Kuvitteellinen AI koulutetaan pelkästään vauvapalstan kommenteista. Millainen siitä tulee?
Kuvitteellinen Aino Varis, lyhyesti AV, missä hän väittäisi asuvansa, olevansa töissä, millainen perhe, jne, ja ylipäätään millaista tekstiä se kirjoittaisi?
Eli lyhyesti millainen on stereotyyppinen AV-mamma?
Kommentit (15)
Luultavasti päättää hävittää ihmiskunnan.
Ahdasmielinen, katkera, tietämätön, ilkeä, käytöstavaton perverssi jolla on huono kielitaito ja joka elää yhä vuotta 1965. Ja tämä ei ole av-mamma vaan av- Seppo joka yrittää räväyttää tunkkaisella rivoudellaan ja saa sisältöä palstahäiriköinnistä.
"Minä olen täällä merenrannalla ja dilpompi mieheni tuo kohta viiniä ja leikkeleitä. Katselen kun koira kakkii naapurin tontille. Ajattelin mennä kohta nakuna uimaan, ja aion suuttua jos naapuri katsoo suuntaani, sillä minulla on oikeudet. Huomenna mies luultavasti lähtee, ja jättää minut tänne saareen ilman kyytiä, sillä niin hän tekee joka kerta."
Teksti vilisee kirjoitusvirheitä, mutta jos niistä huomauttaa syyttää autocorrectia
Joka toiseessa lauseessa mainitaan persut ja joka toisessa vassarit
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmielinen, katkera, tietämätön, ilkeä, käytöstavaton perverssi jolla on huono kielitaito ja joka elää yhä vuotta 1965. Ja tämä ei ole av-mamma vaan av- Seppo joka yrittää räväyttää tunkkaisella rivoudellaan ja saa sisältöä palstahäiriköinnistä.
Tässä tuli loistava esimerkki millainen. Tämän jälkeen se yleensä takoo ilmoita häirikköviesti nappia, kunnes koko keskustelu on kadonnut palstalta
Vierailija kirjoitti:
Tuo vuodessa 1965 eläminen on totta. Jos täällä kysytään jotain mielipiteitä ja apua ajankohtaiseen ongelmaan niin puolet vastauksista muistelee miten homma hoidettiin kasarilla.
Vastausta ei voida näyttää 89% kysymyksistä.
Ilkeä