Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana uutinen, olen puolestasi yhtä onnesta sykkyrällä kuin kaikki muutkin enskat!

Mooli, olisiko pienen " historiikin" paikka? Olisi varmasti mielenkiintoista ja lohduttavaakin kuulla tarinasi kokonaisuudessaan.siis koska aloitit kuumeilemisen, millaisia tunteita ja tapahtumia tämä matka on pitänyt sisällään?

ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA

Vierailija
22/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä täytyy tuoda omakin korteni kekoon, vaikka kovin uusi täällä vasta olenkin. Elikkäs Moolillie oikein kovasti paljon onnea! Arvasin heti, että jotain suurta on tapahtunut, kun näin kuinka monta sivullista viestejä tänään on kertynyt... Hienoa! Onnittelut vielä kerran ja oikein paljon niitä tarrasukkia ja muita tykötarpeita matkaan sinne maha-asukille!!

Killalle vielä pahoittelut tädistä. :(

Sukkaliini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mahtava uutinen tosiaan! En päässyt päivällä palstalle ollenkaan ja oikein jännitti että miten on käynyt, mutta hyvinhän siinä! Loistavaa!!

Pahoittelut tädin saapumisesta vielä Killalle ja Peipposkalle :( Jaksuja uuteen kiertoon teille! Ja tsemppiä piinailuun Apilalle ja B:lle, hurjia oireita teillä!

Tulen huomenna sitten paremmalla ajalla kirjoittelemaan taas. Nyt piti vaan nuo tärkeät uutiset tulla bongaamaan!

T: Meriheppa

Vierailija
24/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällasia plussapäiviä ni pysytään tuolla sivun ekoina :)

Tämä enskahöppänä lähtee tihrustamaan nyt töllöä koko illaksi, eka salkkarit sit suihkuun ja sit kahen tunnin bb maraton, jeah nyt se sit alkaa!! meinaan tuo bb..nimim viimevuotiseenkinbigbrotheriinkoukussaollut :)

Ketään muita bb-koukuttelijoita?

Hyvää yötä ja miehille työtä...hih...moiks huomiseen

-apila

Vierailija
25/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan uskomattoman hienoa. ensimmäinen plussa sinä aikana kun täällä oon kuumeillut, ja se plussa tuli henkilölle joka sitä on jo kauan toivonut. mahtavaa!!! on se vaan niin hienoa :) ihan supermegajättiläismäisensuurensuuri ONNITTELUHALI. ja pljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkalle mukaan. :)

killalle vielä lohdutushali. on se niin kurjaa että se pirulaisen täti taas tulla tupsahti sun luokse. mur. lähetä se niitä teinejä kiusaamaan et nekin pääsee siteitä ostamaan ensimmäistä kertaa elämässään. ja luulis että tädillekin vaihtelu virkistäis kun kävis kyläilemässä ihan uusien tyttöjen luona.

kohta alkaa jumppa joten täyty tästä lähteä... omaa napaa kuitenkin vielä loppuun. ovis taitaa tehdä tuloaan limoista päätellen. miehen kanssa ollaan pupuiltu joka toinen päivä, enempään ei pysty kun mies on aika paljon poissa kotoa. :( mut toivotaan silti että tärppää... kovasti oon vielä toivoa täynnä kun eka yrityskierto käynnissä.. toivottavasti en joudu pettymään.

*peppi kp 18/36(?)

Vierailija
26/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks bb-seko! Niin kivaa kun se taas alkaa, on sitä jo odotettukin! Mulla tais jäädä joku 2 jaksoo viime vuotisesta näkemättä, eli aika uskollisesti tuijotin tuota lootaa tuolloin! Me on jo varauduttu oikeen kunnolla illan maratooniin, haettiin kaiken näköstä herkkua (feta-snacks, limu, viinirypäleet, keksit, porkkanat, dippi, sipsit..) kaupasta ja odotellaan !

Moooliiii, sähän nyt rauhallisesti otat! Ootko siellä? ;)

Vierailija
27/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli ¿ Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Arvasin heti miten on käynyt kun pino oli pitkä kuin nälkävuosi! Mahtavaa, ihanaa, upeeta ja paljon muita mahtisanoja perään!!! Se on nyt sitten siinä. Voi kun olen onnellinen sun puolesta. =)

Voih Killa ¿ sieltäkö se ryökäle taas hyökkäsi. Olin varma, että mooli vetää sut mukanaan tuonne o-puolelle. No, taas noustaan suosta, eikö...

B_fly: kuulostaa lupaavilta oireilta =)

Muillekin terkkuja ja *vilkutus*

t. Afternoon kp 13

Vierailija
28/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]Ei oo totta! Ihan mieletöntä! ONNEA MOOLI!!![/size]

[b]Killalle[/b] pahoittelut tädistä... Niin mielelläni olisin sinut Moolin perään laittanut.

[b]Julille[/b] ja [b]deselle[/b] vilkutuksia!

[b]B_fly[/b]: Mistä ostit sen odotuskalenterin? Millainen se on, mitä siihen voi laitella ylös?

[b]Peipposka[/b]: galluppiin... pillereiden jälkeen nyt on menossa viides kierto, mutta kolmas varsinainen yrityskierto, kun sen keskenmenon jälkeen odoteltiin parit menkat välin ennen kuin aloitettiin yritystouhut uudestaan.

Nyt laitan vähän [b]omaa napaakin[/b], vaikka uhkasin että en tässä kierrossa kerro mitään mistään. No sen verran, että mun on ihan turhaa yrittää olla tarkkailematta kiertoa, kun mulla on niin runsaat ovislimat että niitä ei voi olla huomaamatta! Että puolessa välissä kiertoa nyt sitten mennään. Oireista tai oireettomuudesta en ala höpistä mitään nyt enkä myöhemminkään, koska olen samalla linjalla kuin [b]Killakin[/b], että tarviin ne kaks viivaa tikkuun todisteeksi. En halua elätellä mitään toiveita ja taas pettyä tosi pahasti!

Mutta nyt nukkumaan. Huomenna on koulupäivä.

T:Titi-uu[/color]

Vierailija
29/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan mielenkiintoisempaa porukkaa oisin kaivannu, mutta voihan se olla että ensivaikutelma pettää. Noita kiintiöblondeja oli kyllä turhan monta - vai tuntuuko musta vaan?

No, nyt puuhiin peittoa pöllyttämään ja sitten nukkumaan. Mooli on niin pyöriny mielessä että näen susta varmaan unta ens yönä! ;)

Öitä, murut!

Vierailija
30/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia täällä!! Piti munkin tulla kurkkaamaan, kun luin pieniä vihjauksia o-puolella. Oootte kyllä plussan ansainnu!! Onnea ihan hirmusti! Supervauvaliimaa ja tarrasukkia! :) :) :)

Killalle pahoittelut tädistä. Sua ja Naksua odotellaan myös tonne odotuspuolelle, joten hypätkäähän seuraavaan plussajunaan:)

Myös muut kuumeilijat tietenkin tervetulleita.

laralei rv 25

Vierailija
31/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooliiiiiii! Huhuuu! Missä plussa? bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Mä oon ihan hermona... :)

Vierailija
32/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu. Yritin eilisaamuna nousta ylös sängystä mennäkseni vessaan. Kaaduinkin sitten saman tien takaisin, koska en päässyt edes ylös sängystä, kun tuntui jo siltä, että laatta lentää heti. Makuuasennossa olo helpotti ja onnistuin nukahtamaankin. Herättyäni paha olo oli poissa. Tänä aamuna: Heräsin taas ennen kuutta saattelemaan miestä töihin. Aluksi menikin ihan hyvin ja minä olin ihmeen pirteä, kunnes yhtäkkiä sohvalla maatessani tuntui taas siltä, että kohta tulee yrjö. Ei tullut mitään kuitenkaan, vaikka menin jo varmuudeksi odottelemaan lavuaarin luokse. Mieskin huomasi hetki myöhemmin, että minä olen aika huonovointisen näköinen. Kerroin myös eilisen pahoinvoinnista ja mies sitten jo epäilikin, mistä tämä olisi oire. Vaikka eihän sitä tiedä! Kp on nyt 26/31-34, joten olisin melko aikaisin liikkeellä! Eikös tällaisen pitäisi alkaa joskus rv 6? Nyt ei enää ole niin paha olo, kun söin aamupalaa ja kävin vielä lepäämässä sängyssä. Voihan tämä olla jotain muutakin kuin SITÄ. Minulla on niin herkkä elimistö, että se reagoi kaikkeen mahdolliseen. Mutta kyllä tässä toivo herää. Vaikka eihän sitä todellakaan tiedä ja jotenkin tuntuisi kummalliselta, että oireilisin jo nyt! Kuitenkaan viikkoja ei olisi edes neljää...

Sori tuo pitkä vuodatus, oli pakko purkaa! Ja tervetuloa pinoon muutkin enskat :)

Vierailija
33/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli, kaipaamme siis sinua tänne kertomaan uutiset ;)

Vierailija
34/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon early detection näytti aamulla kahta viivaa...en julistaudu vielä raskaaksi, vaan odotan perjantaiaamun verikokeeseen ja sitten iltapäivän hcg-tulokseen! Epäuskoinen olo!

Killaseni; nyt testiä peliin (ethän suutu painostuksesta, kamu:=)!!!

B-fly; tosi outoa sun oireet...mut bdbdbdbdbdbdbdbdbd:=)

palailen kohta kun oon vähän wörkkinyt eka (hyi miten ruma sana!)!

-mooli

Vierailija
35/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] Ihan mieletöntä!!!! Et usko kuinka sekaisin oon täällä, tuli itku kun luin uutiset!!!!! Oon niiiiin onnellinen teidän puolesta!!! Iiiiihaaaaanaaaaaa!!!!! Moolille tuuuuleeee vauvaaaaaa, lallatilallatilaaaaaaa!!!!!!

Vierailija
36/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuisen paljon onnea kahdesta viivasta ja nyt tsemppiä matkaan pikkukaverin kanssa!! Vaikket siis vielä raskaaksi julistautunutkaan niin hyvä alku tuo on :)

t. Essi, rv 18 tasan

Vierailija
37/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudumpa nyt kerrankin taas ihan ajan kassa! Eilinen päivä meni siellä siskon muutossa ja kohta lähden taas auttelemaan. Toinenkin siskoni sinne tulee, mutta molemmat on hieman rajoittuneita kasvavien mahojensa kanssa. Kummatkin on kuudennella kuulla raskaana. La:lla on muistaakseni 2-3 vko väliä :)

Oona: onnea oviksesta (saapahan ainakin jotain jostain onnitella)!

Pepposka: Jännää! Toivotaan että täti kaarta tiukasti ohi ja jättää tulematt teille!

Apila: Sullakin " oireita" ! Hyvä, hyvä.. Toivotaan plussaa sinnekin!

Killa: Oot kyllä loisto piinailija! Saat kaikki muutkin piinailemaan oikein kunnolla :) Ei kun vaan jaksuja piinailuun! Niin ja jospa testaat sillon perjantaina, kun mies vielä kotona.

Naksu: Mullakin joskus ennen ovista ollut ihan mielöttömät " kouristusmaiset" kivut, jotka ohimeneviä, joten liittänyt ne ovikseen. Toivotaan, että sulla se ois ovista! Papassa näkyy jos tulehdusta, mutta siitä ei voi eritellä, että mitä tulehdusta. Ota vaan papassa rennosti! Ei kai siitä kukaan kauheesti tykkää, mutta ei se niin kamalaakaan ole :)

Mooli: Mites siellä? (Ei me uteliaita olla...)

Kindnes: Huhuu? Mikä tilanne?

Iloiset heipat myös Apila, Nuutti, heppa, sara-maria ja kikki muutkin!!

ON: kp 22/28-33. Tiisit on tosiaanki kipeet ja turvoksissa. Kerran aikaisemmin on ollut rinnat turvonneet ja kipeet heti mahd. oviksen jälkeen (sillon kun oli melkovarma varhainen km) muutoin kipeytyneet vasta lähmpänä tädin vierailua. Enpä nyt jaksa uskoa, enkä toivoa. Katsotaan mitä ensiviikko tuo tullessaan. Kivaa kun on ollu kaikkee tekemistä, niin ei ole kerinnyt miettimään moista asiaa jatkuvasti :)

Nyt lähen auttelemaan sitä siskoni porukkaa tavaroiden järjestelyssä...

T:Remukka

Vierailija
38/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tuolta odotuspuolelta tulle oikein kurkkaamaan kun siellä essi sanoi että tulkaa kurkkaamaan....

VOI MOOLI IHANAINEN ONNEA ONNEA ONNEA, en mä keksi mitäään muuta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
39/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kahdesta viivasta!!!! IHANAA, USKOMATONTA, HUIPPUA! Aivan loisto uutinen tähän viikon alkuun!!! :)

T: Iloinen Remukka ja koirani (jotka luuli, että he on tehnyt jotain hienoa kun mamma rupes hihkumaan!)

Vierailija
40/55 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]ONNEA MOOLI AIVAN MIELETTÖMÄN PALJON!!!!!

Siitä se lähtee, vaikka et vielä raskaaksi julistaudukkaan.. nyt vaan Killa, naksu ja muut " vanhat" kuumeilijat moolin perässä plussaamaan..=)

Heh, meitähän on ihan joukko tullut tuolta o-puolelta.. sielläkin mooli tiedetään jo;)

terkuin siru ja tiiti rv 20+0[/color]