Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joutuu salaa mieheltä toimimaan.

Vierailija
04.09.2014 |

Jäi pieni puhelinlasku vahingossa maksamatta ja mies sai niin kauhean raivarin kun tuli maksuhuomautus ja otti yhteyttä soneraan. Onneksi sieltä soittivat minulle ja huomenna menen salaa käymään pankissa ja maksan sen lasku tililtäni jossa on pikkasen säästöjä. Harmittaa olla näin alistetussa asemassa mutta ei voi mitään.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:09"]

Kuulostaa lupaavalle.. Meinaatko koko loppuelämäsi hypähtää aina kun mies ärähtää?

[/quote]

En mä jaksa tapella. Kukaan ei meidän tilannetta ymmärrä ja olen mä jo 10v tuota katsellut.

[/quote]

Mitä se haittaa, jos suuttuu ja ärähtää? Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

Eri asia jos on väkivaltainen - pakene, ja pelasta itsesi (ja lapsesi). Kyllä se on ihan sinun oma valintasi, että et halua etkä viitsi ottaa ihan itse vastuuta itsestäsi ja omista tekemisistäsi, vaan annat miehen riehua.

Vierailija
2/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet alistunut? MIkset voi sanoa, että mokasit itse ja käyt hoitamassa laskun itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voi hoitaa normaalisti?

Vierailija
4/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lupaavalle.. Meinaatko koko loppuelämäsi hypähtää aina kun mies ärähtää?

Vierailija
5/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:06"]

Miksi olet alistunut? MIkset voi sanoa, että mokasit itse ja käyt hoitamassa laskun itse?

[/quote]

Koska se raivostuu ei asiat vaan ole niin helppoja.

Vierailija
6/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:09"]

[/quote]

En mä jaksa tapella. Kukaan ei meidän tilannetta ymmärrä ja olen mä jo 10v tuota katsellut.

Vierailija
7/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, sanoisin.

Vierailija
8/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Käyt salaa pankissa. Mitä muuta sä puuhailet salaa?

Vierailija
9/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:11"]

[/quote]

En mitään muuta enkä haluaisi salaa tuotakaan tehdä mutta siitä syntyy niin kova sota jos en sitä salaa tee.

Vierailija
10/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, sanoisin.

[/quote]

Niin on ja koko mun elämäni on säälittävää.

Vierailija
11/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsepä olet tiesi valinnut. Emme tosiaankaan tiedä miksi. Kaiketi olet asiaan sopeutunut ja päättänyt noin jatkaa, eli mikäpä siinä. Menne pnkkiin, jos et nettiäkään voi käyttää laskuen maksamiseen.

Vierailija
12/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tyytyväinen niin tee muutos. Kukaan muu kuin sinä itse ei voi vaikuttaa elämääsi. On omista valinnoista kiinni millaiseksi elämä muodostuu. Jos haluat elää elämäsi kynnysmattona niin siitä vaan, mutta asiasta on turha ruikuttaa. Aina löytyy niitä, jotka haluavat alistaa muita ja ne tuskin tulevat muuttumaan. Sinä voit muuttua.

Vierailija
13/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:14"]

No, itsepä olet tiesi valinnut. Emme tosiaankaan tiedä miksi. Kaiketi olet asiaan sopeutunut ja päättänyt noin jatkaa, eli mikäpä siinä. Menne pnkkiin, jos et nettiäkään voi käyttää laskuen maksamiseen.

[/quote]

No eipä se olisi helppoa olla sairauksien takia sossun elättinäkään . Ja mulla ei ole nettipankkitunnuksia, mies hoitaa kaikki raha-asiat.

Vierailija
14/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen itseä niskasta kiinni ja alat elää elämääsi niin kuin itse haluat. Tulet varmasti kuolinvuoteella katumaan, että roikuit elämäsi kiinni noin vahingollisessa suhteessa!
Mitään oikeaa syytä ei ole ettetkö voisi erota. Pärjäät rahallisesti omillasi, jos et, saat tukea, ja jos mies on väkivaltainen karkaat turvakotiin ja teet rikosilmoituksen. Kaikki mahdolliset muutkin syyt ovat vain tekosyitä, ja niitä keksii mielellään, koska tottakai lyhyellä aikavälillä helpompaa on olla tekemättä mitään.

Vierailija
15/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää hankkimasta nettipankkitunnuksia?

Vierailija
16/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole tuollaisia ongelmia. Mun kaikki laskut menee e-laskuina suoraan miehen nettipankkiin, joka sitten maksaa ne. Helppoa on!

Vierailija
17/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies soitti Soneralle ja miksi sitä laskua ei voi maksaa ihan nettipankissa?

Vierailija
18/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Jos sinulla on oma tili, niin miksi ihmeessä sinulla ei ole nettitunnuksia siihen? Vai rajoittaako mies netin käyttöäkin. Sitä paitsi jos mies hoitaa kaikki raha-asiat, niin mitä sinä siitä välität, jos joku miehen lasku on maksamatta? Ja mitä se mies siitä sinulle huutaa, jos hänen tehtävä on maksaa laskut. Eikä kukaan järkevä maksa laskuja pankin kassalla, kun siitä menee kohtuuttomat kulut.

Vierailija
19/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:12"]

[/quote]

En mitään muuta enkä haluaisi salaa tuotakaan tehdä mutta siitä syntyy niin kova sota jos en sitä salaa tee.

[/quote]

Siis what? Mitä sun sitten pitäisi tehdä, jättää maksamatta siksi että sait maksuhuomautuksen? Vai miten toi pitäis miehes mielestä hoitaa?

Vierailija
20/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä sama henkilö valittamassa miehestään. Kaikki muutokset kuitenkin mahdottomia. Ihan turhaan yritätte neuvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan