Feministi. Mikä sinua ärsyttää tällä hetkellä?
Kommentit (94)
Ei mikään. Ei se, että olen feministi, tarkoita sitä, että heräisin joka aamu miettimään että "taa yksi päivä täällä maailmassa jossa pitää elää sorron alla".
Huomenna on työpäivä mutta on vähän flunssainen, vetämätön olo. Ei kuumetta kuitenkaan, kai sinne on raahauduttava. Onneks alkaa viikonloppu!
Hyvä kysymys. Mikäpä feministia ei ärsyttäisi?
Se että suurin osa av-mammoista kannattaa perinteistä sukupuolijaottelua ihan joka asiassa:
- nainen ottaa miehen sukunimen avioliittossa
- nainen on vastuussa ruoanlaitosta ja kodinhoidosta
- nainen haluaa jäädä hoitamaan lapsia kotiin mahdollisimman pitkään
- pojat puetaan siniseen, tytöt punaiseen
Nämä näin nyt niinku alkuun.
Se että tänään autokaupassa en saanut mitään palvelua kunnes mun mies astui ovesta sisään. Siinä meni myyjällä naama valkeaksi kun kerroin että MINÄ olen maksava asiakas ei mieheni.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]Se että suurin osa av-mammoista kannattaa perinteistä sukupuolijaottelua ihan joka asiassa:
- nainen ottaa miehen sukunimen avioliittossa
- nainen on vastuussa ruoanlaitosta ja kodinhoidosta
- nainen haluaa jäädä hoitamaan lapsia kotiin mahdollisimman pitkään
- pojat puetaan siniseen, tytöt punaiseen
Nämä näin nyt niinku alkuun.
[/quote]
Mitä jos tyttö haluaa että puetaan punaiseen ?? Pyytäisikö vetää väkisin ruskeaa tai sinistä tytön tahtoa vastaan ?
No vaikkapa se että homot ei vieläkään saa solmia avioliittoa täällä persulandiassa.
"Feministi"miesvihaajat joiden ainoa harrastus on loukkaantuminen ja koko naisasialiikkeen leimaaminen pikkusieluisiksi huomiohuoriksi.
Lisäksi se että maito loppu mutta tekee ihan törkeesti mieli syödä muroja.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]Se että suurin osa av-mammoista kannattaa perinteistä sukupuolijaottelua ihan joka asiassa: - nainen ottaa miehen sukunimen avioliittossa - nainen on vastuussa ruoanlaitosta ja kodinhoidosta - nainen haluaa jäädä hoitamaan lapsia kotiin mahdollisimman pitkään - pojat puetaan siniseen, tytöt punaiseen Nämä näin nyt niinku alkuun. [/quote] Mitä jos tyttö haluaa että puetaan punaiseen ?? Pyytäisikö vetää väkisin ruskeaa tai sinistä tytön tahtoa vastaan ?
[/quote]
Voi kuinka typerä argumentti. Tottakai SAA pukeutua punaiseen, ei tässä kukaan ole pakottamassa siniseen. Kyse on valinnan vapaudesta sukupuolesta huolimatta, jos nyt ymmärrät mitä se tarkoittaa.
Facebook - sivuiltahan näiden nuorten ja vihaisten mielensäpahoittajien elämää voi seurata. En yhtään ihmettele keski-ikäisten ja vanhempien feministien katkeruutta. Koko elämän jatkuvat ammattiloukkaantuminen ei voi olla vaikuttamatta mielenterveyteen.
Se, että olen naisvaltaisella alalla ja että palkat on niin pieniä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:42"]
-oven avaus
[/quote] Miksi se ärsyttää..?
[/quote]
Kun esimerkiksi suomalaisia miehiä moititaan siitä, etteivät nämä anna naisten mennä ensimmäisenä ovesta sisään, kannattaa muistaa tämän käytöstavan halpamainen syntyhistoria! Tavan keksivät keskiajan ritarit, jotka pelkäsivät sokkeloisen linnan käytävissä väijyviä salamurhaajia.
http://www.operosus.fi/?page_id=55
[/quote] No onpa törkeää laittaa nainen syötiksi! :(
Nuha, Putin, harmaa talous, ylätaljan liian pieni painopakka.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:58"]
Se että tänään autokaupassa en saanut mitään palvelua kunnes mun mies astui ovesta sisään. Siinä meni myyjällä naama valkeaksi kun kerroin että MINÄ olen maksava asiakas ei mieheni.
[/quote]Vain surkimukset ostaa auton autoliikkeestä. Tosinainen oastaa yksityiseltä.
Feministien kaksinaismoralismi. Sanan merkityksen ymmärtämättömyys. Itsenäisen naisen ja pikkuvaimon roolien välissä poukkoilu.
Takahampaan kolossa on pähkinänmuru jota en saa sitä kielellä kieputtamalla irti. No, kohta pesen hampaat niin eipä se kauaa enää häiritse.