Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!
Kommentit (514)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:51"]
Tässä kesältä saunan jälkeen kuva. En nyt jaksa uutta ottaa kun en mainittavasti ole kesästä rupsahtanut. En kovin usein edes käytä meikkiä ja jos nyt joku miettii motiiveja, että miksi laittaa oma pärstä muiden pällisteltäväksi niin uteliaisuudesta. Täällä kun saa käsityksen, että nainen ilman meikkiä on valju ja kamala ilmestys. En todellakaan koe olevani mikään kaunotar tai edes nätti meikittä, mutta en sitä koe olevani meikitkään naamassa kun en edes osaa meikata kuin just jotain ihoa korjailla ja ripsiväriä laittaa. Ihan turhaa hommaa siis. Ei minusta meikittömät naiset ole kamala näky, mutta voin olla väärässä joten tässä se nyt sitten on, kamala ja valju ilmestys:
[/quote]
Sä taidat olla se treffien sopija nainen, joka teki mulle Kallessa oharit. Tollanen kukka silläkin piti olla päässä, mutta eipä näkynyt neitoa.
[/quote]
En ole koskaan elämässäni sopinut treffejä kenenkään kanssa ja viimeiseen kahdeksaan vuoteen nyt ainakaan kun olen onnellisesti naimisissa :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:21"]http://aijaa.com/C0Dv1B Moi tutut[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:21"]http://aijaa.com/C0Dv1B Moi tutut ja tuntemattomat! Toimiiko tää??
[/quote]
tunnen sut.. moi Saa...:-)
Miten AS:ssa voi tienata rahaa?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:32"]Miten AS:ssa voi tienata rahaa?
[/quote]
Huoraamalla. Tai myymällä vaikka likaisia pikkareita.. Viestini poistettiin mutta As-sivustolla ei saa myydä itseään joten tuleepa heiduli kertomaan asioiden oikea laita.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:18"]
Uskalsin ottaa nyt kuvan! eli kuvassa näy täysin meikittä ja olen teidän mielestänne toivottavasti edes normaalin tai perusnätin näköinen. Tiedän kyllä etten ole mikään kukkakeppi ja laihdutusprojekti on alkanut. Entiset kumppanit ovat kehuneet muhkeita rintojani, no omasta mielestäni saisin olla hieman hoikempi. Monet ex-kumppanit ovat myös kehuneet silmiäni ja pakko myöntää että itsessäni pidän eniten juuri silmistäni. Niin tässä tulee kuva:
http://fap.to/images/full/49/678/678045643.jpg
[/quote]
Olet kaunis, mutta kuva ei ole meikitön.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:21"]http://aijaa.com/C0Dv1B Moi tutut[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:21"]http://aijaa.com/C0Dv1B Moi tutut ja tuntemattomat! Toimiiko tää??
[/quote]
tunnen sut.. moi Saa...:-)
[/quote] Moi! Kuka kuka kuka?? :)
Hyvä idea, tule sellaisena kuin olet, kaikki tykkää! loppuisi miehiltä (ja useimmilta naisilta) ei nainen voi olla tuollainen ei voi!
Voi kuulkaa, ei siellä ole pääasiassa, kuin pärstäkuvia ollut. Että olkaa huoletta :) Ja eräs miespuolinen kaveri yllytti ja yllytti ja lupasi antaa mulle 200e jos teen tunnuksen ja pidän tietyn aikaa. Ei sen kummempi juttu...Ei siellä meikäläisen alapäätä revitelty todellakaan :D Varmaan kaksi kuvaa jotka oli edes hitusen rohkeampia. Älkää heti ajatelko kaikista pahinta joka asiasta.
Siis tätäkö te harrastatte kun miehenne on töissä ? Menkää vaikka lenkille ennemmin pikku likat.
Kyllä sua panis ilman meikkiäkin.
En nyt oo ihan varma, että miksi, mutta tuossapa on. :D
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:28"]http://aijaa.com/4IShkM
En nyt oo ihan varma, että miksi, mutta tuossapa on. :D
[/quote]
Jeij :3 saatii lisää porukkaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 11:43"] Kaikilla ei taida olla samanlainen maku, ohhoh. :) Mun mielestä kaikki kuvansa laittaneet on kauniita, itseni poislukien. Mulle ei ollu suuri kynnys laittaa kuvaa tänne, koska en oikeestaan ikinä käytä meikkiä, ja mulla on facebookissakin paljon meikittömiä kuvia. Tiedän että jotku ei mun naamasta välitä, eihän kaikki pidä samoista asioista, niinhän se vaan on. Ja tiesin kyllä että arvostelua tulee, mutta noi turhat wt-kommentit vois jättää pois. :) Laittakaahan nyt ihanaiset kuvia lisää! Mä ainankin oon utelias näkemään. T. Se kenellä on wt-lävistyksiä, siivoton tukka ja narttumainen hymy. :D [/quote] Olet kaunein koko porukasta.. [/quote] Nyt en kyllä usko. :D käyköhän mun äiti palstalla? :D Siltä voisin uskoa tollasta kommenttia. Jotkut kuvansa laittaneista on aivan tajuttoman kauniita, itteäni pidän ihan ok näkösenä, en kyllä kamalasti jaksa peiliin katella kylläkään. Harmi että tänne piti tulla rumia kommentteja ni naiset ei uskalla laittaa kuviaan... :/ t. Samainen narttuhymy
[/quote]
Hahaa, toivon että käy, niin viimeistään huomaa kuinkas söpö tytär hänellä onkaan..
Ei meikkiä mutta spermaa sitten sitäkin enemmän :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:59"]
Siitä. Kaikki läheisimmät ystävät tietää että täällä pyörin, mutta terkkuja vain tutuille :D
[/quote] ruma rillirousku eukko en panis.
[/quote]
Rillipäätytöt ovat hellyttäviä ja herättävät miehissä huolenpitovietin. Panovietistä puhumattakaan..
Kyllä nyt vähän hävettää tämmöinen mutta laitetaan nyt uteliaisuuden vuoksi. Kuva on tosiaan otettu äsken klo 2:31 eli en ole krapulassa vaan muuten vain silmät lurpsallaan.
luonnon kauniita leidejä sanois meitsi!! ootteks sinkkuja muute?
t. mies
luonnon kauniita leidejä sanois meitsi!! mistä tollasia löytää ootteks sinkkuja muute?
t. mies
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:03"]
Siinä ois meikitöntä, terkkuja tutuille :)
Normaalisti ei karsasta, mut en vissiin osannut päättää katsonko kännykän ruutuun vai peiliin :D
[/quote]
Tosi kaunis olet! Täydellisesti sopii silmät+nenä+huulet yhteen. Ja upea ilman meikkiäkin.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:28"]
Missähän kohtaa haukuin naamaani? Ja alempaa kuvaa ei kyllä ole muuten muokattu...Ylemmässä on varjostuksia laitettu. Laitoitkos itse kuvaa?
Tunnus alastonsuomessa...so? Tienasin 200e ja profiili jäi sinne roikkumaan. Enpä siellä kauheasti kyllä käy :D Pitääpä muutenkin poistaa...
-heiduliini-
Ps. Ja sinä joka et uskaltanut laittaa kuvaa haukkujen pelossa...Ymmärrän täysin. Tällä sivustolla on niin paljon vihamielistä porukkaa, ettei täällä kannattaisi edes käydä. Pilaa vaan päivänsä.
[/quote]
Aivan selvästi myös alempaa kuvaa muokattu näkee hyvin! Jos idea on laittaa luomukuvaa niin silloin sen pitää olla myös luomu. ei muokattu! Ei sillä kyllä ihan kaunis olet, mutta kuvien muokkaus vei idean!
[/quote]Jaa-a...entäs erilaiset linssit/objektiivit, jos jollakin sattuu semmoisia olemaan? Ja joillakin kameroilla nyt vaan tulee hirveätä pikselituubaa; aivan sama missä ja milloin sen kuvan ottaa. Korkeintaan yleishajun saa aikaiseksi...