Laske ihannepainosi ja jaa tulos tänne
http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
Mikä on ihannepainosi ja paljonko nykyisessä painossasi on siihen eroa?
Kommentit (120)
-0,15kg, ihannepainoni oli 58,85. Painan 59 kiloa ja olen 176cm pitkä.
-14,89 kauhistus! Enkä edes ole mikään tikkulaiha. Olen 166cm ja painan 54kg, 25 vuotta. Olisin lihava jos painaisin 68 kiloa! Lukiossa painoin välillä 56-57 kiloa ja sen ajan valokuvissa kasvoni näyttävät pulleilta. En halua kuvitella miltä näyttäisin jos painaisin 68 kiloa :D
Johan on laskuri! Onko tämä laskuri tehty jonkun yhden ihmisen mieltymysten mukaan? Miksi esim, juuri 20 olisi ihannepainoindeksi 25-35 -vuotiaille? Minulle esitti ihannepainoksi 57 kiloa. Olen ollut joskus tuon painoinen, ja monet luuli, että minulla oli joku syömishäiriö. Käytin silloin vaatekokoa xs/s, 32/34. Nykyinen painoindeksi 24. Tuon laskurin mukaan minun pitäisi pudottaa painoa n. 12 kiloa. Ei olisi minun mielestäni ihannepaino.
179 senttiä ja ihannepaino 60 kiloa!! Mitäh, nyt painoindeksi terve 20 ja vielä pitäs laihduttaa :D Selvä....
Tuon on tehnyt joku syömishäiriöinen. 20 painoindeksillä kertoo että kiloja pois vaan. No thanks!
Mulla 17 kg muka ylimääräistä. 55 kiloisena näytin kyllä hirveältä ja teki kipeää istua kun perseen luut ja selkäranka painoivat tuolia. Onhan tää 72 vähän liikaa myös mutta korkeintaan 6 kg voisin laihduttaa.
Ihan ilman laskuriakin tiedän että ihannepainoni on 62kg, tänään 63,5. Saman antoi muuten laskurikin:)
168cm ja painan 53kg. Laskurin mukaan ihannepaino 53,65kg. Minulla kuitenkin on tässä pienessä painossani mukavasti lihasta, joten itse ajattelen ihannepainoni olevan suurempi. Ehkä 58kg.
voi ei . 13,2 kg tiputettavaa...
Jestas sentään. Ihannepaino 49kg, pituutta on 158... Ei kiitos! Mä pysyttelen mieluummin 50kg:n paremmalla puolella, pääsen luovuttamaan verta ja on jotain lihaksiakin. Itse asiassa tarkoitus olisi talven aikana kerätä se 8kg lisäkiloja, mitä toi laskuri väittää että tiputtaa pitäis. Jonkun pro-ana-ihailijan tekemä laskuri.
Painan 68, laskurin mukaan pitäisi painaa 53. Nyt jo normaali BMI! Alimmillani olen painanut 62 ja se oli mielestäni aika sopiva, kauhea ajatus että vielä siitä melkein kymmenen kiloa pois!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:36"]
Mikä helkutin laskuri tuo on? Olen mies ja pituutta on 175cm ja tuo laskuri väittää ihannepainoksi reilut 64kg. Melkoinen ruipelo olisi tuossa painossa :D
[/quote]
Mun 18 vuotiaalle pojalle tuli lukemaksi 61,56 kg. Painaa nyt n. 75 kg ja pituutta on n. 180 cm. Olisi kyllä aika luuranko, jos tohon painoon tipputtaisi. Mun mielestä sais jopa lihoa vähän, on liian hoikka nyt.
Kuulemma minun pitäisi painaa 33.07 kg... Ja olen 166 cm :/
Huh. Mun painoindeksi on 20 ja vielä pitäs laihuttaa kolme kiloa! Nyt jo läheiset kummissaan että oonko ihan terve näin 56kg/166cm. Mulla tosin on luusto semmonen, että kaikkialta sojottaa näkyä. Saa hoikemman kuvan mitä todellisuudessa olen.
161cm/63kg tällä hetkellä. "Ihannepaino" 54,43kg. Not gonna happen. Tästä mieluummin lisäisin massaa kun vähentäisin, tietenkin lihaksena :) Kroppaani olen muuten iha tyytyväinen, mutta vähän saisi vielä kiinteytyä ja kasvattaa lihasmassaa etenkin käsiin ja vatsaan.
Siis mitä! Koneen mukaan mun pitäis painaa n.54kg ja omasta mielestäni 64kg olis jo todella hyvä! Nyt kiloja 69 ja pituutta siis 170cm. Kyllä on anorektikko joka koneen on keksinyt....
-3,8kg. Eli 175 cm äidin pitäisi painaa 58kg. Tuo on ihan siinä ja siinä rajalla, että onko alipainoa vai ei. Kerran vahingossa noihin mittoihin laihdutin ja perse oli ihan kabolinen tyhjä säkki eikä voimaa ollut nimeksikään entiseen verrattuna...
7 kiloa pitäisi pudottaa :O Enpäs taida kokeilla.
BMI on 21 ja pitäisi kuulemma laihduttaa 8 kiloa. Justiinsa juu.