Hitto, mikä mies....!
Miestäni ärsyttää, kun menen viikolla ajoissa nukkumaan. 21.30 haluan viimeistään olla sängyssä. Mulla on suht vaativa, tai lähinnä ajattelukapasiteettia vaativa työ, ja teen järjestäin 10h/pvä. En siis selviä töistäni jos olen väsynyt. Tai sitten teen kalliita virheitä.
Alkuun miehellä meni hermot, kun toivoin ettei makuuhuoneessa katsottaisi tv:tä. En vaan saa unta jos tv välkkyy / kuuluu ääniä. Nyt tähän järjestelyyn on totuttu.
Toinen miehelle ärsytystä aiheuttava asia on seksi, tai sen puute. Jos on hektinen työviikko käynnissä, niin mua ei vaan kiinnosta. Etenkin kun miehen halut herää siinä illan leffan jälkeen 23. Tuohon aikaan nukun 100 x mieluummin.
Viime yönä heräsin sitten siihen, että mies on täydessä touhussa ja panee ja herkuttelee oikein urakalla. Luuli siis, että olen unessa. Sessio kesti arviolta 45min, ikuisuudelta tuntui. Tämän jälkeen mies alkoi yöunille ja mä pyörin sängyssä, että "what"....
Kiva tässä pari tuntia nukkuneena lähteä töihin. Noustessani ylös mies huikkasi pitävänsä vapaapäivän, koska väsyttää.
Itsekäs, paska, paska mies mulla. Mä vihaan sitä :(
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:20"]
olisit vaikka runkannu ukkoa. kertää 2 min ja parisuhde säilyy.
naisen pitää tehdä elässä uhrauksia, herranen aika.
Ihme ajattelua että leijutaan jossain haavemaailmassa ja sitten
kun vähä realismi raapasee ollaan heti ruikuttamassa jostain.
ei kyllä sovi kuin ulkomaalaisille tuommoset naiset !
Haistakaa paska siellä!
[/quote]
Oho. Oletko apua hakenut? Joko omaiset ovat huolestuneet?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:20"]
olisit vaikka runkannu ukkoa. kertää 2 min ja parisuhde säilyy.
naisen pitää tehdä elässä uhrauksia, herranen aika.
Ihme ajattelua että leijutaan jossain haavemaailmassa ja sitten
kun vähä realismi raapasee ollaan heti ruikuttamassa jostain.
ei kyllä sovi kuin ulkomaalaisille tuommoset naiset !
Haistakaa paska siellä!
[/quote]
Huhuh, ei kyllä sovi toi läpi yön ryyppääminen jos on valmiiksi mielenvikaa. *kröhöm*
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:26"]
Joopa joo, sessio kesti 45 min. Jos heräsit tähän, olisit varmaan alle 45 min. saanut lopetettua sen touhun. Enpä oikein jaksa uskoa näihin satuihin.
[/quote]
Kaikki raiskaukset saadaan lopetettua heti. Muuten sinä et usko että ne tapahtuivat. Aha.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:35"]
Joopa joo, sessio kesti 45 min. Jos heräsit tähän, olisit varmaan alle 45 min. saanut lopetettua sen touhun. Enpä oikein jaksa uskoa näihin satuihin.
[/quote]
Kaikki raiskaukset saadaan lopetettua heti. Muuten sinä et usko että ne tapahtuivat. Aha.
[/quote]
No aivan varmasti saadaan. Joku vaan tykkää taas olla satutäti tai -setä. Kai nyt on sitten rikosilmoitus ja avioeropaperit vetämässä?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:37"]
[/quote]
[/quote]
No aivan varmasti saadaan. Joku vaan tykkää taas olla satutäti tai -setä. Kai nyt on sitten rikosilmoitus ja avioeropaperit vetämässä?
[/quote]
Juu siis muutebhab ei ole kunnollinen raiskaus ellei ole jotain papereita tai ilmoituksia vetämässä jossain.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu siis muutebhab ei ole kunnollinen raiskaus ellei ole jotain papereita tai ilmoituksia vetämässä jossain.
[/quote]
Jäät siis iloisesti raiskaajan kanssa asumaan/elämään ja odottelet uutta raiskausta? Sillä lailla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jäät siis iloisesti raiskaajan kanssa asumaan/elämään ja odottelet uutta raiskausta? Sillä lailla.
[/quote]
Ymmärrät et mitään hyväksikäytöstä parisuhteissa mutta riemumielin kirmaat kommentoimaan ja pätemään. Sillä lailla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 05:06"]
Miestäni ärsyttää, kun menen viikolla ajoissa nukkumaan. 21.30 haluan viimeistään olla sängyssä. Mulla on suht vaativa, tai lähinnä ajattelukapasiteettia vaativa työ, ja teen järjestäin 10h/pvä. En siis selviä töistäni jos olen väsynyt. Tai sitten teen kalliita virheitä.
Alkuun miehellä meni hermot, kun toivoin ettei makuuhuoneessa katsottaisi tv:tä. En vaan saa unta jos tv välkkyy / kuuluu ääniä. Nyt tähän järjestelyyn on totuttu.
Toinen miehelle ärsytystä aiheuttava asia on seksi, tai sen puute. Jos on hektinen työviikko käynnissä, niin mua ei vaan kiinnosta. Etenkin kun miehen halut herää siinä illan leffan jälkeen 23. Tuohon aikaan nukun 100 x mieluummin.
Viime yönä heräsin sitten siihen, että mies on täydessä touhussa ja panee ja herkuttelee oikein urakalla. Luuli siis, että olen unessa. Sessio kesti arviolta 45min, ikuisuudelta tuntui. Tämän jälkeen mies alkoi yöunille ja mä pyörin sängyssä, että "what"....
Kiva tässä pari tuntia nukkuneena lähteä töihin. Noustessani ylös mies huikkasi pitävänsä vapaapäivän, koska väsyttää.
Itsekäs, paska, paska mies mulla. Mä vihaan sitä :(
[/quote]
mikään aivotyö ei kestä 10h. vai oletko joku äo 67 kokoonpanolinjala?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:31"]
Kumma juttu että aina näissä av-jutuissa täydellinen nainen on mennyt läpipaskan miehan kanssa naimisiin. Ei vain seurusteluaikana tai muutenkaan huomannut tätä yllättävää käännettä.
T: ihan mikä ikinä haluatte
[/quote]
Jos käyttää järkeään ja arvostelukykyään niin menettää mahdollisuuden uhriutua. Aika hiljaista tälläkin palstalla olisi jos naiset menisivät yhteen vain täyspäisten miesten kanssa.
Mutta kun tuo kärsivän marttyyrin rooli on niiiiiiiin pirun houkutteleva. Mun elämä on niin tätä enkä mä siis voi sille mitään....
Eikö se eilinen "rohkean naisen" perspanoihmiskauppafantasia riittänyt tälle viikonlopulle?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:25"]
Jaa että 45min makasit lahnana teeskennellen nukkuvaa? Meni jo fantasioinnin puolelle. Olisit jättänyt vähän vähemmälle tuon "herkutteluosuuden".
[/quote]
Siinähän oli mukavat kolme varttia aikaa miettiä "...mitä mä kirjoitan tästä AV-palstalle....."
Jos tämä on totta, niin miehesi teki todella paskamaisesti! Onko hän paska mies yleensäkin, sitä en tiedä.
Ja ne, jotka syyttävät naista ja puolustavat miestä, olette kyllä omituisia. Usein saa täältä lukea siitä, miten mies saa puutteessaan tehdä vaikka mitä, pettää, jättää, ottaa väkisin. Nainen, joka on puutteessa on sitten taas itse tilanteen aiheuttanut olemalla ruma, läski, tyhmä, vanha ja mitä vielä. Hänen neuvotaan aina muuttavan ja muokaavan itseään miehelle mieluisammaksi. Miesten maailma.
[/quote]
Sinä et usko - enkä usko minäkään. Mutta aika moni uskoo ja tekee sitten uhriutumisaatteen kyllästämissä aivonystyröissään yleistyksiä "joo, miehet on tollasii. Ihan kaikki".
Sinäkö et ole yhtään itsekäs, kun teidä elämän pitäisi pyöriä SINUN ja SINUN työsi ympärillä. Parisuhde on kahden kauppa, jossa molemmat joustaa. Jos ei tasapanoiseen elämään työn ja parisuhteen välillä pysty silloin tehdään arvovalinoja eli ei olla suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 09:05"]
Jos tämä on totta, niin miehesi teki todella paskamaisesti! Onko hän paska mies yleensäkin, sitä en tiedä.
Ja ne, jotka syyttävät naista ja puolustavat miestä, olette kyllä omituisia. Usein saa täältä lukea siitä, miten mies saa puutteessaan tehdä vaikka mitä, pettää, jättää, ottaa väkisin. Nainen, joka on puutteessa on sitten taas itse tilanteen aiheuttanut olemalla ruma, läski, tyhmä, vanha ja mitä vielä. Hänen neuvotaan aina muuttavan ja muokaavan itseään miehelle mieluisammaksi. Miesten maailma.
[/quote]
Minä en puolustele ketään, mutta jos parisuhteen toisen puoliskon seksitavat (liikaa/liian vähän) ei sovi toiselle niin siitä on sitten keskusteltava vakavasti ja jos ei yhteistä säveltä löydy niin erottava. En ymmärrä asennetta jossa parisuhteeseen jäädään uhriutumaan ja marttyyrin kruunua hakemaan.
Hyi vittu mikä ihmispaska toi palstamies. Olet oikeasti ihan avun ulottumattomissa etkä tule koskaan kokemaan mitään hyvää: Olen nähnyt videoita joissa ihmisiltä leikataan päitä, joissa tyypit kävelee junan alle ja joissa tapahtuu päihdytetyn naisen joukkoraiskaus (tai sinun mielestäsi varmaan seksi jota tyhmä ämmä vaan katuu, koska raiskaamista ei ole koska naiset on paskaa vyää), mutta oikeasti sairainta ja tyhmintä netin antia on tämä pakkomielteinen kirjoittelu. Voisi mennä yöunet puolestasi mutta toisaalta olet juuri ja juuri empatiakykyni ulkopuolella sillä levität sairasta ihmisvastaista propagandaa. Ei hjuva.
Väärin teki mies, mutta mua on aina ihmettänyt nää pariskunnat joilla tv makuuhuoneessa? Miksi se tv pitää tuoda paikkaan, jossa nukutaan, rakastellaan ja voi rauhassa keskustella asioista?
Itsepä olet miehesi valinnut. Eroonkin pääsee, mutta elämä on valintoja.
Oikeassa elämässä tapahtunutta...
Olin sikiunessa ja heräsin siihen että joku oli minun päälläni ja yritti tunkea sisään.
Ihan hirveä kauhu ja paniikki iski pimeässä ja törkkäsin miehen pois ja kiljuen hyppäsin ylös sängystä.
Luukin että joku hullu raiskari kävi kimppuun mutta se olikin oma mies :(
Siis kuinka kusipää voi olla jos toiselle tekee noin ja säikyttää kesken unien puolikuoliaaksi.
Juu ja mies on ex....