Kim Kardashianin peppu
Minusta tuo takamus näyttää lähinnä vaivalloiselta. Kim näyttää oudolta ja epämuodostuneelta peräpäästään.
Kommentit (36)
No minkäs sille voi jos on iso lantio? Kai se on sitte parempi treenata sitä peppua kun että se vaan roikkuisi. Kyllä se vaan isoksi kasvaa kun sitä treenaa.
Hyi helvata, just tuollainen ahteri, josta naiset haluaa päästä eroon!
Miksi Suomessa ei ole tuollaisia?
Eniten minua häritsee se että miten epätoivoisesti tuo emäntä yrittää matkia Jennifer Lopezia!
Jennifer on aivan omaa luokkaansa viihdyttäjänä ja ollut aina tosi kaunis, ja tuo nyt on vain ihan lahjaton itsensä esittelijä joka ei edes minkään näköinen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:04"]
Miehet tykkää, naiset vihaa.....
[/quote]
Minäkin pidän muhkeista pepuista, mutta tuo on jotenkin liikaa. Menen aina hämilleni, kun näen sen. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:04"]Miksi Suomessa ei ole tuollaisia?
[/quote]
Suomalaisten geeneillä?
[/quote]
Ei tykkää, liian iso.
-Mies-
Taida olla millään geeneillä mahdollista,plastiikkakirurgi taitaa olla avain tämän naisen ulkonäköön.
Mä saan jatkuvasti kuulla että olen tuollainen persuuksistani. En usko että kuitenkaan noin iso mutta on se minunkin mielestäni samantyyppinen. Iso, leveähkö ja pyöreä. Kaikki rasva mul meneekin alas ei vatsaan. Mä tykkään.
[/quote]
naiset vihaa toisia naisia, niitä joista miehet tykkää.
oli nainen millanen tahansa.
Onneks kunnon naiset sylkee tommoset reppana-vihaaja naisten päälle.
sellaset ku ei kelpaa ees tamppooniksi kunnon naisille.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:26"]
No minkäs sille voi jos on iso lantio? Kai se on sitte parempi treenata sitä peppua kun että se vaan roikkuisi. Kyllä se vaan isoksi kasvaa kun sitä treenaa.
[/quote]
Mutta ei niin isoksi, kuin Kimillä :D Se ei ole sitä treenaamalla saanut, vaan reisistään otetuilla rasvansiirroilla. Ja vaikka sen reidet on edelleen todella jytkyt, niin peppu näyttää silti luonnottoman kokoiselta hänen muuhun kroppaansa nähden ja sen takia se näyttää oudolta.
Näen ihan päivittäin seksikkäämpiä ja kiihottavampia tyttöjen pyllyjä kuin mitä on tämä kyseinen pottusäkki.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:09"]Niin kuvottava, ruma ja tyhjänpäiväinen eukko ettei riitä sanat kertomaan. Leikelty päästä varpaisiin, perseessähän sillä on implantit, senhän tietää jokainen. [/quote] Muuhun kommentoimatta ja Kimiä yhtään puolustelematta, on pakko korjata tuo sun väite. Koko Kardashianin suku on täynnä isopyllyisiä naisia ja Kim on vain se jäävuoren huippu. Ja rasvansiirtoja on todennäköisesti tehty, mutta implantteja siellä ei ole. Teki siitä joskus jakson KUWTK:n ja otatte pyllystään röntgenit :D Eikä se niitä edes tarvitse, kun geenit on mitä on.
[/quote]
no rasvaa on sitten tungettu aika reilulla kädellä... :D
http://yabaleftonline.com/wp-content/uploads/2014/01/kim.jpg
http://www.alexanderaslani.com/wp-content/kim-kardashian-plastic-surgery-before-after.jpg
http://origin.realitytea.com/assets/uploads/2011/06/kim-kardashian-butt-implant.jpg
Tuon kyseisen Kimin peppu on vähän kuin hevosella, joten jätänkin hänet ihan omaan arvoonsa. Mutta sen sijaan kerron siitä, kun kävin eilen marketissa, niin näin siellä aivan uskomattoman näyn. Nuorehko (melkoisen viehättävä nainen) käveli edestakaisin hyllyjen välissä, niin että hän ohitti minut moneen kertaan. No, eihän siinä vielä mitään, mutta kun tuolla kyseisellä naisella oli aivan uskomattoman seksikäs peppu. Ja se ei suinkaan ollut mikään, ´´Kim -tyylinen-tynnyri´´, vaan se oli pieni, ja pyöreä, mutta kuitenkin hyvin muodokas. Naisella oli jalassaan tiukahkot farkut, niin että kun hän käveli, niin tuo pikku-peppu keikkui todella seksikkäästi. Hän käveli todellakin moneen kertaan ohitseni, ja taas takaisin, aivan kuin esitelläkseen tuota jumalaisen kaunista ja seksikästä pikku-peppuaan. Koska en voinut olla ihan varma, että esitteleekö hän aivan tarkoituksellisesti itseään, niin minäkin olin siis, ´´jatkavinaan ostoksiani´´, joskin mulla oli kyllä todella vaikea saada katsettani irti hänen pikku-pepustaan, joka siis keinahteli jatkuvasti silmieni edessä. Sitten kun olin jo kassalla, niin tuo kyseinen nainen kävelikin jo kassan ohitse, ja sanoi kassalle: että ´´ei tullut ostoksia´´, ja sen lisäksi hän vielä vilkaisi minuun, ja hymähti todella viehkeästi, ja minä tietysti takaisin. Kaupan ulkopulella häntä ei sitten enää näkynytkään, joten liekkö hän siirtynyt jo seuraavaan putiikkiin keikuttamaan tuota pikku-peppuaan..?
Ap, miltä sinun peppusi näyttää? Laitatko kuvan niin voidaan arvostella :)