Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hellittelee vain vauvaa eikä lainkaan minua!

Vierailija
04.09.2014 |

Taidan olla sille pelkkä synnytyskone :'(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue täältä niitä ketjuja, joissa mies vähät välittää vauvan hoidosta. Saat vähän näkökulmaa.

Vierailija
42/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on vähän jäähyllä aluksi, kun totutellaan niihin uusiin rooleihin ja tutustutaan siihen pieneen ihmisen alkuu. Kehoittaisinkin miettimään, jos tilanne olisi toisin päin. Mies hellisisi sinua, mutta ei lasta. Ei tuossa nyt muu auta kuin puhua, eikä kiukutella kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun kaikki ei olekaan niin kuin sinä haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe toista sivua kännykällä! Ap

Vierailija
44/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esikoinen muuten. Ap

Vierailija
45/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin että pääsen lukemaan kaikki viestit

Vierailija
46/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisinkö nyt..ap

Vierailija
47/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vain ihmisiä, joiden mielestä lapsi on ainoa tärkeä asia ja koko aurinkokunnan napa. On ok unohtaa parisuhteensa ja elää vain lapselleen ja kun ero tulee pitää loppuelämä pyhittää vain lapsen palvomiseen ja unohtaa haaveilut uudesta kumppanista. Kun lapsi on saatu ei kumppanilla tee enää mitään.

lapsi tehdään rakkaudesta omaan kumppaniin, täydentämään parisuhdetta, että voidaan olla yhdessä perhe. Kumppania ei saa unohtaa vaan hänen hyvinvoinnistaan on pidettävä huolta. Rakkautta ja välittämistä pitää ylläpitää, että parisuhde ja perhe voi hyvin. Kumppanuuden kuuluu vahvistua lapsen tullessa, eikä sysätä sitä syrjään. Rakastakaa, huomioikaa toisianne. Olkaa toisillenne ne tärkeimmät ihmiset maailmassa niin lapsellakin on hyvä olla. Lapsen saamisen pitäisi olla rakkauden täyttymys, ei sen loppu. Paitsi jos lapsi on tosiaan tehty vain lapsensaantihimoissa ja kumppanin merkitys häviää samantien, kun lapsi on saatu. Sait mitä halusit, mihin sitä kumppania enää tarvitsee.

Vierailija
48/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:17"]

Noinko muka saisin itse huomiota? Ap

[/quote]

Grow up! Huomio kuluu nyt lapselle, teidän molempien.

[/quote]

Höpsis. On vauvankin kannalta parasta, että vanhemmat hoitavat parisuhdettaan. Ei sen vauvan kimpussa tarvitse koko ajan häärätä. Kyllä se silloin ilmoittaa kun se jotain kaipaa (ruokaa, kuivitusta, syliä yms.).

Vierailija
49/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nää "helli mua "-tyypit on?

Vierailija
50/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:40"]

Ketä nää "helli mua "-tyypit on?

[/quote]

Itsensä lapsen tasolle typistäviä?!

Vierailija
52/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että mies heittelee vauvaa, vaan ei mua.

No, mutta, oletko puhunut miehellesi halustasi saada samanlaista hellittelyä?

Vierailija
53/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVOOOOOO. Ap, ensikerralla älä yritä liikaa :)

Vierailija
54/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:31"]

[/quote]

Perustele?! 

Vierailija
55/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:31"]

[/quote]

Perustele?! 

Vierailija
56/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että puoliso on tärkeysjärjestyksessä ennen lapsia. Tällä en tietenkään tarkoita, että jätän lapset hoitamatta, jos miehellä on joku tärkeä juttu samaan aikaan, vaan mielessä olevaa tärkeysjärjestystä.

Olen kotona lasten kanssa ja todella on tärkeää huomioda miestä illallakin jollakin tavalla, joka sopii molemmille: hierontaa, tv:n tuijottelua kainalossa, puhumista päivän asioista, vaikka sitten auton korjauksesta, siitä, miten männät toimii tai politiikasta, vaikka en itse ole niistä niin innostunut, mutta jos se on miehelle tärkeä asia, minä kuuntelen, mitä toinen tahtoo sanoa. Toimii sitten toisin päin myös:)

Tuohon ap:n asiaan liittyen, hellikää vaikka lasta yhdessä vierekkäin. Älä tee kotitöitä koko ajan, kun lapsi isän sylissä. Mutta tee välillä toisinkin, mene sinne hänen ja vauvan viereen, mutta mene miehen puolelle. Helli miestäsi siinä samalla koskettamalla tms. Älä tee asiasta liian vaikeaa! Älä harmistu, jos ei mies tee heti kuin sinä haluat. Tee aloite, kun vauva nukkuu. Jos vauva herää kesken, sitten herää, mutta teidän on nyt yritettävä lähestyä toisianne ihan sinun eli ap:n kannalta. Mieheltä saa odottaa hellimistä! Ei se tarve lopu, vaikka saa vauvan yhdessä!