Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pisti välit poikki, koska en ole käynyt rokotuksessa. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
15.08.2021 |

Hän oli kuullut rokottamattomuudestani "pikkulinnuilta" ja otti minut pihteihinsä..

Tosi ikävää, että joillekin rokotus ei ole vain oma asia.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei suositella rokotusta terveydellisistä syistä. Saan toki ottaa, mutta tutkimustulosta seuraamuksista ei vielä ole.

Ei ole mitään sellaista miksi ei voisi ottaa tai mihin se voisi vaikuttaa negatiivisesti.

Vierailija
162/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaiset ihmiset vaarantavat lähinnä muita rokotevastaisia. Ei yhtä kauhean vaarallista muille, joten sama se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, onko joku rokotettu vai ei. Tai ehkä uteliaan luonteeni vuoksi voisi vähän kiinnostaakin, mutta en kysele. Sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta siihen, mitä noista ihmisistä ajattelen tai miten heihin suhtaudun. Toivon, että kaikki läheiset pysyisivät valinnastaan riippumatta terveinä, mutta ymmärrän, ettei se ole minun vastuullani, vaikka minullakin jokin mielipide asiaan on.

Jos joku jakelee somessa omia terveystietojaan tai mielipiteitään, niin siinähän jakelee ihan vapaasti. Kaikilla pitää kuitenkin olla myös oikeus pitää ne omana tietonaan. Sitten jos koen jonkun taholta suoranaista tuputtamista tai painostusta johonkin suuntaan, otan etäisyyttä, koska se on asia joka rikkoo periaatteitani vastaan. Samoin otan etäisyyttä niihin, jotka kokevat oikeudekseen pilkata tai moralisoida muita ihmisiä ja heidän valintojaan.

Kaikenlaista eriarvoistamista ja ylenmääräistä ihmisten kontrollointia vastustan. Jokaisella pitää olla oikeus tehdä sellainen valinta, jonka kokee itselleen parhaaksi, ja se ei ole mikään peruste syrjiä ketään. Toki jokaisella on myös oikeus valita, kenen kanssa aikaansa viettää, olipa perusteet siihen sitten mitä hyvänsä. Ja joo, yrityksetkin voivat valita asiakkaansa, mutta sitä ei saa ylhäältä määrätä, mikä se valintaperuste on.

Vierailija
164/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 15- vuotias kuoli piikitysten alettua.

Lisäksi viisi lasta sairaalassa pahojen haittojen takia.

Vierailija
165/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on lapsenuskoinen.

Piikki on suunniteltu aiheuttamaan hedelmättömyttä, kuolemia ja sairauksia.

Siksi Mariini hoputti lapsetkin alttarille.

On mukana tässä agendassa.

Vierailija
166/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ketjua en lukenut, mutta onpa järkyttävän vihamielistä ja aggressiivista porukkaa tuntuu nämä palstalla pyörivät rokotetut. Suu oikeasti loksahti auki näitä "avautumisia" lukiessa.

Onneksi omassa elämässä kaikki jo rokotetutkin ihmiset on ihan normaaleja.

Vierailija
167/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ihmiset vaarantavat lähinnä muita rokotevastaisia. Ei yhtä kauhean vaarallista muille, joten sama se.

Rokottamaton tietää tartuntariskinsä ja elää sen mukaan. Toisin on rokotetuilla ja tästä syystä rokotettu on todennäköisemmin vaaraksi muille kuin rokottamaton.

Vierailija
168/170 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tiivistyy aivopestyjen, entisten viherhörhöjen eli nykyisten persujen lukutaidottomuus, luetun omalaatuinen tulkinta, jääräpäisyys ja harhaisuus. Onneksi olette vähemmistössä ja vielä eräänä päivänä saamme yhteiskunnan avattua, vaikka vastaan kovasti taistelettekin.

Vierailija
169/170 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kysyä kaikilta ihmisiltä, kenen tapaamista harkitsen, että ovatko rokotettuja ja minkä verran ovat tavanneet ihmisiä. En kuitenkaan kehtaa ruveta tivaamaan, ellei jotenkin luonnollisesti tule puheeksi. Mutta tää vähän ahdistaa mua, koska kävi esimerkiksi niin, että näin yhtä kaveria ja sitten hän kertoi olleensa baarissa edellisenä viikonloppuna. Jos oisin tämän tiennyt, en olisi halunnut häntä nähdä. Mielelläni nään kavereita ja perhettä fiksusti ja itse välttelenkin kaikkia väkijoukkoja ja myös ulkopuolisten näkemisiä yritän jaksottaa niin, että en edes yksittäin nää kovin monia lyhyen ajan sisällä. Niin kyllä se sitten ahdistaa kuulla, että toinen tulee kylään käytyään baarissa. 

Sinänsä rokottamatonta voisin nähdä, jos hän olisi elänyt muuten varovaisesti. Yksi tällainen ystävä mulla onkin, joka käy oikeastaan lähinnä ruokakaupassa ja silloin tällöin näkee kavereitaan yksittäin. Häntä uskallan nähdä kyllä, mielummin kuin rokotettua joka huitelee missälie.

Vierailija
170/170 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi fiksua, jos rokottamaton käyttäisi maskia, mutta kun kumpikaan ei käy. Altistuin bussissa rokottamattomalle ja maskittomalle bussikuskille, jolla sitten oli korona. Tollo! Olisi edes pitänyt maskia sitten.

Onneksi pidin etäisyyttä, maskia ja oli eka rokote pohjalla. En saanut tautia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi