Ruuaksi 250g perunaa, 5 kalapuikkoa, paistettu kananmuna
Ja kirsikkatomaattia ja punasipulia. Oivariinia perunoille. Ja Euroshopper-ketsuppia. Namnam.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:10"]
Mulle riittäisi kaksi kananmunankokoista perunaa, kolme kalapuikkoa ja kananmunan jättäisin pois. Oivariinin jättäisin pois, koska ketsuppi riittää kastikkeeksi. Jos ketsupin jättäisi pois, vaihtaisin oivariinin rypsiöljypohjaiseksi margariiniksi. Ketsuppina käytän makeuttamatonta ketsuppia. Euroshopperissa taitaa olla aika paljon sokeria.
[/quote]
lisään vielä, että kalapuikoista valitsisin sen sydänmerkki-tuotteen
ed.
[/quote]
Tiedätkö, mitä sydänmerkki tarkoittaa? Sitä, että tuote kannattaa jättää syömättä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:29"]
Mulle riittäisi kaksi kananmunankokoista perunaa, kolme kalapuikkoa ja kananmunan jättäisin pois. Oivariinin jättäisin pois, koska ketsuppi riittää kastikkeeksi. Jos ketsupin jättäisi pois, vaihtaisin oivariinin rypsiöljypohjaiseksi margariiniksi. Ketsuppina käytän makeuttamatonta ketsuppia. Euroshopperissa taitaa olla aika paljon sokeria.
[/quote]
Oletko ihan tosissasi? Miksi et välitä terveellisestä ruoasta?
[/quote]
Nice try. En välitä karppiuskonnosta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:39"]
Noh, mun bmi on 16. Olen vähän aikaa sitten synnyttänyt ja imetän - ruoka maistuu. Taas nälkä, vaikka aloitusviestin jälkeen söin aloitusviestissä kuvaillun määrän eli 1,5h sitten... -aloittaja
[/quote]
kannattaa satsata enemmän hyvänlaatuisiin kasvirasvoihin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:10"]
[/quote]
lisään vielä, että kalapuikoista valitsisin sen sydänmerkki-tuotteen
ed.
[/quote]
Lällällää, minä tekisin itse kalapuikotkin! Ei ole hankalaa, mutta aikaa toki vie enemmän.
Mä söisin muusin kymmenestä perunasta, 10 kalapuikkoa ja rasian kirsikkatomaatteja. Nälkä olis parin tunnin päästä. Yhdessä vaiheessa lisäsin rasvoja, mut lihoin liikaa. Nyt sopivat 165/60. Tämä pohjaton maha tulee kalliiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 15:27"]
Kyllä mä syön yksin koko paketin, 10kpl ja vähän perunamuussia kylkeen. Bmi 18.
[/quote]
Hoikkuus ei tarkoita välttämättä terveyttä.
[/quote]
No mitenkäs mittaisit terveyttä? Kaikki veriarvot on kunnossa, urheilen km. 5 kertaa viikossa (sekä kestävyyttä että voimaa). Kroppa hyvässä kunnossa myös ulkoisesti. Hyvä fiilis!
Olen varma että näiden raakkujienkin lautasilta löytyy joskus kalapuikkoja - tai vastaavaa valmisruokaa. Täällä on vaan niin hirvittävän kiva päteä ja arvostella muita :)
"kun meillä on 200 lasta me syödään vaan itse tapettua sikaa, omaa perunaa, maitoa joka on lypsetty juuri meidän helunasta ja kananmunia jotka tulevat omista kanoista"
[/quote]
Oletko ihan tosissasi? Miksi et välitä terveellisestä ruoasta?