Laske ihannepainosi ja jaa tulos tänne
http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
Mikä on ihannepainosi ja paljonko nykyisessä painossasi on siihen eroa?
Kommentit (120)
-7.17, ihanne paino olisi 59kg painan nyt 52kg ja pituus on 172cm. Ikäpisteet 20. Olisin lihava tuossa painossa. Vain raskaana on paino ollut noin korkealla!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 17:14"]
-7.17, ihanne paino olisi 59kg painan nyt 52kg ja pituus on 172cm. Ikäpisteet 20. Olisin lihava tuossa painossa. Vain raskaana on paino ollut noin korkealla!
[/quote]
No sulla ei taida olla lihaksia juuri ollenkaan jos ihan lihava olisit painoindeksissä 20? ;)
8,6kg pitäis lihoa, ööööh not gonna happen
Pitäisi laihtua -20 kg. Oon nyt 5 kg ylipainoinen.
163 cm ja ihannepaino laskurin mukaan jotain 53 kilon luokkaa. Nyt painoa n. 73 kiloa, eli pitäisi heivata melkein 20 kiloa helkattiin :D Oon varmaan painanut 53 kiloa viimeksi alakouluikäisenä ja esim. lukiossa olin 57-58-kiloinen, se olisi ihan sopiva, mutta not gonna happen. Kunhan nyt painaisin edes sen normaalipainon ylärajalla olevan 66 kilon verran, niin olisin ihan tyytyväinen. Nyt on turhan tuhdinpuoleinen olo.
Pitäisi laihtua 9, 4 kiloa ja sen painoisena olinkin kyllä ihan suht tyytyväinen kroppaani.
Pitäisi lihoa 0,9 kg. Painan nyt 49 kg.
43,9kg. Eroa 12 kiloa (painan 55kg). Mä en ymmärrä tuota, olin jo 45kg painossa aivan luuranko ja terkka epäili mulla anoreksiaa. Vieläkin mulla paistaa solisluut ja lapaluut ja sormet yltää yhteen reiden ympärillä ja housut on kokoa 36. Eihän musta ois tuossa painossa jäljellä mitään!
167cm ja 56kg... laihduttaa ptiäis tuon laskurin mukaan kilon verran. Joo kiitos ei, Ihan hyvä näin. Lihasmassaa vois olla vähän enempi ja painoa samaten, se työnalla, muttei todellakaan painon tiputtaminen.
Ihannepaino olis 1,8 kg enemmän. Itse viihdyn näin.
24v - 158cm - tuon mukaan pitäisi painaa 47kg. Yläasteella painoinkin, mutta kyllä itse olen kokenut n. 50-53kg hyväksi nyt aikuisiällä. Siihenkin tosin on matkaa tällä hetkellä kymmenisen kiloa, vaikka normaalipainoinen bmi olenkin.
Kokeilin huvikseen 25v niin heti nousi reiluun 49kg tuo ihannepaino. Ihme laskuri. Onko tuo jonkun luuviuluista pitävän nörttiukon tekele jotta enempi naisista vastaisi hänen toiveitaan? Vai joku mallimitoista pitävän laskuri, ne kun tuppaa olemaan aika kuikeloita.
112: Painan nyt 48 ja 162, ihanne ois 49,8. Mut minkä takia just toi? Eiköhän kaikkein terveellisintä olla bmi normaalipainossa ja ei ylä eikä alapäässä. Aika alakanttiin menee ton mukaan noi ihanteet.
Siis mitä, olen 21-vuotias, 171 cm pitkä ja ihannepaino muka 55 kg :D Eli mun pitäisi pudottaa 10 kg. Ei tällä ruumiinrakentaalla kyllä, sopiva paino on minulle 59-66.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:35"]
Siis mitä, olen 21-vuotias, 171 cm pitkä ja ihannepaino muka 55 kg :D Eli mun pitäisi pudottaa 10 kg. Ei tällä ruumiinrakentaalla kyllä, sopiva paino on minulle 59-66.
[/quote]
Ai niin, InBody-mittaus laski muuten ihannepainokseni 62.5 kg.
Teinkö jotain väärin Tossa? Toi väittää, että minun, 29 vuotiaan 163cm pitkän naisen tulisi painaa 78 kiloa? Taidan nyt oikein palata laskuriin ja oikolukea tehtävänannon uudestaan :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:46"]Teinkö jotain väärin Tossa? Toi väittää, että minun, 29 vuotiaan 163cm pitkän naisen tulisi painaa 78 kiloa? Taidan nyt oikein palata laskuriin ja oikolukea tehtävänannon uudestaan :D
[/quote] hahaa!! Mobiililaitteella jäi tuo oikealla oleva taulukko pimeeseen kulmaan, kannatti oikolukee :D oikeasti minun tullisi painaa 53kiloa, not gonna happen! Ei tällä reenaamisella :D 59 kiloa on just passeli mulle :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:52"]-0,64kg
[/quote]
nii ja ikää mul on 22 , pituus on 160 ja paino 48.
Ylipainoa yli 160kiloa. Nice! No, eipä tullut yllätyksenä tämä :)
Mikä ihme sivusto toi edes on? Sieltä Home-linkistä päätyy johonkin sivulle, missä mm. juttua salaliittoteorioista. :DD