Laske ihannepainosi ja jaa tulos tänne
http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
Mikä on ihannepainosi ja paljonko nykyisessä painossasi on siihen eroa?
Kommentit (120)
Taitaa antaa nuorille tosi alhaisia lukuja. Kyllä noita tosi hoikkia nuoria pyörii täällä meilläkin, eikä ne anorektisiltä näytä, vaikka tuon laskurin ihannepainossa varmasti ovatkin.
Oma painoni 53 kg ja ero ihannepainoon +0.52 kg. Ihan hyvin toimii laskuri mun kohdalla, tää painoni on ihan hyvä.
Kiva tietää, että vuosi sitten olisi pitänyt painaa 53 kiloa. Noh, siihen olisi ollut aika paljon matkaa. :)
T. 167cm/59kg
Pitäisi lihoa 35 kg tuon mukaan, jotta olisin ihannepainossa. Nykyään painan 83 kg.
Kolme kiloa melkeen pitäisi laihduttaa. Tai sitten vaan odotella tässä painossa pari kuukautta. Sillon siirryn seuraavaan ikäluokkaan ja hump vaan! olen ihannepainossa. Wuhuu.
Jaahas, 6,52 kg pitäisi laihduttaa ja mun bmi on kuitenkin 22, eli varsin normaalipainoinen. Mitat 171 cm ja 65 kg. Painoin n. 58 kg eli ihannepainon verran joskus 20-vuotiaana ja mitä olen kuvia siltä ajalta katsonut, niin aika ruipelo olin. Nykyään olen tyytyväinen, kun on sentään C-kupin rinnatkin eikä missään oikeastaan ylimääräistä. Enpä taida siis laihduttaa yhtään.
Lihottaa pitäisi 2.85kg.kävisi kyllä jos saisin lihasta sen verran sit oliski aika ihanne.sitä kohti Tässä mennäänki,eikä muuten oo ihan helppo homma.
Pitäisi laihduttaa 40kg... Olen kyllä ylipainoinen mutta tuo ihannepaino on aivan kohtuuton, olisin luuta ja nahkaa noilla lukemilla. Jos olisin 30kg hoikempi kuin nyt, olisin mielestäni ihannepainoinen. 20kg hoikempanakin jo varsin hyvissä mitoissa. Pelottava ajatus että joku ottaisi moisen anoreksialaskurin vakavasti...
Mikä helkutin laskuri tuo on? Olen mies ja pituutta on 175cm ja tuo laskuri väittää ihannepainoksi reilut 64kg. Melkoinen ruipelo olisi tuossa painossa :D
Pitäisi tuon mukaan lihoa 8 kiloa! Juuh ei kiitos... just hyvä näin.
T: 163cm/48kg
-0,67kg eli pitäisi hieman lihoa :) Aika hyvin ihannepainossani, minusta saisi vielä yhden kilon ottaa poiskin mutten valita.
11,8 kiloa pitäisi laihduttaa jotta olisin mukamas ihannepainossa. Olen ollut tuon painoinen ja omasta mielestäni aivan liian laiha.
Mitä ihmettä... Ihannepaino 58,8kg. Nyt 65 ja bmi 22. Luulin että ihan hyvä mutta kyllä -5kg on tästä aika paljon...
Ton mukaan mun pitäs painaa 45 kiloo. Ja oon melkein 180 senttiä pitkä. Hullua! Nyt painan 60 kiloo ja oon nyt hoikka.
Pituus 163 cm, paino 53 kg. Kuulemma täytyisi kolme kiloa tiputtaa laskurin mukaan. Enpä meinannut, vaan päinvastoin aion hommata lisää massaa kasvattamalla lihaksia, lisärasvakaan ei olisi pahitteeksi.
-0,98 kg, eli käytännössä olen ihannepainossani. :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:20"]
http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
[/quote] 59,17 kg / 8,83 kg.
Oisin ihan ruipelo tossa painossa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 13:44"]Ton mukaan mun pitäs painaa 45 kiloo. Ja oon melkein 180 senttiä pitkä. Hullua! Nyt painan 60 kiloo ja oon nyt hoikka.
[/quote]
Tuollainen tulos ei ole mahdollinen, olet varmaan täyttänyt lomakkeen väärin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 12:20"]http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
[/quote]
Ihannepaino tuon mukaan 66,5. Ite tyytyväinen 68:aan. Nyt ylimääräistä 18 kg joka istuu tiukassa :( Imetän ja tiedän kokemuksesta että ylimääräiset lähtee kun lopetan.
mitä tarkoittaa Nan tuossa tiputettavien kilojen kohdalla? tuli sellainen