Hitto, mikä mies....!
Miestäni ärsyttää, kun menen viikolla ajoissa nukkumaan. 21.30 haluan viimeistään olla sängyssä. Mulla on suht vaativa, tai lähinnä ajattelukapasiteettia vaativa työ, ja teen järjestäin 10h/pvä. En siis selviä töistäni jos olen väsynyt. Tai sitten teen kalliita virheitä.
Alkuun miehellä meni hermot, kun toivoin ettei makuuhuoneessa katsottaisi tv:tä. En vaan saa unta jos tv välkkyy / kuuluu ääniä. Nyt tähän järjestelyyn on totuttu.
Toinen miehelle ärsytystä aiheuttava asia on seksi, tai sen puute. Jos on hektinen työviikko käynnissä, niin mua ei vaan kiinnosta. Etenkin kun miehen halut herää siinä illan leffan jälkeen 23. Tuohon aikaan nukun 100 x mieluummin.
Viime yönä heräsin sitten siihen, että mies on täydessä touhussa ja panee ja herkuttelee oikein urakalla. Luuli siis, että olen unessa. Sessio kesti arviolta 45min, ikuisuudelta tuntui. Tämän jälkeen mies alkoi yöunille ja mä pyörin sängyssä, että "what"....
Kiva tässä pari tuntia nukkuneena lähteä töihin. Noustessani ylös mies huikkasi pitävänsä vapaapäivän, koska väsyttää.
Itsekäs, paska, paska mies mulla. Mä vihaan sitä :(
Kommentit (56)
Yksinkertaista, jos koette tulleenne raiskatuksi, tehkää rikosilmoitus! Itse en uskaltaisi kutus raiskaukseksi asiaa, että oma mies nussisi minua nukkuessani, en edes hyväksikäytöksi. Jos kyseessä olisi joku vieras tai puolituttu, suhtautumiseni olisi erilainen, mutta oma rakas. Otan itsekin suihin kun mies nukkuu, kyllä hän siihen herää ja homma hoidetaan, joskus harvoin ei herää mutta reagoi kuin valveilla.
Törkeää käyttää termejä raiskaus ja hyväksikäyttö, kun siitä ei ole kyse! Suhteenne on päin vittua jos koette asian niin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:30"]
Minut on nukkuessa riisuttu ja kuvattu ja kuvia levitelty nettiin. Ihan tutut ja luotetut miehet saaneet tällaisen aivomyrskyn, mutta vikahan on tietysti minun sillä tämä on sama asia kuin jättäisi pyöränlukon auki tai lompakon näkösälle. Eikös juu?
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen. Miesten tekoja ei voi miten puolustaa ja suoraan sanottuna on myös olemssa omaavastuu eli eihän vakuusyhtiö maksa korvaksia esim. pöyrästä.
En nyt lähtisi suruttelemaan kuinka huono mies ap:llä on. Tässä on kyseisen parisuhteen ongelmat esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Eikä ap ole lapsi enää vaan on tilanteessa tehnyt omat valintansa, arvionsa ja päätöksensä, eihän hän mikää tahdoton olento ole vailla omaa vastuuta.
Niin 43 miehenkin voi raiskata!
Miksi et voi ensin herättää sitä miestä ja vasta sitten käyt mulkkuun käsiksi jos MIESKIN haluaa seksiä. Se että nukkuvalla miehellä alkaa seisoa EI ole suostumus mihinkään!
Ja ero on juurikin siinä että jos ensin mennään liki ja se toinen herätellään mukaan hommiin niin se on ok. Mutta jos heti käydään mulkkuun käsiksi tai yritetään tukea mulkkua kuivaan pilluun niin se on hyväksikäyttöä tai raiskaus koska nukkuva ei ole suostunut mihinkään!
Törkeää itsekkyyttä!
Ps. ja parisuhde erittäin ok jo yli 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:43"]
Yksinkertaista, jos koette tulleenne raiskatuksi, tehkää rikosilmoitus! Itse en uskaltaisi kutus raiskaukseksi asiaa, että oma mies nussisi minua nukkuessani, en edes hyväksikäytöksi. Jos kyseessä olisi joku vieras tai puolituttu, suhtautumiseni olisi erilainen, mutta oma rakas. Otan itsekin suihin kun mies nukkuu, kyllä hän siihen herää ja homma hoidetaan, joskus harvoin ei herää mutta reagoi kuin valveilla.
Törkeää käyttää termejä raiskaus ja hyväksikäyttö, kun siitä ei ole kyse! Suhteenne on päin vittua jos koette asian niin.
[/quote]
Jos oikeasti olet nainen niin herää pahvi. Ei ole KOSKAAN törkeää kutsua raiskausta raiskaukseksi tai hyväksikäyttöä hyväksikäytöksi. Parisuhteessa tapahtuva raiskaus ei ole mikään "harmaa alue".
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:44"]
Minut on nukkuessa riisuttu ja kuvattu ja kuvia levitelty nettiin. Ihan tutut ja luotetut miehet saaneet tällaisen aivomyrskyn, mutta vikahan on tietysti minun sillä tämä on sama asia kuin jättäisi pyöränlukon auki tai lompakon näkösälle. Eikös juu?
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen. Miesten tekoja ei voi miten puolustaa ja suoraan sanottuna on myös olemssa omaavastuu eli eihän vakuusyhtiö maksa korvaksia esim. pöyrästä.
En nyt lähtisi suruttelemaan kuinka huono mies ap:llä on. Tässä on kyseisen parisuhteen ongelmat esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Eikä ap ole lapsi enää vaan on tilanteessa tehnyt omat valintansa, arvionsa ja päätöksensä, eihän hän mikää tahdoton olento ole vailla omaa vastuuta.
[/quote]
Aikuistakin ihmistä voi käyttää hyväksi. Ja vakuutuksilla ynnä muulla paskalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että joku ottaa sinun tietämättäsi sinusta kuvia ja laittaa ne ihmisten runkattavaksi. Se on seksuaalinen hyväksikäyttö, ei tietenkään lain silmissä sillä uhri on yleensä vain joku nainen, kuten raiskauksessakin.
Nimenomaan, raiskaus on raiskaus, hyväksikäyttö on hyväksikäyttö, mutta oman rakkaani kohdalla hänen "käyttäessään"minua nukkuessani, en koe sitä millään tavalla hyväksikäytöksi enkä varsinkaan raiskaukseksi. Siinä vaiheessa jos minua ällöttäisi mieheni ja en haluaisi hänen minuun koskea, tilanne olisi eri mutta silloin myös suhde olisi jo päin vittua ja tuhoon tuomittu.
Tottakai, jos olen todella unen tarpeessa ja havahdun mieheni yriykseen, kiellän ja häen ei sitä hyväksyisi, silloin mennään jo yli sen sallitun rajan, mutta meillä onkin suhde kunnossa.
Älkää nyt jumalauta sekoittako asioita ja huudelko jostain raiskauksesta tällaisessa asiassa. Ja kertokaa, jos olette kokeneet asian, niin MIKSI ETTE OLE TEHNEET SIITÄ RAISKAUKSESTA RIKOSILMOITUSTA?
43
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:06"]Sinä tässä enemmän itsekkäältä tunnut. Mitä itse tuot suhteeseen?
Mies
[/quote]
Juurihan hän kertoi, että rahaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
Aikuistakin ihmistä voi käyttää hyväksi. Ja vakuutuksilla ynnä muulla paskalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa että joku ottaa sinun tietämättäsi sinusta kuvia ja laittaa ne ihmisten runkattavaksi. Se on seksuaalinen hyväksikäyttö, ei tietenkään lain silmissä sillä uhri on yleensä vain joku nainen, kuten raiskauksessakin.
[/quote]
Kuka nyt ihan itse ensin vertasi asiaa polkupyörään. :D
[/quote]
Mainitsemasi teot ovat törkeitä - siis jos edes ovat totta. Ja törkeitä vaikka olisivat jäänet vain ajatustasollekin.
Ehkä sinun pitäisi tarkistaa omaa arvostelukykyäsi tuttujen ja luotettavien miesten suhteen. Aivan 100% varmasti kukaan normaali täyspäinen mies ei tuollaiseen alennu.
Kun miehet olivat tuttuja niin teit varmasti asiasta rikosilmoituksen. Tuollaisista mainitsemistasi teoista saa aika tuntuvat tuomiot ja korvausvaateet. Niin, olihan tämä kertomuksesi tosi - eikä vain yksi uhriutumistarina muiden seassa ?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Edelleen älä jaksa olla lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:26"]
Siis kuinka kusipää voi olla jos toiselle tekee noin ja säikyttää kesken unien puolikuoliaaksi.
Juu ja mies on ex....
[/quote]
Tässäpä selkeää ja järkevää toimintamallia ja vaihtoehtoa uhriutumiselle. Suosittelen kaikille, jos ei puhumalla ja keskenään sopimalla pääse molempia tyydyttävään toimintamalliin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:43"]
[/quote]
Et USKALTAISI kutsua raiskaukseksi?!
Et yhtään kuulosta naiselta, joka makaa 45min siinä lopettamatta touhua. Kuulostat siltä, että sinulla on valtaa suhteessamme. Joku toinen, joka joutuu pelossa elämään olisi voinut noin toimiakin. Mutta, jos mies on siirtynyt muualle tv:tä katselemaan sinun tahdostasi, niin en oikein osaa uskoa, että teillä on noin sairas seksuaalielämä ja, että et saisi lopetettua, jos haluaisit. Jos pyörit siinä jälkikäteen, niin pyydä mies mukaan. Luulisi, että tulee ilman muuta.
Uskon, että Suomessa moni nainen joutuu tuollaista kestämään pelon takia, mutta sinä et. Olet niin vahva, että jätät sairaan tai huonon suhteen.
Se on väärin, että käytetään hyväksi. Ja aina tekijän tekemä vääryys. Ei uhrin. Ei uhrin koskaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:21"]
[/quote]
Mainitsemasi teot ovat törkeitä - siis jos edes ovat totta. Ja törkeitä vaikka olisivat jäänet vain ajatustasollekin.
Ehkä sinun pitäisi tarkistaa omaa arvostelukykyäsi tuttujen ja luotettavien miesten suhteen. Aivan 100% varmasti kukaan normaali täyspäinen mies ei tuollaiseen alennu.
Kun miehet olivat tuttuja niin teit varmasti asiasta rikosilmoituksen. Tuollaisista mainitsemistasi teoista saa aika tuntuvat tuomiot ja korvausvaateet. Niin, olihan tämä kertomuksesi tosi - eikä vain yksi uhriutumistarina muiden seassa ?
[/quote]
Lakkaa jankuttamasta sitä rikosilmoitustas. Raiskaus ja seksuaalinen hyväksikäyttö on juuri niitä vähiten ilmoitettuja rikoksia. Uhrin syyllistäminen ei ole pienin syistä. Sinäkin siinä nillität että minun vika kun tunsin vääriä miehiä, olen varmaan jotenkin vammainen kun en muka edes aavistanut että näin tapahtuu. Tai ehkä aavistin ja kumminkin halusin sitä itse salaa. Tällaista retoriikkaa käytetään vakiona. Ja se polkupyörävertaus on ihan miesasiamiesten hokema, ei minun oma mielipiteeni. Sarkasmi on haastava laji, tosin ymmärsit tahallasi väärin koska olet palstajankkamies.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:26"]
Siis kuinka kusipää voi olla jos toiselle tekee noin ja säikyttää kesken unien puolikuoliaaksi.
Juu ja mies on ex....
[/quote]
Tässäpä selkeää ja järkevää toimintamallia ja vaihtoehtoa uhriutumiselle. Suosittelen kaikille, jos ei puhumalla ja keskenään sopimalla pääse molempia tyydyttävään toimintamalliin.
[/quote]
Sano vielä kerran "uhriutuminen". Et ole jankannut sitä tarpeeksi.