Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feministi. Mikä sinua ärsyttää tällä hetkellä?

Vierailija
04.09.2014 |

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oma mies on törppö. Kommentoin tota fb:n raiskauskertomusta, ja mies ei reagoinu mitenkään, sit totes että "no noita raiskauksia nyt vaan sattuu välillä, ei sille mitään voi." ...

Vierailija
2/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut erään tutun kehitystä nuoresta opiskelijasta työelämään asti. Iloisen nuren naisen kevyt feminismi muuttui lopulta koko elämän kattavaksi kyttäämiseksi, jossa kaikesta yritetään löytää jotakin sanottavaa ja julkisen loukkaantumisen aihetta. Varmaan tarkoitus alussa oli hyvä, mutta aikaa myöten homma lähti lapasesta elämän muuttuessa pelkäksi sorron yössä vaeltamiseksi. Tuollaiset ihmiset tekevät elämästä raskasta loukkaantuessaan muiden puolesta ja vaatiessaan muiden puolesta uusia ja uusia sääntöjä ja rajoituksia mukamas tasa-arvon nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen oman alani ammattilaine jolle ei naisvaltaisella alalla (tilitoimisto) makseta kunnollista palkkaa ja sitten tulee kesäkolli oppisopimuksella töihin. Soittelee asiakkaille ja kerää osoitetietoja ja tienaa saman verran...kyllähän se panee vituttamaan sori tätä ei voi kauniimmin sanoa.,

Vierailija
4/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että unohdin taas ostaa pesusienen.

Vierailija
5/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]

Se että suurin osa av-mammoista kannattaa perinteistä sukupuolijaottelua ihan joka asiassa:

- nainen ottaa miehen sukunimen avioliittossa

- nainen on vastuussa ruoanlaitosta ja kodinhoidosta

- nainen haluaa jäädä hoitamaan lapsia kotiin mahdollisimman pitkään

- pojat puetaan siniseen, tytöt punaiseen

Nämä näin nyt niinku alkuun.

[/quote] Ja vaihtoehtona on pitää isänsä sukunimi. Puolison on ainakin saanut valita, isäänsä ei.

Vierailija
6/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nuoripari seisoo kylppärissä huutamassa. Tosin join ison lasin viiniä ja harrastin hyvää seksiä mieheni kanssa joten ärsytys on tyyntynyt.

Vierailija
7/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ollut työssä, jossa ei makseta sen verran kuin pitäisi. Sitten myös teen duunia sen palkan mukaan, annan itsekin 80 % ;).

Vierailija
8/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girl it kirjakerho ja sen oppaat. Kirjasarja on VAIN tytöille ja tekstin sisältö on "näin näytät hyvältä". Kaikki kirjoissa on pinkkiä ja glitteriä.

Vierailija
9/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:25"]

Facebook - sivuiltahan näiden nuorten ja vihaisten mielensäpahoittajien elämää voi seurata. En yhtään ihmettele keski-ikäisten ja vanhempien feministien katkeruutta. Koko elämän jatkuvat ammattiloukkaantuminen ei voi olla vaikuttamatta mielenterveyteen.

[/quote]

Sanoo tyyppi joka käy facebookissa ja av-palstalla pöyristymässä ja valittamassa katkerana "feministeistä". :D

Vierailija
10/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]

Se että suurin osa av-mammoista kannattaa perinteistä sukupuolijaottelua ihan joka asiassa:

- nainen ottaa miehen sukunimen avioliittossa

- nainen on vastuussa ruoanlaitosta ja kodinhoidosta

- nainen haluaa jäädä hoitamaan lapsia kotiin mahdollisimman pitkään

- pojat puetaan siniseen, tytöt punaiseen

Nämä näin nyt niinku alkuun.

[/quote]

Hmm...mä kyllä otin miehen sukunimen mutta ihan sen takia että on kauniimpi  kuin tyttönimeni. Samalla (ainakin yritin) tehdä pesäeroa hulluun sukuuni.

Meillä minun kotonaoloni oli ihan rahakysymys. Mies olisi kyllä halunnut jäädä mutta rahallisesti se ei olisi ollut mahdollista.

Näin niin kuin perusteluina =)

Vierailija
11/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta tiiä muuta kun että feministit aina puhuu niin vihaisesti.

Vierailija
12/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-käden pyytäminen isältä

-alttarille saattaminen

-oven avaus, naisen edeltä meneminen, ylösnousu pöydässä naisen poistuessa

-periaatteessa kaikki perinteiset naimakauppohin liittyvät asiat

Vierailija
13/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:32"]

[/quote]

En minä ainakaan olen erittäin leppoisaksi kehuttu tapaus.

Vierailija
14/94 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:19"]

Facebook - sivuiltahan näiden nuorten ja vihaisten mielensäpahoittajien elämää voi seurata. En yhtään ihmettele keski-ikäisten ja vanhempien feministien katkeruutta. Koko elämän jatkuvat ammattiloukkaantuminen ei voi olla vaikuttamatta mielenterveyteen.

[/quote]

Sanoo tyyppi joka käy facebookissa ja av-palstalla pöyristymässä ja valittamassa katkerana "feministeistä". :D

[/quote]

No ei sentään 8-D. Vaimolla on edelleen facessa kavereina muutama tälläinen opiskeluaikainen tuttu, joista on kasvanut mielensäpahoittajia. En mä niiden sivuille pääsisi kun olen väärää sukupuolta eli siis potentiaalinen raiskaaja ja pahduuden ruumiillistuma.

Tunsin ainakin yhden näistä ennenkuin radikalisoitui anteeksi heräsi huomaamaan maailman epätasa-arvon. Surullisinta on se, että kyseisen henkilön pitäisi soveltaa omia oppejan omaan avioliittoonsa ja vasta sitten tulla neuvomaan miten muiden tulee elää. Facessa on helppo opettaa jotakin muuta kuin minkä mukaan itse elää.

Vierailija
15/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:57"]

[/quote]

[/quote]

No ei sentään 8-D. Vaimolla on edelleen facessa kavereina muutama tälläinen opiskeluaikainen tuttu, joista on kasvanut mielensäpahoittajia. En mä niiden sivuille pääsisi kun olen väärää sukupuolta eli siis potentiaalinen raiskaaja ja pahduuden ruumiillistuma.

Tunsin ainakin yhden näistä ennenkuin radikalisoitui anteeksi heräsi huomaamaan maailman epätasa-arvon. Surullisinta on se, että kyseisen henkilön pitäisi soveltaa omia oppejan omaan avioliittoonsa ja vasta sitten tulla neuvomaan miten muiden tulee elää. Facessa on helppo opettaa jotakin muuta kuin minkä mukaan itse elää.

[/quote]

Niin ja en mä muuten niistä tietäisi mutta kuin vaimo sanoo että Taas se N.N. on mouhoamassa jostakin käsittämättömästä asiasta. Havainnot ammattiloukkaantumisesta on siis vaimo tehnyt, en minä. Ei ole miehen viisasta käydä vaimonsa ystäviä arvostelemaan, ellei sitä erityisesti vaimo pyydä.

Vierailija
16/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sun pitää mennä ihan vaimon tilillä ällistelemään tätä ali-ihmistä joka edustaa kaikkia feministejä koska "radikalismi". Huhhuh.

Vierailija
17/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ja en mä muuten niistä tietäisi mutta kuin vaimo sanoo että Taas se N.N. on mouhoamassa jostakin käsittämättömästä asiasta. Havainnot ammattiloukkaantumisesta on siis vaimo tehnyt, en minä. Ei ole miehen viisasta käydä vaimonsa ystäviä arvostelemaan, ellei sitä erityisesti vaimo pyydä.

[/quote]

Alkaa olla paksua. :D

Vaimokin vissiin on sitä mieltä ettei naisella tule olla oikeutta päättää ruumiistaan. Jos ei niin olet mennyt naimisiin feministin kanssa. Voi ei, ero!

Vierailija
18/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:42"]

-oven avaus

[/quote] Miksi se ärsyttää..?

Vierailija
19/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sun pitää mennä ihan vaimon tilillä ällistelemään tätä ali-ihmistä joka edustaa kaikkia feministejä koska "radikalismi". Huhhuh.

[/quote]

Ei, kun vaimo puhisee oman koneensa ääressä ja tilittää ääneen kyseisen feministin tekemisiä ja ihmettelee, miksi siitä tuli sellainen kuin se nyt näyttää olevan. Me molemmat tunnettiin se jo ennen facebookin rantautumista Suomeen.

Oman tutustumiseni feminismiin olen tehnyt lukemalla mm. Raija Julkusen kirjoja aiheesta ja tutustumalla muutenkin tasa-arvopoliittiseen keskusteluun Suomessa. Opin jo kauan sitten, että yhden yksilön perusteella ei pidä tuomita kaikkia samaan poppooseen kuuluvia.

Vierailija
20/94 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 23:32"]

[/quote]

Olipas kommentti! Mies haukkuu minua feministiksi, itse on naisvihaaja. Minä en ole feministi, kun feminismin arvoja olen lukenut, nainen kylläkin, ja tasa-arvo on minullekin tärkeä. Miehen mielestä vaimo kuuluu nyrkin ja hellan väliin, ellei osaa olla miehelleen mieliksi! Sanonpa vaan, että naisvihaajamiehet ne vasta vihaisesti puhuvat, suorastaan naama punaisena raivoavat! Ei siinä feministiksi haukuttu vaimo uskalla edes hengittää, saati puhua vihaisesti!