Tulenkohan hulluksi, jos teen huomenna nega-testin? ov
Menkat huomenna 4 päivää myöhässä. Toissapäivänä tein nega-testin. Rintojen pistelyä ollut kohta 2 viikkoa. Alavatsassa ajoittaista kipuilua jo 4 päivää. Pissattaa kokoajan. Valkovuoto lisääntynyt. Väsyttää. Tänään oksettikin.
Voisinko oikeesti kuvitella kaikki nämä oireet?
Kommentit (2)
Mutta valitettavasti on sanottava, että voit kuvitellakin (tosin nuo neljä päivää puhuvat totuuden puolesta). :o/ Itse olen halunnut vauvaa nyt 2 vuotta ja joka ikinen kuukausi odotan, toivon ja kuvittelen. On rinnat arat, vatsaa vääntää, käyn vessassa tunnin välein ja muka pitää aamulla ottaa lasi tuoremehua kun niiiiin tekee pahaa... Ja sitten alkaa menkat. :o( Aina, aina ne alkaa ja aina ehdin jo toivoa. :o(
Mutta toivottavasti ei sinulle! Toivotan onnea huomiseen! :o)
Mut toivotaan, että teet plussan!