Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä, ja mies ei voinut maksaa molempien tuoppeja, koska kuulemma "oli varannut rahaa mukaan vain itselleen"

Vierailija
15.08.2021 |

Mitä ihmettä tuosta nyt pitäisi ajatella? Onko mies vain niin köyhä ettei hänellä ollut varaa maksaa molempien juomia, vai muuten vain pihi?
Hän haluaisi tavata uudestaan, mutta tuo kyllä pisti miettimään

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut, että parisuhde alkoi siitä, että mies tarjosi treffeillä . En koskaan. Eli täysin turhaa.

Johtuiskohan siitä, että sitä pidetään niin itsedtäänseövänä eleenä onnistuneiden parisuhteiden alussa, ettei siitä tarvitse sen kummemmin edes puhua?

Voin nimittäin kertoa monta omakohtaista sekä kuultua tarinaa siitä, kuinka parisuhde EI ole lähtenyt etenemään edes toisiin treffeihin, kun miehen käytöstavat/ saituus/ elämänhallinta /rahatilanne ei ole ollut tarvittavalla tolalla, mikä on monessa tilanteessa näkynyt myös tarjoamattomuutena treffeillä.

Sellaista se on siellä porvoossa. Muualla pidettäisiin elämänhallinnan ongelmana sitä, että naisella ei ole varaa edes OMAN kaljansa maksamiseen.

Juntti ajattelee sen johtuvan rahan puutteesta, sivistynyt ymmärtää naisten arvostavan sitä eleenä.

Itse olen vieraanvarainen juhlien järjestäjä ja ravintolassa tarjoaja sekä perheenjäsenillemme että ystävillemme. Minulle oli tärkeää, että myös mies on luonteeltaan samanlainen,ja treffeillä tarjoaminen oli positiivinen ele siihen suuntaan.

Ei kukaan usko sinun trollisatujasi. Kuinka kauan aiot keskustella itsesi kanssa?

Elät aikamoisessa erakkokuplassa, jos tämän ketjun aihepiiri on mielestäsi trollisatua.

Ei ap

Vierailija
82/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään ottanut juoksukaljaa, kun kolikot riittivät yhteen tuopposeen. On kai sekin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt oli köyhää. Jos ehditte naimisiin, tulee sama selitys ruokakaupassa "olin varannut rahaa vain itseäni varten". Pistä vaihtoon.

Vierailija
84/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut, että parisuhde alkoi siitä, että mies tarjosi treffeillä . En koskaan. Eli täysin turhaa.

Johtuiskohan siitä, että sitä pidetään niin itsedtäänseövänä eleenä onnistuneiden parisuhteiden alussa, ettei siitä tarvitse sen kummemmin edes puhua?

Voin nimittäin kertoa monta omakohtaista sekä kuultua tarinaa siitä, kuinka parisuhde EI ole lähtenyt etenemään edes toisiin treffeihin, kun miehen käytöstavat/ saituus/ elämänhallinta /rahatilanne ei ole ollut tarvittavalla tolalla, mikä on monessa tilanteessa näkynyt myös tarjoamattomuutena treffeillä.

Sellaista se on siellä porvoossa. Muualla pidettäisiin elämänhallinnan ongelmana sitä, että naisella ei ole varaa edes OMAN kaljansa maksamiseen.

Juntti ajattelee sen johtuvan rahan puutteesta, sivistynyt ymmärtää naisten arvostavan sitä eleenä.

Kumma kun ne mieheltä odotettavat "eleet" ovat aina jotain taloudellisia asioita : )

Vierailija
85/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tasa-arvo ja siksi kaikkien pitää aina omat kulunsa pilkun tarkasti.

Vierailija
86/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tasa-arvo ja siksi kaikkien pitää aina omat kulunsa pilkun tarkasti.

Miehella meni soidinmenot pieleen. Next!

Vierailija
87/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nyt oli köyhää. Jos ehditte naimisiin, tulee sama selitys ruokakaupassa "olin varannut rahaa vain itseäni varten". Pistä vaihtoon.

AP:han ei ollut varannut rahaa edes itseään varten, joten vielä köyhempää hänellä on.

Vierailija
88/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ne mieheltä odotettavat "eleet" ovat aina jotain taloudellisia asioita : )

Jep, eivät nämä ikinä mainitse jos mies vaikka avaa oven.

Mutta sehän lämmittää ja kostuttaa jalkoväliä, jos mies maksaa ravintolaillallisen "eleenä"

Ja näin yksi tuoppi olutta muuttui kynttiläillalliseksi hienossa ravintolassa. Sitten ihmetellään, kun asiallinen keskustelu ei ole mahdollista.

Vierailija
89/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta päivää. Pahimmatkin kehityksen jarrut maksavat tänä päivänä kortilla.

Minä maksan yleensä käteisellä, varsinkin jos on tuollaista "ylimääräistä" toimintaa.

Niin monta kertaa jäänyt saamatta tuote maksupäätehäiriöiden takia

Aaa, Porvoossa on epävarmat tietoliikenneyhteydetkin. Otan osaa.

Vierailija
90/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena maksan omat kulut ekoilla treffeillä, kun ei ole tietoa miten sovitaan yhteen. Jos juttu jatkuu, sitten eleenä se on mukavaa.

Vierailija
91/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisena maksan omat kulut ekoilla treffeillä, kun ei ole tietoa miten sovitaan yhteen. Jos juttu jatkuu, sitten eleenä se on mukavaa.

Montakos ravintolaillallista olet itse tarjonnut miehille "eleenä"? 

Vierailija
92/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakos ravintolaillallista olet itse tarjonnut miehille "eleenä"? 

Kahdet samalle miehelle. Ollaan tarjoiltu puolin ja toisin. Euromääräisesti meni kutakuinkin tasan (alle 5e ero). Juttu ei jatkunut, kun haluttiin muuta tulevaisuudelta. Minusta tämä oli reilua.

Vierailija
93/93 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja raha. Kunhan ei vaan tarvitse omia rahoja käyttää. Ollaan niin tasa arvoisia, paitsi kun omia rahoja pitää käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan