päivittäistavaratalojen raskaustestit
Kevättä kaikille!!
Mitenkä, kun ainakin cittarista saa raskaustestei.. siin on kaks liuskaa paketissa jne.. tosi halpoja.
Mut mietein et onko ne kuinka luotettavia jos vertaa siihen, että apteekista ostaisi testin..
Onko joku ketä käyttänyt näitä esim cittarin testei? Onko näyttänyt kuinka pian ja onko näyttänyt todellisuutta?
Kiitos :)
Kommentit (12)
sen verran vielä, että heti siihen se toinen viiva tuli nyt kun sain plussan. Niin kuin edellisissä raskauksissa apteekin omallakin. Ja tumman punaisena!
Kiitos vastauksestasi. Ku onhan se tosi, että apteekin testit on sinäällään kalliita. Tai eivät oo kalliita, mutta nuo on vaan halpoja ja niit on het pari sillä halvalla hinnalla :D
En oo aikaisemmin kokeillu niitä, vois koittaa jos kohta on ajankohtaista :) Apteekista ostettavat testit on kyllä kalliita, viimeksi plussasin vilja-testillä, jonka tilasin. Se maksaa jotain 5 e postikuluineen päivineen.
Pikaisesti katoin Prismasta,ja en löytänyt noita testejä enää.Ei ollu siellä missä aijemmin(sideosasto).
Mistäs osastolta noita nykyään kannattaa metsästää,myyjiähän ei koskaan näy kun niitä tarttisi;)ja ne siirtelee noita tavaroita niin tiheeseen tahtiin et just kun opit mistä mitäkin löytyy,niin kaikki uusiksi..
Jos nyt en ihan väärin muista, en muista mitä siinä hyllyllä on, mutta alhaalla on raskaustestit. Näin siis ainakin joissakin prismoissa, en tiedä onko kuinka paljon vaihtelua paikkakunnittain.
Cittarissa samassa hyllyssä missä on kondomit, pumpulit ja pumpulipuikot jne.. Yleens ihan ihan alhaalla, ettei kukaan vaan nää..
Prismasta en oo vielä ees kattonu, mut huomenna varmaan prismasta menen hakemaan *.*
siinä hyllyllä missä on luotaistuotteet ja vitamiinit. Maksavat n. 4.30e (Pregent).
katsonpa sitten vielä luotaistuotepuolen,en sieltä kyllä ois ihan heti osanukkaan etsiä...
Ei löytynyt tänään kun prismassa kävin (Helsinki,Malmi). Ei ollut luontaistuotehyllys, ei terveysside hyllys eikä pumpuli/kondomit hyllys saati vauva hyllyis..
Onneksi cittarista löyty tutusta ja turvallisesta paikasta. :)
rfsu:n testi toimi hyvin ja näytti plussaa silloin kun olin raskaana ja negaa kun en ollut...
Riippumatta siitä, olenko ollut raskaana vai en! En aio enää ostaa sitä merkkiä, koska tosiaan aina siihen on se haalea punainen viiva tullut, jo märkänä. Pari kertaa se on nostattanut turhia toiveita, joten siirryn suosiolla toiseen merkkiin. Se viiva ilmeisesti kuultaa läpi testistä tai jotain.
itse testasin viimisimmän raskauden cittarista ostamallani RFSU:n (vai onko se RSFU...no sama se.) testillä ja kyllä se toimi ;)
Plussa tuli että pätkähti ja kyllä tuolla mahassa jo siihen malliin potkitaan, että joku siellä on.
Olen myös testannut niillä negoja ja näin on tosiaan ollutkin. Eli kyllä mä luottasin. Ennen ostin aina apteekin oman raskaustestin, mutta nyt kun uusinta raskautta sai ootella hieman pitempään kuin edellisiä niin siirryin näihin halvempiin.