Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana plussauutinen :) :) :) Kävin jo monta kertaa kurkkimassa täällä, oletko ilmoittanut mitään ja nythän se plussauutinen tuli! Apua, mitä tuohon nyt osaa sanoa, muuta kuin ONNEA TODELLA PALJON!!!

Vierailija
42/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ONNEA MOOLI!!! Julistaudu vaan, eihän kahta viivaa tule tikkuun, jos ei raskaana ole! :) Tämä oli kyllä päivän, viikon ja koko vuoden paras uutinen! :) Ihan mahdottomat määrät vauvaliimaa ja tarrasukkia ja ihan kaikkia tykötarpeita rakkaalle kuumeilukamulle! En kyllä varmaan kenenkään muun plussasta voisi olla näin onnellinen (paitsi omastani tietty)! Hyvää matkaa o-puolelle!!![/color]

Ei tekisi mieli kertoa ollenkaan, mutta kai se on pakko... Itellä ei sit olekaan niin hyviä uutisia eli ei tarvitse testata: täti saapui täysin ilman ennakkovaroitusta aamulla valtavan tulvan kera. Nyt ihan hirveet vatsakivut, ihan kaksin kerroin joutuu olemaan. Mutta ei auta itkemään ruveta, vaikka suoraan sanottuna tekisi mieli. No onneksi täällä on näitä positiivisia uutisia, niin antaa vähän toivoa, että jos ei luomuna, niin hoidoilla sitten joskus!

[color=blueviolet]Ja kiitosta taas vielä kaikille ihanille kuumeilukamuille tsemppauksesta! Nyt vaan uutta matoa koukkuun, jotta pääsee kuukauden kuluttua taas piinailemaan![/color]

Killa kp 1/28-41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta minäkin täällä...

ONNEA MOOLI!!!!!!!

Tarrasukkia matkaan ja lämpimästi tervetuloa pian o-puolelle!

Viipero rv 30+1

Vierailija
44/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietysti siis ONNITTELUT!!! Nehän ne tosta äskeisestä viestistä puuttui, vaikka sitä sillä tarkotinkin!!! Sekasin oon!!!!!! ;D Tää päivä voidaan voidaan julistaa viralliseksi ensikkojen juhlapäiväksi, niin hieno uutinen kyllä on! Ja sori mooliseni että näin hehkutan vaikket ookaan " ilmoittautunut virallisesti raskaaksi" !

Kiitos Remukka tsempityksestä papaan! Eihän se kellekään oo mikään mukava kokemus, mulla vaan on sattunu siellä aina mitä millonkin. Sanotaanko pahimpana esimerkkinä että erään kerran kun täti sitä samperin " levitintä" sinne sulloi niin päräytti sen sitten kiinni tuolla mun sisuksissani! Eli siis se napsahti kasaan ja tietysti siinä jäi " tavaraa" väliin!! Sattui ihan käsittämättömästi! Ja täti vaan sanoi ´Hups!´. Että mm. tämän takia mulla on melkoinen kammo papakäyntejä kohtaan...

Eilinen kipu on tiessään. Nyt kp13(-16). Eipä omasta navasta muuta!

JEYYYY, ilon päivä!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Vierailija
45/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalla olikin sitte vähän huonompia uutisia... Mä kun olin jo ihan varma että te lähdette moolin kanssa käsi kädessä o-puolelle... Mutta mennään me sitten niin, eiköstä vaan! Jaksuja!!!!

Vierailija
46/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan tosi kaks viivaa!! wautsi mooli!! :)) Onnea paljon paljon paljon!!! ihanaa!!! tämä rupeaa hymykorvissa kahlaamaan pinoja läpi..oli vaan pakko tulla ensin onnittelemaan :)

Vierailija
47/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Killalle pahoittelut tädistä! Kohta on taas ovisaika ja sit päästään taas piinailemaan. Tsemppiä sulle!

Naksu: Levitin = " ankan" nokka. Sano papan ottajalle, että sulla on huonoja kokemuksia, jolloin hänkin osaa suhtautua hienovaraisemmin ja kertoo tasan mitä milloinkin tekee! Instrumettejä on myös eri kokoisia, että josko hän käyttäisi pienempää nokkaa. Ai niin. Ota burana (tms) tai pari tuntia ennen ennaltaehkäisyksi!!

T:Remukka

Vierailija
48/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pomo voi hyökätä tänne milloin vain, mutta pakko ehtiä sen verran että

ONNEA MOOLI!!!!!

Sinulle minäkin olen toivonut sitä plussaa enemmän kuin kenellekään muulle, itseni lisäksi tietty.

Ja Killalle pahoittelut tädistä, sinulle myös plussaa kovasti toivoisin ja eikös sovita että ensi kuussa tai seuraavassa viimeistään me sitten otetaan ne plussat! Mulla nyt kp 27/33 mutta ei juuri mitään mahdollisuuksia plussaan, kun pupuilut jäi lähes olemattomiin. En siis kauheasti piinaile edes.

Nyt täytyy mennä, palailen paremmalla ajalla!

Brooke

Vierailija
49/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=6959CD][size=5]ONNEA MOOLILLE!!!![/color][/size]

Ja pahoittelut tietenkin Killalle tädin vierailusta.

Myöhemmin lisää.. Piti pompata heti sängystä katsomaan millaisia uutisia täältä kuuluu. Nyt kuitenkin aamiaiselle..

-Saikku-

Vierailija
50/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyyneleet tuli silmiin, niin onnellinen puolestasi olen!! :) Aina pitkään yrittäneiden plussat tuntuvat mahtavimmilta!! Kyllä sinä todellakin ansaitset jo plussan!!

Voih, ei oikein voi edes sanoin kuvailla.. Nyt vaan perässä kaikki muutkin, etenkin pitkään yrittäneet! Killakin sitten ensi kierrossa, pahoittelut sinulle tädistä :(

Minä olen pitänyt vähän matalaa profiilia, lueskelemassa olen käynyt silloin tällöin, mutta kun on tämä oma parin kuukauden paussi yrityksessä menossa ei ole oikein ollut intoa palstailla.. Palailen sitten joulukuun tietämillä kokonaan! Käyn tosin varmasti onnittelemassa plussanneita jatkossakin!!

Voi että, ihanaa, ihanaa, ihanaa MOOLI!!! *rutistus*

T. Juli

Vierailija
51/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jää värikoodit yms hienoudet käyttämättä, kun poitsu nukkuu tässä sylissä, mutta kuvittele, että tää on extrasuurilla pinkeillä kirjaimilla ja että joka välissä on sydämiä!!! :)

siis ihanaa mooliseni, onnea aivan hirmuisesti!!! tuli kyyneleet silmiin, kun luin sun uutiset! plussa tuli kyllä ihan oikeaan osoitteeseen, ootte te sitä vauvaa niin kauan toivoneet! ei ihan ehditty samaan aikaan o-puolelle, mutta käyn taatusti seurailemassa, kuinka sun masu kasvaa. ja täytyy kai vähän ajan päästä tulla sinne selloon joku päivä kyttäämään pallomahoja! Meidät tunnistat siitä, että mulla on mukana kiljuva peikkotukkainen poika. Näitä äitiyden riemuja. :) vielä kerran onnea ja halauksia sulle ja miehellesi Quulta ja quulta!!!

Vierailija
52/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluhalaus moolille ja miehukselle myös täältä!!!! Kuten Q jo totesikin, niin ihan tuli kyyneleet silmiin...

Ja Killalle voimahalaus, jotta saat ikävät sukulaiset muualle!

Kaikille muillekin vanhoille ja uusille kuumeilijoille terkkuja ja plussasäteitä!

-Amy ja EkaVekara, rv 31+5

Vierailija
53/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne testit turhia kahta viivaa näytä! Nyt vaan paljon sitä kuuluisaa vauvaliimaa matkaan mukaan ja pikkuiset tarrasukat kans! Mitkä fiilikset tulevilla vanhemmilla, vaikka raskaaksi et vielä julistautunutkaan..? Mahtava juttu!!!

Killalle pahoittelut tädistä, mutta Moolin perässä sitten o-puolelle ens kuussa, eikös juu?

Vilkutukset tutuille, jos joku täällä vielä muistaa.. Kesälomaa vietän ja omassa navassa ei uutta, mutta tottakai käyn lueskelemassa teijän kuulumisia! Peipposkaa ainaskin vielä tällä viikolla jännäillään bdbdbd

Mukavaa viikkoa kaikille! Toivottelee ilopulputtava Aqua :)

Vierailija
54/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi käyn!

[color=hotpink][size=6]✰ ONNEA MOOLI! ✰[/size][/color]

Kyllä munkin piti tehdä viisi testiä ennen kuin uskoin. Ja sen jälkeen tuijotella niitä testejä monta päivää, ettei vaan viivat olleet kadoneet! Kyllä sä voit jo odottajaksi julistautua, onnea ihan mielettömästi!

Ja [color=limegreen]B_fly[/color]: Mulla oli IHAN vastaavat oireet alussa (alkoi muistaakseni rv 6+4). Ensin ei mitään ja yks kaks pyörryin yöllä vessaan ja sen jälkeen ei ookaan pahoinvointi hellittänyt... Joten lupaavalta kuulostaa! bd bd bd!

[color=blueviolet]Killalle[/color] megapahoittelut ja halit. Sulle oisin sen plussan kyllä suonut, on sua ikävä. Kovasti kaipaan sua tuonne o-puolelle. Mutta jaksuja ja tsemppiä uuteen kiertoon ja megapaljon erikoisplussasädetystä!

[color=blue]Kaikille muillekin vanhoille tutuille ja uusille kuumeilijoille mukavaa viikkoa ja plussatuulia kovasti![/color]

[color=plum][b]Kesis, rv 8+5

Vierailija
55/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti aamusta!! =O) Ja olen " samalla kannalla" monen muun kanssa, eli itkuhan tässä pääsi, oon NIIN ONNELLINEN sun puolesta!!

Tuuthan ilmoittelemaan sitten MOOLI ittestäs jatkossakin, vaikka siirrytkin tuonne O-puolelle.. Toivottavasti tietenkin viet meistä mahdollisimman monta sinne kans.

Killalle pahoittelut tädin riivauksesta, olin siis niin varma että sä Moolin kans plussaat samanaikaisesti ja että siirrytte sitten molemmat sinne O-puolelle yhdessä.. PEUKALOT ON PYSTYSSÄ SEURAAVA KIERTOA VARTEN!! =)

Lisbet (kp 16/25-43)