Taas joutuu salaa mieheltä toimimaan.
Jäi pieni puhelinlasku vahingossa maksamatta ja mies sai niin kauhean raivarin kun tuli maksuhuomautus ja otti yhteyttä soneraan. Onneksi sieltä soittivat minulle ja huomenna menen salaa käymään pankissa ja maksan sen lasku tililtäni jossa on pikkasen säästöjä. Harmittaa olla näin alistetussa asemassa mutta ei voi mitään.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:24"]
Oletko koskaan miettinyt, miksi et pääse irti tästä trollihahmostasi? Onko sulla jotain mielenterveysongelmia? Etkö saa perheeltäsi ja muilta reaalimaailman ihmisiltä riittävästi huomiota?
[/quote]
Niin, surullistahan ei ole tuon ammattivalittajan elämä, vaan ap, jolla on pakkomielle kehitellä näitä tarinoita.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:24"]
Oletko koskaan miettinyt, miksi et pääse irti tästä trollihahmostasi? Onko sulla jotain mielenterveysongelmia? Etkö saa perheeltäsi ja muilta reaalimaailman ihmisiltä riittävästi huomiota?
[/quote]
Niin, surullistahan ei ole tuon ammattivalittajan elämä, vaan ap, jolla on pakkomielle kehitellä näitä tarinoita.
[/quote]
Entäpä jos tämä onkin ihan oikeaa elämää?
Ap, minä täällä taas. Tajuan, että asiat ovat mutkikkaita, eikä eron jälkeiset huoltoratkaisut tunnu kestettäviltä kumpaankaan suuntaan. Et sinä ole ottamassa sitä askelta, vaikka minä sen näen. Sinä voit ottaa niitä pieniä siirtoja, jotka tuottaa sulle voimaa, turvaa ja iloa. Kun tilanteesi kohentuu, avautuu myös uudet näköalat. Nykyinen tilanne ei voi jatkua, se muuttuu joka tapauksessa. Sinä voit vaikuttaa muutoksen suuntaan omalta osaltasi. On muutakin kuin väistelyä ja sinnittelyä. Keinoja löytyy.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:20"]
Ap, minä täällä taas. Tajuan, että asiat ovat mutkikkaita, eikä eron jälkeiset huoltoratkaisut tunnu kestettäviltä kumpaankaan suuntaan. Et sinä ole ottamassa sitä askelta, vaikka minä sen näen. Sinä voit ottaa niitä pieniä siirtoja, jotka tuottaa sulle voimaa, turvaa ja iloa. Kun tilanteesi kohentuu, avautuu myös uudet näköalat. Nykyinen tilanne ei voi jatkua, se muuttuu joka tapauksessa. Sinä voit vaikuttaa muutoksen suuntaan omalta osaltasi. On muutakin kuin väistelyä ja sinnittelyä. Keinoja löytyy.
[/quote]
Kun mä en halua muuttaa elämääni. Olen sitä aikoinaan monesti yrittänyt mutta enää en aio.
Itsenäinen ja tasa-arvoinen suomalainen nainen, joka elää kiehensä kustannuksella.
Mikset mene töihin?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:23"]
[/quote]
Kun mä en halua muuttaa elämääni. Olen sitä aikoinaan monesti yrittänyt mutta enää en aio.
[/quote]
Näin, tässä se nähtiin. Kulutit taas ihmisten aikaa, jotkut ovat vastanneet tosi kivasti ja empaattisesti sinulle ja neljä sivua mennyt. Mikä on lopputulos? Tyhjää täys. Sinun jutuista tulee vain huono olo. Oletko trolli vai et? Viimeksi yritit kovasti vakuutella, että keksittyjä on kaikki tarinasi. Voisitko vain lopettaa? Ole niin kiltti.
Oletko varma että mies antaa sulle taksirahaa, että pääset sinne pankkiin?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:23"]
[/quote]
[/quote]
Näin, tässä se nähtiin. Kulutit taas ihmisten aikaa, jotkut ovat vastanneet tosi kivasti ja empaattisesti sinulle ja neljä sivua mennyt. Mikä on lopputulos? Tyhjää täys. Sinun jutuista tulee vain huono olo. Oletko trolli vai et? Viimeksi yritit kovasti vakuutella, että keksittyjä on kaikki tarinasi. Voisitko vain lopettaa? Ole niin kiltti.
[/quote]
"Minä taas" täällä. Ap vastustaa ja täältä saa vastineen. Defenssi on päällä, koska sitä ap tarvitsee. Toistuvat kirjoitukset ja vastustaminen mahdollistavat hänelle parisuhteen käsittelyn, edes täällä. Minä vastaan, koska minua on hyvä vastustaa. Monet av:n avauksista ovat defensiivisiä motivoinniltaan, siksi draamaa, trolleja ja provojakin tulee. Ja niihin lankeamisia, projektiivisia identifikaatioitakin. Usein kuitenkin joku huomaa takana olevan sanoman ja puhuu totta siitä, mitä havaitsee toisen kirjoittamassa.
Kirjoittele vaan ap, eikä sinun tarvitse tunnustaa olevasi se ja se sieltä ketjusta. Tiedät itse. Ehkä vielä kohdataan.
Voisitko seuraavaks hakeutua hoitoon?
Miten olisi vaikka kommentti 52 tästä ketjusta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4250768/ketju/olen_41v_enka_ole_koskaan_ollut_toissa/sivu/3
Ap voi toki poistattaa sen, mutta kuvakappaus on tallella.