Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pisti välit poikki, koska en ole käynyt rokotuksessa. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
15.08.2021 |

Hän oli kuullut rokottamattomuudestani "pikkulinnuilta" ja otti minut pihteihinsä..

Tosi ikävää, että joillekin rokotus ei ole vain oma asia.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Tosi ikävää että joillekin rokotus ei ole vain oma asia”.

Eihän se ole vain oma asia, sen takia tässä on puhuttu laumasuojasta ja yli 70% rokottamisesta. Jos se olisi vain oma asia niin silloin riittäisi että ainoastaan rokoterakastajat ottaisivat rokotteen. Eikö pikkuhiljaa tämä asia ala valjeta?

Laumasuoja tulee sillä, että riittävän moni saa koronatartunnan. Näillä "rokotteilla" ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Sillä, että pyrimme estämään viruksen leviämistä, joka on suurimmalle osalle tartunnan saaneista täysin oireeton, ja vaarallinen vain hyvin harvoille (kuten normaali flunssakin on vaarallinen joillekin harvoille), vain pitkitämme epidemiasta eroon pääsemistä.

Jos olisit vähänkin tutkimuksia lukenut, tietäisit, että koronan sairastaminen antaa huonomman suojan kuin kaksi rokotusta.

Linkkejä tutkimuksiin?

Vierailija
142/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton ja pandemiaa väheksyvä on kaikin puolin tyhmä.

Jos olisikin vain hänen oma terveytensä kyseessä niin siitä vaan, mutta tulevat meille muille kalliiksi ja omat läheisensä joutuvat kärsimään.

Tein jo monta kuukautta sitten päätöksen, että "konmarin" kaikki rokotuksesta kieltäytyvät ja maskeja käyttämättömät. niin kavereista kuin työntekijöistämmekin. Yksikään tuollainen ei tule saamaan yrityksestämme töitä. Ei nyt eikä milloinkaan myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri jutteli, ettei ole ottanut rokotusta, eikä ota, koska hänellä on piikkikammo. Kyllähän siinä pienet naurut pääsi ja kirvoitti sadattelua.

Kuinka TYHMIÄ ihmisiä oikein on?! Jotenkin tuon vielä ymmärtäisi, että on jotain foliohattua päässä ja pystyisi perustelemaan sairaan näkökantansa, mutta ei sitten...

Meillä on vedottu, että kaikki ottaa rokotuksen. Narautin työkaverin ylemmälle taholle. Tehkööt sillä tiedolla mitä lystää. Mä en enää typeryyden kanssa tee töitä se on varma. Ei pysty ottamaan enää tosissaan ja kaikki vähäkin arvostus lensi ikkunasta ulos.

Kerroin lääkärille kauan sitten piikkikammosta

ymmärsi mainiosti

Koronapiikkiin en luota enkä sitä ottanut

Toivottavasti selviät raivotautisi kanssa

Sulla kuitenkin on tuo foliohattu uskomuksesi, joka mun kirjoissa käy selitykseksi olla ottamatta rokotetta.

Piikkikammo on naurettavin selitys ikinä. Vaikka foliohattukategoriaan senkin voi laittaa. Eihän ne sitten teholla kysele onko piikkikammoa vai ei, kun koronan takia sinne ketjussa tupakoiva sairaalloisen lihava kuitenkin on matkalla. Puhumattakaan muista taudeista, joita se nainen kantaa mukanaan.

Raivotautia mulla ei ole ollutkaan, vain vahingoniloa ja halveksuntaa.

Mitä väliä, jos joku sairaalloisen lihava ketjupolttaja ei ota rokotetta? Eiköhän hän ole jo ratkaisunsa terveytensä suhteen ajat sitten tehnyt? Mikset kiellä häneltä ruuan ostamista? Tupakan ostamista? Vedoten sairaalapaikkoihin ja rahaan?

Sinua sen ei pitäisi koskettaa, koska sinä sinne sairaalaan et ole matkalla, koska sinä sen rokotteen olet ottanut ja sinulle se tehoaa hyvin?

Minusta ihmisellä pitää olla oikeus ja vapaus jopa olla kutsumatta sitä ambulanssia, niin halutessaan. Sinä olet itsesi rokottanut, mikä siinä on, että ne muiden valinnat eivät kelpaa? Sinä et sinne sairaalaan ole menossa, joten kukaan ei sinun paikkaasi ole viemässä ja jos on niin todennäköisesti joku rokotettu sen vie. Heitä kun on 58% siellä koronan takia olevista.

Minun foliohattussani lukee, että sinä voit sekä sairastua, että joutua sairaalaan ja saada sen taudin jopa rokotetulta.

Olisi tosiaan kohtalon ivaa, jos niin kävisi.

JOS osaisit lukea ja ymmärtää lukemasi. Eipä yllätä, että rokottamattomat eivät osaa lukea.

Kuten sanoin jo, mullehan se on se ja sama onko rokotettu vai ei. KUN perustelu on "piikkikammo" mä nauran tuommoisen tyhmyyden edessä ja halveksun. Olisi edes joku järkevä peruste tai uskomus, kuten esim foliohattuteoria.... mutta ei. Hän perusteli piikkikammolla rokottamattomuuttaan.

Etkö ymmärrä, että piikkikammo on voinut olla myös tekosyy? Hänellä on voinut olla myös muita syitä olla ottamatta rokotetta, mutta on keksinyt piikkikammon tekosyyksi, koska sinä et kuitenkaan ymmärtäisi ja kuuntelisi, vaan räksyttäisit kuin raivotautinen.

Eri

Raivotautinen? ette ole varmaan elämää koskaan tavanneetkaan, helppohan se on folioaidan takaa huudella, kun ei uskalla kohdata ihmistä.

Hän puhui totta, tiedätkö kun ihmisten kanssa on tekemisissä, niin heidät oppii tuntemaan. Etenkin tässä seitsemässä vuodessa, kun mä olen tuon luuserin kanssa töitä tehnyt.

jos sua yhtään lohduttaa, niin mä vaan nauroin sille päin naamaan ja jupisin, kun kertoi asiasta työryhmälle ja alkoi tosiaan räntätä kuten tekin täällä nyt.

Täällä nyt kerroin mielipiteeni ekaa kertaa. Rokottamattomat pitäisi viedä saunan taakse. Toivottavasti eivät ainakaan sairaalahoitoon hakeudu, jos koronaan sairastutte. Ihan turha kuormittaa tyhmillä ammattilaisia, kun olisi heidänkin työtaakkansa voinut helpottaa.

Ei tietenkään sitähän te ette tulleet ajatelleeksi sekuntiakaan itsekkyydessänne. Over and out.

Vai saunan taakse? Ja sitten sinä naurat muille :D

Sinä olet itsekäs, koska sinulle ei riitä oma rokotuksesi, vaan sinä haluat määrätä myös muiden rokottamiset. Eiköhän jokainen joka ei rokotusta ota tiedä riskit. Ihan kuten sinäkin tiesit rokotteen riskit.

Vierailija
144/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri jutteli, ettei ole ottanut rokotusta, eikä ota, koska hänellä on piikkikammo. Kyllähän siinä pienet naurut pääsi ja kirvoitti sadattelua.

Kuinka TYHMIÄ ihmisiä oikein on?! Jotenkin tuon vielä ymmärtäisi, että on jotain foliohattua päässä ja pystyisi perustelemaan sairaan näkökantansa, mutta ei sitten...

Meillä on vedottu, että kaikki ottaa rokotuksen.

Narautin työkaverin ylemmälle taholle. Tehkööt sillä tiedolla mitä lystää. Mä en enää typeryyden kanssa tee töitä se on varma. Ei pysty ottamaan enää tosissaan ja kaikki vähäkin arvostus lensi ikkunasta ulos.

Totta kai menen sairaalaan, jos on tarvetta

Toisen terveystietojen Levittäväminen on rikos

Työpaikoilla ei kantelijaa arvosteta.

ymmärsi mainiosti

Sulla kuitenkin on tuo foliohattu uskomuksesi, joka mun kirjoissa käy selitykseksi olla ottamatta rokotetta.

Piikkikammo on naurettavin selitys ikinä. Vaikka foliohattukategoriaan senkin voi laittaa. Eihän ne sitten teholla kysele onko piikkikammoa vai ei, kun koronan takia sinne ketjussa tupakoiva sairaalloisen lihava kuitenkin on matkalla. Puhumattakaan muista taudeista, joita se nainen kantaa mukanaan.

Mitä väliä, jos joku sairaalloisen lihava ketjupolttaja ei ota rokotetta? Eiköhän hän ole jo ratkaisunsa terveytensä suhteen ajat sitten tehnyt? Mikset kiellä häneltä ruuan ostamista? Tupakan ostamista? Vedoten sairaalapaikkoihin ja rahaan?

Sinua sen ei pitäisi koskettaa, koska sinä sinne sairaalaan et ole matkalla, koska sinä sen rokotteen olet ottanut ja sinulle se tehoaa hyvin?

Minusta ihmisellä pitää olla oikeus ja vapaus jopa olla kutsumatta sitä ambulanssia, niin halutessaan. Sinä olet itsesi rokottanut, mikä siinä on, että ne muiden valinnat eivät kelpaa? Sinä et sinne sairaalaan ole menossa, joten kukaan ei sinun paikkaasi ole viemässä ja jos on niin todennäköisesti joku rokotettu sen vie. Heitä kun on 58% siellä koronan takia olevista.

Minun foliohattussani lukee, että sinä voit sekä sairastua, että joutua sairaalaan ja saada sen taudin jopa rokotetulta.

JOS osaisit lukea ja ymmärtää lukemasi. Eipä yllätä, että rokottamattomat eivät osaa lukea.

Kuten sanoin jo, mullehan se on se ja sama onko rokotettu vai ei. KUN perustelu on "piikkikammo" mä nauran tuommoisen tyhmyyden edessä ja halveksun. Olisi edes joku järkevä peruste tai uskomus, kuten esim foliohattuteoria.... mutta ei. Hän perusteli piikkikammolla rokottamattomuuttaan.

Etkö ymmärrä, että piikkikammo on voinut olla myös tekosyy? Hänellä on voinut olla myös muita syitä olla ottamatta rokotetta, mutta on keksinyt piikkikammon tekosyyksi, koska sinä et kuitenkaan ymmärtäisi ja kuuntelisi, vaan räksyttäisit kuin raivotautinen.

Eri

Raivotautinen? ette ole varmaan elämää koskaan tavanneetkaan, helppohan se on folioaidan takaa huudella, kun ei uskalla kohdata ihmistä.

Hän puhui totta, tiedätkö kun ihmisten kanssa on tekemisissä, niin heidät oppii tuntemaan. Etenkin tässä seitsemässä vuodessa, kun mä olen tuon luuserin kanssa töitä tehnyt.

jos sua yhtään lohduttaa, niin mä vaan nauroin sille päin naamaan ja jupisin, kun kertoi asiasta työryhmälle ja alkoi tosiaan räntätä kuten tekin täällä nyt.

Täällä nyt kerroin mielipiteeni ekaa kertaa. Rokottamattomat pitäisi viedä saunan taakse. Toivottavasti eivät ainakaan sairaalahoitoon hakeudu, jos koronaan sairastutte. Ihan turha kuormittaa tyhmillä ammattilaisia, kun olisi heidänkin työtaakkansa voinut helpottaa.

Ei tietenkään sitähän te ette tulleet ajatelleeksi sekuntiakaan itsekkyydessänne. Over and out.

Vierailija
145/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vedottu, että kaikki ottaa rokotuksen.

Narautin työkaverin ylemmälle taholle. Tehkööt sillä tiedolla mitä lystää. Mä en enää typeryyden kanssa tee töitä se on varma. Ei pysty ottamaan enää tosissaan ja kaikki vähäkin arvostus lensi ikkunasta ulos.

Totta kai menen sairaalaan, jos on tarvetta

Toisen terveystietojen Levittäväminen on rikos

Työpaikoilla ei kantelijaa arvosteta.

ymmärsi mainiosti

Eri

Vierailija
146/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamaton ja pandemiaa väheksyvä on kaikin puolin tyhmä.

Jos olisikin vain hänen oma terveytensä kyseessä niin siitä vaan, mutta tulevat meille muille kalliiksi ja omat läheisensä joutuvat kärsimään.

Tein jo monta kuukautta sitten päätöksen, että "konmarin" kaikki rokotuksesta kieltäytyvät ja maskeja käyttämättömät. niin kavereista kuin työntekijöistämmekin. Yksikään tuollainen ei tule saamaan yrityksestämme töitä. Ei nyt eikä milloinkaan myöhemmin.

Tilastot taitaa olla ihan utopiaa sinulle. Ei se mitään vaikket rokottamattomia palkkaa. Kohta firmasi on konkurssissa. Meille muille tulee kalliiksi työttömät ja rokotetut, jotka vievät tulevaisuudessa aina vaan enemmän sairaalapaikkoja.

Vierailija
147/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pistin välit poikki eräästä ystävästäni sekä isästäni koska eivät rokotetta ota.

Kulkutautimyöteisiä en halua lähipiiriini terveyttäni vaarantamaan.

Menisitkö toiseen ketjuun riehumaan hullu!

Kohta alat varmaan taas puhumaan mikrosiruista, follareista ja venäläisistä

En riehu, vaan kerroin mitä tein eli katkaisin välit ystävääni ja isääni koska he eivät ota rokotetta. En myöskään ole koskaan puhutnut missään ketjussa foliohatuista tai mikrosiruista, saati venäläisistä.

Vierailija
148/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on firmaa. Täällä voi esittää mitä haluaa

Yksinäinen lapseton katkera irvikuva on

Vierailija
149/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vedottu, että kaikki ottaa rokotuksen. Narautin työkaverin ylemmälle taholle. Tehkööt sillä tiedolla mitä lystää. Mä en enää typeryyden kanssa tee töitä se on varma. Ei pysty ottamaan enää tosissaan ja kaikki vähäkin arvostus lensi ikkunasta ulos.

ymmärsi mainiosti

Eri

Ei millään pahalla, mutta sinun kannattaisi ehkä hakeutua mielenterveyspalvelujen asiakkaaksi. Käytöksesi ei ole normaalia. Tuo silmitön raivo siitä, että joku vapaaehtoisesti valitsee vapaaehtoisesti valittavassa asiassa toisin, kuin sinä, ei ole enää normaalia.

Vierailija
150/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut työni puolesta ristiin rastiin maailmalla ja ottanut aina tarpeen vaatiessa ne rokotteet, mitä kussakin maassa on vaadittu viisumin ja passin lisäksi. Tämän olen tehnyt täysin vapaaehtoisesti. Sama koronarokotteen/rokotteiden suhteen. Ne ovat vapaaehtoisia kaikille. Ja jokainen myös päättää itse, keiden kanssa vapaa-aikaansa viettää. Mitä tuosta tuohtumaan. Eläköön vapaus ja ennen kaikkea siihen liittyvä vastuu!

Vierailija
151/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän siinä ja siinä rikonko välit ystävän kanssa. Tämä pandemia paljastaa kyllä hyvin ihmisten oikeat luonteet. Rokottamattomia ihmisiä itsekkäämpää porukkaa ei ole.

Päinvastoin. Teidän uskovaisten takia tulee rokotepassi ym. kun uskotte valtamedian syöttämää valhetta.

Joka osoittaa teidän tyhmyyden.

Sairaaloissa ei ole juuri ketään ja otatte flunssaan kokeellisen piikin.

Hallelujaa mikä älynväläys!

Haittoja on todella paljon tullut.

Vierailija
152/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo perhe haukkui ja syyllistää.

Nyt vähän rauhoittuneet, kun on tullut rokotehaittoja monelle.

Höpö höpö, turhaa pelottelua.

Vierailija
153/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten paljon näitä sokeita lampaita on.

Tämähän on suuri vedätys jolla saadaan yksinkertaiset auktoriteettiuskovaiset piikille josta tulee erinäisiä vaurioita.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

Vierailija
154/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omaa lähipiiriä ei muiden rokotukset kiinnosta. Ystävistäni kolme on rokotettu, samoin äitini ja mieheni, mutta minä ja pari muuta emme ole rokotetta ottamassa. Aiheet ovat tulleet esille normaalin keskustelun aikana, eikä kukaan ole saarnannut toisille valinnoistaan.

Meillä myös suurin osa rokotettu yhden kerran, jotkut kahteen kertaan. Itselläni ei ole piikkiä, enkä aio sitä ottaa. Kukaan ei moralisoi toistensa valintoja, kukin tyylillään, omista lähtökohdistaan. Fiksua porukkaa, jolla on elämässään muutakin sisältöä, kuin koronapiikki. Meitä ei voi jakaa kahtia jonkun piikin vuoksi.

Vierailija
155/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkaisin välit rokottamattomaan ystävään. En sen takia, että hän on rokottamaton, vaan siksi koska en kerta kaikkiaan jaksa enää kuunnella jotain salaliittoteorioita ja huuhaata. Ei kiinnosta.

Vierailija
156/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katkaisin välit rokottamattomaan ystävään. En sen takia, että hän on rokottamaton, vaan siksi koska en kerta kaikkiaan jaksa enää kuunnella jotain salaliittoteorioita ja huuhaata. Ei kiinnosta.

Kokemukseni mukaan rokotetut meuhaavat kuinka kaikkien pitäisi rokote ottaa. Itse en ole vielä rokotetta ottanut ja yritän olla asiasta ihan hissukseen. En tunne ketään rokottomatonta, joka asiasta pitäisi mitään meteliä, sen sijaan rokotetut laittavat jopa kuvia facebookiin rokotustodistuksistaan. ja laastareistaan. 

Vierailija
157/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille tiedoksi: KORONAA VOI KANTAA JA KORONA VOI TARTTUA MYÖS ROKOTETULTA

Vierailija
158/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pannut kehenkään välejä poikki, mutta olen kyllä yleisesti sanonut, etten erittäin huonon terveyteni takia pysty tapaamaan ihmisiä ennen kuin epidemia on ohi. Suurin osa ymmärtää, mutts osa ei.

Vierailija
159/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan rokotetut meuhaavat kuinka kaikkien pitäisi rokote ottaa. Itse en ole vielä rokotetta ottanut ja yritän olla asiasta ihan hissukseen. En tunne ketään rokottomatonta, joka asiasta pitäisi mitään meteliä, sen sijaan rokotetut laittavat jopa kuvia facebookiin rokotustodistuksistaan. ja laastareistaan. 

Valitan jos sinulla on noin ikäviä tuttuja. Minä taas tunnen näitä salaliittoteoreettikkoja valitettavasti. He jaksavat meuhkata. Minut on rokotettu mutta minulle on yhdentekevää ottaako muut rokotteen vaiko ei ja kuka kuolee ja kuka ei.

Vierailija
160/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuin muutaman ystäväni rokotetilanteen, koska he ovat postanneet rokotetodistuksistaan kuvia someen tai muuten vaan toitottaneet asiaa kaikille. En ole kertaakaan kysynyt kenenkään sukulaisen, ystävän tai työkaverin rokotteesta enkä aio kysyäkään.

Itselläni on molemmat rokotteet otettuna, mutta en katso asiakseni jakaa sitä tietoa julkisesti eikä kukaan ole sitä minulta kysynyt. Osa varmaan olettaa että en ole ottanut rokotteita, mutta se on heidän ongelmansa.

Olen koko koronan ajan yrittänyt kaikin tavoin välttää lietsomasta tätä seinähullua vastakkainasettelua ja pitänyt suuni kiinni. Vouhottajia on aivan liikaa muutenkin, molemmilla puolilla.

Hiljaa oleminen on tietysti helppoa itselle ja sopii suomalaiseen kansanluonteeseen. Valitettavasti helppouskoisiin ihmisiin uppoaa helposti rokotevastainen hömppä ja heille olisi suotavaa jakaa tieteeseen perustuvaa tietoa. Ei tuputtaa eikä elämöidä, mutta normaalissa kanssakäymisessä.

Höpön höpön. Muiden ihmisten valistaminen ei ole millään tavalla minun vastuullani. En ole päättäjä, terveysviranomainen enkä alan asiantuntija. Ammattini ja osaamiseni ei edes etäisesti sivua terveysalaa.

Huolehtisitte te muutkin vain omista asioistanne. Jättäkää valistustyö ammattilaisille. Tuo pakonomainen tarve muiden valistamiseen nimenomaan aiheuttaa tätä vastakkainasettelua ja jankkausta, johon jokainen täysjärkinen on kyllästynyt jo viimeistään vuosi sitten.

Tämä. Viranomais- ja terveydenhuollon tiedottaminen on minusta Suomessa varsin hyvällä mallilla. Ja media uutisoi joka päivä tuoreen tilanteen alueittain. Media myös haastattelee eri asiantuntijoitamme ja nämä antavat aiheesta haastatteluja auliisti. Jokainen saa kyllä luotettavaa, tieteeseen perustuvaa tietoa niin halutessaan, paljon enemmän ja laajemmin kuin minulta saisivat. En siis katso, että minun tarvitsee erikseen alkaa ketään valistamaan.

Yhden rokotteen olen saanut, toiseen on aika ensi viikolla. Käytän maskia julkisissa sisätiloissa, huolehdin turvaväleistä ja riittävästä käsihygieniasta, en nuohoa tarpeettomasti pitkin kauppakeskuksia ja baareja, en käy isoissa joukkotapahtumissa, enkä käytä julkisia kulkuvälineitä, jos suinkin voin sitä välttää. Aion jatkaa samalla tavalla vielä tehosterokotteen saatuanikin ainakin siihen asti, että riittävä rokotekattavuus saavutetaan (oliko se nykytiedon mukaan 80%).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme