joka myös poisti viestinsä? (?) :D mutta sanon et moni tietää,mutta ei pidä sitä pahana :)

Vierailija
12/42 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa näet metadonissa oikeinkäytettynä??? Halpa ja synteettinen opioidi kipuihin ja vieroitukseen, minkä maineen vuosia "hoidossa" roikkuvat pilaa! T: Itse heroiinin 30vrk metadonikuurilla lopettanut.

Vierailija
13/42 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut jos lapsesi teininä jää kiinni huumeista? Hyväksytkö? Varmaan ajankohtainen vuosien päästä. Vai annatko huumevalistusta jo ajoissa? 

Vierailija
14/42 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ilmeisesti olleet kovin kauan yhdessä. Itse rakastin 20 vuotta narkkaria, eikä se nyt noin ruusuiselta tuntunut,kun velkojat takoivat ovea, mies katosi reissuilleen, poliisit soittelivat, mies pölli lompakosta rahaa tai vei kännyn tai videokameran, ajoin miehen vankilan portille, hain lomille kotiin,kuskasin lapsia tapaamisiin. Toki oli monen monta hyvää hetkeä, mutta huonot oli voitolla

Vierailija
15/42 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

/2

Vierailija
16/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse käyttänyt/kokeillut mitään? minkä ikäisiä olette? parempaa jatkoa teille...:(

Vierailija
17/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aito nainen, joka ei ole vain miehen rahojen ja statuksen perässä. 

Kiinnostaisi lähinnä missä tapasitte? 

Vierailija
18/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Sandra?

Vierailija
19/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni alkaa J.lla. terve tutut!

Vierailija