Uusi Mersun C-sarjan farmari
Tänään oli tipahtanut kutsu tulla tutustumaan uuteen Mersun C-sarjan farmariin. Nykyinen auto on V70 ja kilometrien (ei iän) puolesta vaihtokuntoinen. Onko toi uus mese niin pieni ettei kannata mennä edes katsomaan? Onko jollain kokemuksia?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:39"]
Tällä palstalla huomaa hyvin että hyvin harva täällä on edes ylempää keskiluokkaa. Oikeasti varakkaat eivät ikinä leveille omistamillaan asioilla, velattomuudellaan tai ylipäätään millään materiaan liittyvällä. Ellei nyt sitten ole ihan pelle, mutta ei niitä voi olla niin paljon kuin tämä palsta antaa ymmärtää...
[/quote]
Tai voisko olla niin ettei tuollaisista asioista puhuta kasvotusten, mutta täällä voi vähän tuulettaa?
[/quote]
Miksi varakas haluaisi tuulettaa omaisuudellaan? Mitä hän siitä hyötyisi?
[/quote]
No mitä köyhä hyötyy köyhyytensä julistamisesta?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:33"]
Taitaa aika harva AV-mamma päästä oikeasti uuden auton rattiin.
[/quote]
Miksi näin sanot? Tavallisia ihmisiä ne uusilla autoilla ajavat on, miksi he eivät tänne löytäisi? Olenhan minäkin täällä. :)
[/quote]
Juuri näin kun luit tarkasti "aika harva"...
Minä tuolla ekalla sivulla puhuin vanhasta c-mallin pikkusportistani, sen arvohan ei ole kuin ehkä 8t, sen kummempaa autoa emme mieheni kanssa tarvitse koska harvoin autolla joudumme liikkumaan. Olemme tuon kaaran maksaneet ihan itse. :D Asunto (Hgin keskustassa) on peritty isältäni eli siitä ei ole velkaa. En kuitenkaan ole kukaan näistä joka täällä asioilla leveilee, kerron nyt tämän verran kun 46 kyseli. :) Niin ja ikää meillä on miehen kanssa n. 40 vuotta, säästöjä on tietenkin kertynyt koska asuminen on "ilmaista" yhtiövastike on vain 80 euroa koska taloyhtiössä on kivijalka täynnä liikkeitä. Meillä on siis käynyt hyvä tuuri elämässä. Töissä käydään ja palkat ovat ihan hyvällä tasolla.
Minä kyllä ihmettelen 46:n lailla että miten meidänkään ikään mennessä kellään olisi varaa pelkillä palkkatuloillaan ostella noita sadan tonnin autoja ja jättimäisiä asuntoja ilman että velkaa olisi penniäkään. :)
Mieheni on saanut aika mehevät perinnöt, tosin siinä menetti vanhempansa joita ei mammona korvaa. Tienaa itsekin ihan hyvin.
terv. se velaton XC60 ja B-MB
Netti on kyllä kiva paikka jokainen saa kirjoitella ja kuvitella olevansa vaikka mitä, ihan jotain muuta mitä oikeasti on. Niin minäkin.
Mä en tajua näintä ihmisiä jotkä kyselevät jonnin joutavia juttuja täällä. Aina joku tykkää ja joku toinen ei, mitä sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:03"]
Tällä palstalla huomaa hyvin että hyvin harva täällä on edes ylempää keskiluokkaa. Oikeasti varakkaat eivät ikinä leveille omistamillaan asioilla, velattomuudellaan tai ylipäätään millään materiaan liittyvällä. Ellei nyt sitten ole ihan pelle, mutta ei niitä voi olla niin paljon kuin tämä palsta antaa ymmärtää...
[/quote]
Tai voisko olla niin ettei tuollaisista asioista puhuta kasvotusten, mutta täällä voi vähän tuulettaa?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hakee varmaan sääliä? Kysymys kuului; miksi varakas haluaisi tuulettaa omaisuudellaan ja mitä hän siitä hyötyisi?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:09"]
Mieheni on saanut aika mehevät perinnöt, tosin siinä menetti vanhempansa joita ei mammona korvaa. Tienaa itsekin ihan hyvin.
terv. se velaton XC60 ja B-MB
[/quote]
ja tohon tahtiin kun tuhlaatte niin olette kohta pennittömiä? Moni lottovoittajakin on hävittänyt rahat muutamassa vuodessa...
Täällä on muutamia selviä provoja ja ne on paras jättää omaan arvoonsa, valitettavasti monella ihmisellä on pahaolla ja sitten sitä puretaan mitä merkillisimpiin paikkoihin.
No itse asiaan eipä toi noin 50 000e auto nyt ihan harvinainen perheautona ole. Itse ajelen Volvolla ja ajan jatkossakin, minulle tulee jostain syystä Skoda Magazine tasaisin väliajoin hitto kun siitä ei ole edes saunan pesän sytykkeeksi.
Mä tuun aina surulliseksi kun tällainen ihan asiallinen ja kiva ketju pilataan noilla "MULLA ON RAHAA"-jutuilla. Toivoisin näille leuhottajille lottovoittoa niin loppuisi se huutelu...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hakee varmaan sääliä? Kysymys kuului; miksi varakas haluaisi tuulettaa omaisuudellaan ja mitä hän siitä hyötyisi?
[/quote]
En tiedä, ehkä hänkin hakee sääliä, tiedostamattaan. Varakashan on aina paha ja julma ihminen, joka on hankkinut rahansa köyhiä riistämällä. Av-totuuden mukaan varakas ihminen nauraen roiskuttaa uudella Mersullaan rapaa bussia odottavan köyhän päälle, ja nauttii siitä.
Tai ehkä hänestä yksinkertaisesti vaan tuntuu hyvältä kirjoittaa nettikeskusteluun jotain mitä ei saisi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:25"]
En tiedä, ehkä hänkin hakee sääliä, tiedostamattaan. Varakashan on aina paha ja julma ihminen, joka on hankkinut rahansa köyhiä riistämällä. Av-totuuden mukaan varakas ihminen nauraen roiskuttaa uudella Mersullaan rapaa bussia odottavan köyhän päälle, ja nauttii siitä.
Tai ehkä hänestä yksinkertaisesti vaan tuntuu hyvältä kirjoittaa nettikeskusteluun jotain mitä ei saisi. [/quote]
Paras! :D :D
Avasin tuonne ketjun johon nämä wanna-be-rikkaat voivat mennä. :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:21"]
Mä tuun aina surulliseksi kun tällainen ihan asiallinen ja kiva ketju pilataan noilla "MULLA ON RAHAA"-jutuilla. Toivoisin näille leuhottajille lottovoittoa niin loppuisi se huutelu...
[/quote]
Myös nuo "MULLA EI OLE RAHAA JA SIKSI EN USKO ETTÄ KENELLÄKÄÄN MUULLAKAAN ON"-kommentit voisi jättää lähettämättä.
Voi jösses minkälaiseksi tämäkin auto keskustelu meni.
AV = Kansanradio, kannattaa kuunnella miten fiksulta valittaminen kuullostaa, täällä kirjoittavat sentään loistavat älyllään...
Eipä taida Mersulla olla enää kuin maine ns. premiumina. Perus Toyo on puolta halvempi ja varmasti parempi hinta/laatu kuin yhdessäkään premiumissa.
Käytiin tänään ajamassa/katsomassa ja melkein sanoisin ettei ole meidän seuraava auto. Meidän käyttöön tuntui ahtaalta ja mielestämme Volvomme menee moottoritiellä paremmin (hiljasemmen ja vakaammin), tämä siis mielipide, kenenkään ei kannata hermostua. Hieno auto joka tapauksessa.
T: AP
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:33"]
Taitaa aika harva AV-mamma päästä oikeasti uuden auton rattiin.
[/quote]
Miksi näin sanot? Tavallisia ihmisiä ne uusilla autoilla ajavat on, miksi he eivät tänne löytäisi? Olenhan minäkin täällä. :)