Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittelija salilla/jumpassa kolme kovaa viikkoa -pissittää koko ajan.

Vierailija
27.08.2014 |

Niin, olen siis liittynyt kuntosalin jäseneksi ja ottanut alkuinnostuksessani siitä kaiken irti. Olen ollut joka päivä noin tunnin mittaisessa jumpassa(pilateksessa/tms ja illalla vielä toisen tunnin kuntosalilla.

Mua janottaa ihan koko ajan, juon paljon siis paljon enemmän kuin hikoiltu määrä edellyttäisi. Samaten käyn pissillä todella usein, eilen illallakin kävin ja silti jouduin nousemaan pariin kertaan yölä ja nyt taas aamulla oli rakko täysi.

Mitä tämä on? Teenkö jotain väärin, on totta että olen tehnyt alkuinnostuksessani varmaan liikaa mutta nautin ihan hirveästi uudesta liikuntaharrastuksestani etenkin kun olen ollut vuosia täysi sohvaperuna ja ylipainoakin on tullut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aineenvaihdunta lähtenyt toimimaan ihan uudella teholla? Paljon siis juot (litroissa)? Eiköhän tuo ole vaan hyvä asia? Toisaalta 2 treeniä päivässä on aloittelijalle ihan liikaa...

Vierailija
2/5 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon varmaan noin nelisen litraa päivässä, vettä ja vissyä. Ennen salia join vajaat kolme litraa päivässä. Olen aina tykännyt huoda paljon.

Joo, tiedän että teen paljon, mutta toistaiseksi tuntuu hyvältä ja on kauhea into päästä salille liikkumaan. Vähennä toki heti, kun alkaa siltä tuntua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoillessa suolaa poistuu kehosta ja siten myös vesi kulkee aika lailla suoraan läpi. Kannattaa tosiaan juoda kivennäisvettä tai lisätä suolaa välillä veteen. Muuten keho voi alkaa kuivua.

Vierailija
4/5 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, keho tottuu kyllä pian ja ravaaminen wc: ssä vähenee.

Vierailija
5/5 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen suolasta ja käytän vissyn lisäksi himalajansuolaa, ihan reippaasti ruoassa. En ole koskaan uskonut vähäsuolaisuuden autuuteen. En usko että nyt on kyse läpivirtaamisesta, rakko on aina ihan täysi ja pissa normaalin väristä kun käyn.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi