Taas joutuu salaa mieheltä toimimaan.
Jäi pieni puhelinlasku vahingossa maksamatta ja mies sai niin kauhean raivarin kun tuli maksuhuomautus ja otti yhteyttä soneraan. Onneksi sieltä soittivat minulle ja huomenna menen salaa käymään pankissa ja maksan sen lasku tililtäni jossa on pikkasen säästöjä. Harmittaa olla näin alistetussa asemassa mutta ei voi mitään.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:07"]
No hyvä että homma on järjestyksessä. Jatka ihmeessä samaan malliin vielä toisetkin kymmenen vuotta.
[/quote]
Ennemmin näin kun sossun minimirahalla en tulisi sillä lainkaan toimeen.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:30"]
Mä sain pari isoa puhelinlaskua ja siirsin aina tuon yhden maksupäivää, vaikea selittää. Mies maksanut nettipankkinsa kautta joka kuukausi puhelinlaskun eikä nyt usko että yksi lasku on jäänyt maksamatta en osaa sitä selittää. Joka tapauksessa on maksamatta ja se ei sitä usko eikä maksa. Enkä mä yleensä käytä tuota säästötiliä ja maksa laskuja konttorissa nyt vain hätätilanteessa teen näin.
[/quote]
Täytyy osata selittää, ja jotenkuten sinä selititkin, joten älä kirjoita "en osaa selittää".
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:30"]
Mä sain pari isoa puhelinlaskua ja siirsin aina tuon yhden maksupäivää, vaikea selittää. Mies maksanut nettipankkinsa kautta joka kuukausi puhelinlaskun eikä nyt usko että yksi lasku on jäänyt maksamatta en osaa sitä selittää. Joka tapauksessa on maksamatta ja se ei sitä usko eikä maksa. Enkä mä yleensä käytä tuota säästötiliä ja maksa laskuja konttorissa nyt vain hätätilanteessa teen näin.
[/quote]
Täytyy osata selittää, ja jotenkuten sinä selititkin, joten älä kirjoita "en osaa selittää".
[/quote]
Niin selitin mä miehellenikin mutta eipä se uskonut että olen aina siirtänyt laskun eräpäivää eteenpäin.
Mä en tajua. Jos "mies" maksaa laskut niin miksi se sulle on vihainen jos itse unohtaa
Oletko koskaan miettinyt, miksi et pääse irti tästä trollihahmostasi? Onko sulla jotain mielenterveysongelmia? Etkö saa perheeltäsi ja muilta reaalimaailman ihmisiltä riittävästi huomiota?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:21"]
Mä en tajua. Jos "mies" maksaa laskut niin miksi se sulle on vihainen jos itse unohtaa
[/quote]
Ei tämä ole miehen moka vaan mun. Mun puhelinlaskuni tulee tekstiviestillä mun kännykkään siitä mä kirjoitan sen paperille ja mies maksaa sen käyttötililtä. Minä siis sähläsin noiden summien ja laskujen kanssa.
Ei voi olla tosikaan. Kuinka tuollainen on mahdollista. Täytyyhän pystyä olemaan rehellinen noin mitättömässä asiassa. Entä jos tulee jotain isompaa (elämä tuo tullessaan) niin salaatko senkin. Kyllähän normaali aikuinen ymmärtää että elämässä sattuu.
Aika ihmeellinen mies jos raivostuu yhden laskun maksumuistutuksesta. Jokainen meistä tekee elämässään virheitä ja tuo on nyt sieltä pienimmästä päästä, joku muutaman euron lisämaksu ja vähän vaivaa.
Jos tuollaisesta oikeasti raivostuu, niin kannattaa pyrkiä kyllä eroon ennenkuin tulee jotain suurempia asioita vastaan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:40"]
Aika ihmeellinen mies jos raivostuu yhden laskun maksumuistutuksesta. Jokainen meistä tekee elämässään virheitä ja tuo on nyt sieltä pienimmästä päästä, joku muutaman euron lisämaksu ja vähän vaivaa.
Jos tuollaisesta oikeasti raivostuu, niin kannattaa pyrkiä kyllä eroon ennenkuin tulee jotain suurempia asioita vastaan.
[/quote]
Ei ole vielä ssä 10v aikana isompaa asiaa tullut vastaan ja mä olen tuloton, ei ystäviä,joutuisin elämään sossun tuilla eipä sekään houkuta.
Ap kulta. Kerroppa enemmän teidän elämästä.
Olemme ennenkin avanneet naisten silmiä kuinka heitä kohdellaan.
Ehkä et välttämättä itse tajua taikka et osaa toimia, mutta tuo jo kertoo kuinka alistetussa tilanteessa olet.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:48"]
Ap kulta. Kerroppa enemmän teidän elämästä. Olemme ennenkin avanneet naisten silmiä kuinka heitä kohdellaan. Ehkä et välttämättä itse tajua taikka et osaa toimia, mutta tuo jo kertoo kuinka alistetussa tilanteessa olet.
[/quote]
Mä kyllä tiedän että olen alistetussa asemassa mutta sille taas ei voi mitään. En aio erota koska en millään toimeentulotuella tulisi toimeen.
Kuule kyllä sillä toimeentulotuella tulee muutkin toimeen niin miksi sinä et tulisi.
Joko se lapsi on eskarissa vai vieläkin päiväkodissa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:04"]
Kuule kyllä sillä toimeentulotuella tulee muutkin toimeen niin miksi sinä et tulisi.
Joko se lapsi on eskarissa vai vieläkin päiväkodissa?
[/quote]
Mä olen tottunut käyttämään rahaa enemmän ja huolettomasti en halua alkaa sossun elätiksi.
Olen hiukan samassa tilanteessa, mutta miehenä. Vaimo jäänee piakkoin sairauseläkkeelle (alle 40 v iässä), ja minä kai siirryn sitten alistetun vastakohtaan eli ylistettyyn(?) asemaan. Ei haluttaisi mitenkään olla se ainoa tienaaja perheessä.
Sen tietää jo nyt, että tappelua tulee siitä, kun toinen ei tee mitään tuottavaa. Ostaisi ja myisi edes jotain. En yksinkertaisesti halua, että kaikki kaatuu minun niskoilleni.
Mitä sitten, jos minä kuolen? En voi erotakaan ennen kuin nyt pienet lapset ovat aikuisia, koska syyllisyydentunto olisi hirmuinen.
Rakkautta? Niin. Onkohan sitä enää?
No ei toi sun rahankäyttö kovin HUOLETTOMALTA kuulosta, sori vaan.
Onko lapsi jo eskarissa vai edelleen päiväkodissa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:10"]
No ei toi sun rahankäyttö kovin HUOLETTOMALTA kuulosta, sori vaan.
Onko lapsi jo eskarissa vai edelleen päiväkodissa?
[/quote]
On eskarissa ja on se nyt sillä lailla huoletonta että voin ostaa kaupasta mitä haluan eikä tarvitse jatkuvasti laskeskella rahojaan. Tiedän etten alle 500€/kk minkä sossusta saisin tulisi toimeen.
Siis antaako mies nyt sun ostella "mitä haluat" mistä lähtien?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:24"]
Siis antaako mies nyt sun ostella "mitä haluat" mistä lähtien?
[/quote]
Ostanhan mä ruokakaupassa mitä haluan ja vaatekaupoilla käyn välillä. Sitten on miehen maksamat laiva,hotelli ja ravintolareissut. En halua luopua sellaisesta. Jokainen tajuaa että jos saa 480€/kk sossussa niin sillä joutuu elämään niukasti yms ja sitä en halua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:24"]
Itsenäinen ja tasa-arvoinen suomalainen nainen, joka elää kiehensä kustannuksella.
Mikset mene töihin?
[/quote]
Koska en saa töitä ja sairaudetkin estävät työnteon. Työtön olen ollut yli 20v.
Minulla oli työkaveri, joka eli todella alistetussa suhteessa miehensä rahoilla. Mielessäni pidin häntä huorana, eli maksullisena naisena.