Kävin treffeillä, ja mies ei voinut maksaa molempien tuoppeja, koska kuulemma "oli varannut rahaa mukaan vain itselleen"
Mitä ihmettä tuosta nyt pitäisi ajatella? Onko mies vain niin köyhä ettei hänellä ollut varaa maksaa molempien juomia, vai muuten vain pihi?
Hän haluaisi tavata uudestaan, mutta tuo kyllä pisti miettimään
Kommentit (93)
Minun juomiani ei tarvitse maksaa, mutta tuollaisen esiintuonti noin on a) moukkamaista ja b) pistää epäilemään, että mies elää täysin kädestä suuhun.
Kyllä oletan ilman muuta että mies maksaa treffeillä juomat. Aina on maksanut. On katsokaas miehiä ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä maksamisteemaahan ei ole pitkään aikaan palstalla ollutkaan, tämäpä tuore ja piristävä avaus!
Mutta vastaukseni on vanha ja tylsä: ei jatkoon. Olisin pitänyt itsestäänselvänä, että mies tarjoaa ensimmäisen tuopin, kun kerran on kaljalle menoa ehdottanut. Minä olisin tarjoutunut maksamaan seuraavat.
Ei muutu miksikään niiden 20+ sivun jälkeen, jotka tästä jankutetaan.
Ja mitä parisuhteeseeni tulee, niin omat rahat ja yhteiset maksut maksetaan 50/50. Eli se siitä lokkeilu-teoriasta.
Olet ääliö.
Ensinnäkään tarina ei kerro, kuka oli ehdottanut mitä, ja toiseksi sillä ei ole mitään väliä. Tuollainen sääntö on olemassa vain sinun päässäsi.
Olenko minä muuta väittänytkään? Ja omassa tapauksessani olisimme tavanneet kaljalla vain, jos mies olisi sitä ehdottanut.
Ei kai kukaan oikeasti usko avausta?
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse tietenkin maksanut oman juomani, mutta tollanen kommentti kyllä pistäisi miettimään. Ei vaikuta hyvältä.
Kommentti voi olla tarkoitushakuinen. Sillä saa karsittua tietynlaiset seuralaiset pois jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä maksamisteemaahan ei ole pitkään aikaan palstalla ollutkaan, tämäpä tuore ja piristävä avaus!
No, sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta miehet ja naiset edelleen tänä päivänäkin käyvät treffeillä.
Uusia kokemuksia syntyy joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oletan ilman muuta että mies maksaa treffeillä juomat. Aina on maksanut. On katsokaas miehiä ja miehiä.
Vuonna 2021 on myös tasokkaita naisia ja naisia. Ei todellakaan ole tänä päivänä enää edes herrasmiesmäistä maksaa naisen juomia. Jatkoon ei tuollainen nainen pääse.
Onhan tuo aika tökerö kommentti. Olisin maksanut juomat mutta treffeille en toista kertaa olisi lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullekko olis pitänyt tarjota? Jospa sä olisit tarjonnut? Sinä tässä tyhmä nyt olet.
Ja miehetkö sitten menevät synnyttämään vai?
Kyllä se on miehen tehtävä tarjota
Mitenkä synnyttäminen ja eka treffeillä tarjoilu liittyy toisiinsa? En nyt ihan ymmärtänyt.
Siten, että ns. täydellinen tasa-arvo ei tosiaankaan ole tavoiteltavaa, eikä se tule koskaan tapahtumaan.
Miehellä ja naisella on omat roolinsa, joissakin suhteissa vahvemmin ja näkyvämmin, toissa hieman heikommin
Todella noloa. Kyllä mä olen sen verran vanhanaikainen että silloin kun olin vielä vapaa, niin miehen kuului tarjota treffeillä, oli se sitten ruoka tai juoma. Ei ymmärrys riitä tuollaisiin tolvanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse tietenkin maksanut oman juomani, mutta tollanen kommentti kyllä pistäisi miettimään. Ei vaikuta hyvältä.
Kommentti voi olla tarkoitushakuinen. Sillä saa karsittua tietynlaiset seuralaiset pois jatkosta.
Ihan varmasti, mutta ei kannata samaan syyn kertoa että haluaisi tavata myös jatkossa.
Siis mikäli mies pyytää naista ulos mies maksaa tietysti. Jos mies pyytää naista matkalle mies maksaa. Nainen voi toki tarjota myös ja maksaa mutta riippuu tilanteesta.Miehellä jolla on monia naisia on tietysti vaikeaa maksaa kaikille joiden kanssa on ulkona.Mies voi joutua ostamaan sormuksia lahjoja monelle naiselle samaan aikaan ja monille lapsilleen.
Olisin tarjoutunut maksamaan molemmat, mutta toisia treffejä ei olisitullut.
Huvittaa, kun aina kohkataan tasa-arvon puolesta, mutta kun mies osoittautuu tasa-arvon kannattajaksi, niin johan vingutaan, kun mies ei tarjonnutkaan sitä tuopposta.
Vaihtoehtoisesti mies on mammanpoika ja mamma oli antanut taskurahaa vain yhden tuopposen verran.
Jankuttakaa ihmeessä lokeista, lompakkoloisista ja tasa-arvosta vaikka maailman tappiin asti! Se ei muuta asiaa, että on herrasmiesmäistä ja kohteliasta, että mies tarjoaa edes sen yhden juoman, kun kerran treffeille on menty.
Pihiys ja pennien laskeminen omaksi eduksi on oksettava piirre, oli se sitten miehen tai naisen toimesta.
T. Herrasmiehen kanssa naimisissa oleva yhteistaloudessa elävä vieraanvarainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa. Kyllä mä olen sen verran vanhanaikainen että silloin kun olin vielä vapaa, niin miehen kuului tarjota treffeillä, oli se sitten ruoka tai juoma. Ei ymmärrys riitä tuollaisiin tolvanoihin.
ja olit sinkku siis viimeksi 1950-luvulla ?
räyhäRiitta kirjoitti:
Oikea Mies maksaa kaljat , tupakat ja taxit mitään mukisematta.
😈
Koska nainen ei itse kykene suoriutumaan näistä? Oikeastaan hyvä perinne siis ulkomaalaisilla, että miehet vastaavat taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttakaa ihmeessä lokeista, lompakkoloisista ja tasa-arvosta vaikka maailman tappiin asti! Se ei muuta asiaa, että on herrasmiesmäistä ja kohteliasta, että mies tarjoaa edes sen yhden juoman, kun kerran treffeille on menty.
Pihiys ja pennien laskeminen omaksi eduksi on oksettava piirre, oli se sitten miehen tai naisen toimesta.
T. Herrasmiehen kanssa naimisissa oleva yhteistaloudessa elävä vieraanvarainen nainen
Et kuitenkaan tavannut miestäsi treffeillä?
Kerran nuorena muistan kun yhdeltä jätkältä loppuivat rahat risteilyllä mihin lähdimme yhdessä. Siis järjestimme treffit laivalle. Järkyttävä tapaus. Ei tuollaista saa käydä miehelle eikä naiselle.
Ihanaa kun on naimisissa miehen kanssa joka aina osoitti ja osoittaa edelleen herrasmiesmäisesti että hän huolehtii ja maksaa. Niin sen pitääkin olla eikä silloin tarvitse olla edes mikään erityisen hyvätuloinen, kyllä voi osoittaa järkevyytensä pienillä eleillä.
Vierailija kirjoitti:
kuvottava ja seksistinen asenne. oksetus
Jos lähtee treffeille tuolla asenteella, on moukka. Parempi jäädä kotiin ruikuttamaan. Ei se yhden kaljan tarjoaminen nyt mikään sankarteko ole. Itse tarjoan usein, enkä odota vastavuoroisuutta. Kyllä se lokki muutakin haluaisi kuin kaljan pari.