Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muidenkin eskarilaisilla oma kännykkä ja minkä merkkinen?

Vierailija
05.09.2014 |

Meillä on nokia lumia 520

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerää sanon minä. Eskarit eivät tarvitse vielä puhelinta. T. eskarien kanssa työskentelevä lto

Vierailija
2/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:39"]

Täysin typerää sanon minä. Eskarit eivät tarvitse vielä puhelinta. T. eskarien kanssa työskentelevä lto

[/quote]Mitä typerää siinä on? oppii käyttämään sitä ennen kouluun menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaisella kännykkä?? Mihin maailma on menossa..

Vierailija
4/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ehtii kyllä oppia puhelimen käytön. Eskari-ikäinen on kyllä vielä niin pieni ettei puhelinta tarvita. Sos.mediaa on muutenkin lasten elämässä liikaa. -lto

Vierailija
5/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:39"]

[/quote]Mitä typerää siinä on? oppii käyttämään sitä ennen kouluun menoa.
[/quote]

Tuskin siihen opetteluun monta minuuttia menee, että ehtii kyllä koulun alkaessakin.

Vierailija
6/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Vain yhdellä tietämistäni eskarilaisista (omanikin on siis eskarissa, joten ikäisiä kavereita ja tuttuja lapsia on paljon) on oma puhelin, ja tämäkin perhe on niin outo. Äiti on pukenut tytön teinipissikseksi jo vuosia, äidillä itsellään on silikonit, huulibotoxit, hiuslisäkkeet jne. Tuntuu, että haluaa tehdä pikkutytöstään kaltaisensa ihan ennen aikojaan. Naurettavaa, sanon minä. Eskarilainen ei tod. tarvi puhelinta, eikä minusta vielä ekaluokkalainenkaan välttämättä, jos on iltapäiväkerhossa koulun jälkeen jne.

Vierailija
7/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:43"]

Lapsi ehtii kyllä oppia puhelimen käytön. Eskari-ikäinen on kyllä vielä niin pieni ettei puhelinta tarvita. Sos.mediaa on muutenkin lasten elämässä liikaa. -lto

[/quote]

Kyllä meidän lapsemme on ollut onnellinen kun saa ottaa kuvia kännykällään ja soittaa esim mummolle ja papalle.

Vierailija
8/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:47"]

Naurettavaa. Vain yhdellä tietämistäni eskarilaisista (omanikin on siis eskarissa, joten ikäisiä kavereita ja tuttuja lapsia on paljon) on oma puhelin, ja tämäkin perhe on niin outo. Äiti on pukenut tytön teinipissikseksi jo vuosia, äidillä itsellään on silikonit, huulibotoxit, hiuslisäkkeet jne. Tuntuu, että haluaa tehdä pikkutytöstään kaltaisensa ihan ennen aikojaan. Naurettavaa, sanon minä. Eskarilainen ei tod. tarvi puhelinta, eikä minusta vielä ekaluokkalainenkaan välttämättä, jos on iltapäiväkerhossa koulun jälkeen jne.

[/quote]kateelliset köyhät siellä taas kitisee....

Vierailija
9/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenne voi soittaa isovanhemmille myös teidän vanhempien kännykästä ja ottaa kuvia ihan kamerell

Vierailija
10/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 20:43"]

[/quote]

Kyllä meidän lapsemme on ollut onnellinen kun saa ottaa kuvia kännykällään ja soittaa esim mummolle ja papalle.

[/quote]

etkö voi antaa omalla puhelimellasi soittaa isovanhemmilleen?

Vierailija
11/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa, siis kameralla. Puhelin ei tee häntä yhtään onnellisemmaksi:) ja siitä, että köyhät kitisee..., niin ei nuo kännykät niin kovin kalliita ole.

Vierailija
12/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäkää hyvät ihmiset niitä lapsia kaikelta tältä "informaatioähkyltä" puhelimet, pelit ym. mukaanlukien. Tämä tuleva sukupolvi tulee elämään laitteiden keskellä. Antaa heidän olla lapsia ja leikkiä lasten leikkejä.

Vierailija
13/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli mihin maailma on menossa. Kauan sitten, kun minä olin eskarissa, mulla oli puhelin. Ja ihan vaan siksi, että voin soittaa vanhemmille, kun olen yksin kotona. Äidin vanha Nokia, komia antenni ja kaikkee, kaverit nauroi. Siinäpähän nauroivat, meikäläisellä sentään oli puhelin! Meillä ei koskaan ollut lankapuhelinta.

Vierailija
14/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä tuttavan lapsella on jokin vanha nokialainen, enkä käsitä miksi. Perhe on muutenkin ihan outo, esim. mies on niin kova peliaddikti, ettei voinut tulla avaamaan avaimensa sisälle unohtaneelle vaimolle kerrostalon alaovea, koska oli peli kesken.

Vierailija
15/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eskarilaisella on kännykkä. Sellainen nokian ikivanha luuri, ei kosketusnäyttöä. Sen ainut käyttötarkoitus on, että soitan hänet kotiin. Joskus hän soittaa minulle kenen kanssa kulkee ja saako mennä kylään. Tiedän siis puhelimen avulla aika hyvin mitä hän tekee ja kenen kanssa. Eikä minun tarvitse lähteä häntä pihalle huutelemaan kun hänen tarvii tulla kotiin. Vaikka hänen rajat on aika pienet niin ääneni ei kuulu pitkälle ja lähimetsässä ei näy kovin kauas. Kivittäkää!

Vierailija
16/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4v lumia 520. Ja 7v lumia 625. Tosin sim kortteja ei ole :D

Vierailija
18/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eskarilaisen annetaan kulkea yksin eestaas missä lie ja puhelin siksi, että äitee voi soittaa lapsen kotiin ^^ ??

Vierailija
19/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESKARILAISELLE KÄNNYKKÄ? Eikös vasta ekalla luokalla kannattaisi antaa.. Ja hänel on vielä Nokia Lumia 520! Kallis puhelin.
Eskarilaisten kuuluu muutenkin vielä leikkiä leluilla eikä räpläillä jollain kännykällä.

Vierailija
20/28 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kyllä päiväkodissa työskentelevänä nää tuossa mitään järkeä. Ei noin pieni tarvitse puhelinta mihinkään, kun ei vielä edes kulje missään yksin. Lapsilta katoaa oma mielikuvituksen käyttö kun suurimpia viihdykkeitä elämässä on älypuhelimet ja laitteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän