Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hellittelee vain vauvaa eikä lainkaan minua!

Vierailija
04.09.2014 |

Taidan olla sille pelkkä synnytyskone :'(

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:32"]Tervetuloa miesten maailmaan.
[/quote] paitsi että miehet eivät ole kärsineet raskaudesta ja synnytyksestä. Ap

Vierailija
22/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:32"]Tervetuloa miesten maailmaan. [/quote] paitsi että miehet eivät ole kärsineet raskaudesta ja synnytyksestä. Ap

[/quote]

Kärsineet?! Miksi niitä lapsia pitää tehdä, jos ne noin raskas ponnitus. Ei sinulla ole mitään oikeuttaa olla mustasukkainen lapsellesi miehen huomiosta. Te olette päättäneet perheen perustaa ja nyt lapsi on isälle ykkönen etkä sinä. Sinä olet iso tyttö jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:32"]Tervetuloa miesten maailmaan. [/quote] paitsi että miehet eivät ole kärsineet raskaudesta ja synnytyksestä. Ap

[/quote]

Kärsineet?! Miksi niitä lapsia pitää tehdä, jos ne noin raskas ponnitus. Ei sinulla ole mitään oikeuttaa olla mustasukkainen lapsellesi miehen huomiosta. Te olette päättäneet perheen perustaa ja nyt lapsi on isälle ykkönen etkä sinä. Sinä olet iso tyttö jo!
[/quote] mielestäsi on siis täysin ok, että kumpikin keskittyy vain vauvaan ja parisuhde kuolee läheisyyden ja seksin puutteessa? Ap

Vierailija
24/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini oli kuulemma tuollainen kun olin vauva. Isä on kertonut ettei olisi saanut paria minuuttia kauempaa olla kanssani tai tuli riita. Kärsin nykyään vakavasta masennuksesta ja epäilen, ettei äitini hysteerisyys ole ainakaan auttanut. Että ihan vinkiksi, mieti sitä pientä ihmistä joka on täysin sinun armoillasi ja katso sitten peiliin.

Vierailija
25/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:36"]

[/quote]

Kärsineet??? Itse vauvakuumeessa paksuksi hingutte ja sitten lorvitte kuukausitolkulla. Päälle äitiyslomat ja synnytyksen jälkeiset masennukset ja muut verukkeet lorvailulle! Miten edes kehtaa uhriutua "kärsimyksillä" huhhuh! Kerro toki lapsellesi mikä kärsimys oli hänet saattaa maailmaan! Ja aloittaja??? Mustasukkainen omalla lapselleen?!?!->HOITOON!!!

Vierailija
26/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:45"]Mun äitini oli kuulemma tuollainen kun olin vauva. Isä on kertonut ettei olisi saanut paria minuuttia kauempaa olla kanssani tai tuli riita. Kärsin nykyään vakavasta masennuksesta ja epäilen, ettei äitini hysteerisyys ole ainakaan auttanut. Että ihan vinkiksi, mieti sitä pientä ihmistä joka on täysin sinun armoillasi ja katso sitten peiliin.
[/quote] Hä? En todellakaan rajoita miehen vauvan kans oloaikaa, päinvastoin. Voisin ja jaksaisin vain paremmin, jos mies haluaisi huomioida minuakin edes joskus. Ap

Vierailija
27/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestänne on siis ok, että mies ei huomioi minua. Asia selvä. Ap

Vierailija
28/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä onko ok, mutta sen mä arvaan että te ette ole enää yhdessä kahden vuoden kuluttua näistä viesteistä päätellen. Eli no worries ; D

Vierailija
29/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla tuleva yksinhuoltaja? XD Sitten saat juosta kapakoissa huomiota kerjäämässä! NOLO!!!

Vierailija
30/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen se vauva on? jos mies on alkuhuumassa? ihmetelkää ja hoitakaa yhdessä, se vahvistaa koko perheen sidettä. Tee sinä tosiaan aloitteita, halaile miestä sängyssä yms. Mitä mies tekee, jos sanot: "Nyt mä tartten halin?". 

Mun mielestä ei todellakaan ole ok, mutta alussa hyvinkin inhimillistä. Sulla on hyvä mies, joka haluaa luoda hyvän suhteen uuden ihmisen kanssa, kyllä teidän parisuhdeaikannekin vielä tulee. 

Voimia sulle! Ja tee tosiaan jotain omaa kivaa sillä aikaa, älä ole epävarma, se jos mikä on turn off. 

Vierailija
31/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:13"]Mikä neuvoksi? Olen jo asiasta sanonut monta kertaa.
Ap
[/quote]Hellittele sinä miestä;)

Vierailija
32/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies hiero sinun hartioitasi, jos pyydät? Meillä mies on niin epäromanttinen, että läheisyyttä ei olisi kuin sängyssä ellen joskus pysäyttäisi häntä ja pyytäisi rutistamaan. Tai sitten änkeän samalle sohvalle viltin alle.

Vierailija
33/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on jo 4kk. On mies vähän huomioinut sen jälkeen, kun olen suorastaan porannut sille, että pitää mua vain synnytyskoneena. Ap

Vierailija
34/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:07"]Eikö mies hiero sinun hartioitasi, jos pyydät? Meillä mies on niin epäromanttinen, että läheisyyttä ei olisi kuin sängyssä ellen joskus pysäyttäisi häntä ja pyytäisi rutistamaan. Tai sitten änkeän samalle sohvalle viltin alle.
[/quote]
Ei ole aikoihin hieronut, enkä enää pyydäkään, kun on joskus kieltäytynyt. Miehelle kyllä jalkahieronta ym. kelpaa. Jos olisi riittävästi edes seksiä jossa munkin saanti otetaan huomioon, en valittaisi. Ap

Vierailija
35/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mamu mies?

Vierailija
36/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:32"]Tervetuloa miesten maailmaan.
[/quote] paitsi että miehet eivät ole kärsineet raskaudesta ja synnytyksestä. Ap
[/quote]

eikö ole?? Useat miehet kokevat esikoisen tullen saman mitä sinä nyt. Paitsi he eivät ole synnyttäneet. Olen käsittänyt että miehille tämä tunne on kiellettyä, pitää palvella naista ja lasta, niin eiköhän huomiota heru. Eli hommiin siitä!

Vierailija
37/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:08"]

Vauva on jo 4kk. On mies vähän huomioinut sen jälkeen, kun olen suorastaan porannut sille, että pitää mua vain synnytyskoneena. Ap

[/quote]

Se pahin martyyrisyys sitten jeesuksen ei toimi mieheen. Mitä, jos ihan puhuisitte asiasta aikuisten tavoin. Viette vaikka lapsen hetkeksi(huom! hetkeksi) hoitoon.

Vierailija
38/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk on vielä alussa. useat miehet kokee samoin esikoisen tulleen. Tämä tuntuu olevan kielletty tunne, jota mies ei saisi tuntea, varsinkin kun nainen on KÄRSINYT synnytyksen. Miestä kehoitetaan pitämään naisesta enemmän huolta ja tulemaan perhettä, niin eiköhän hellyyttä irtoa. Eli hommiin siitä!

Vierailija
39/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luin nopeasti että heittelee.. :p

Vierailija
40/56 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän tuo tilanne. Kun halin ja hoidan kahta alle kolmevuotiasta lähes koko vapaa-ajan, niin illalla lasten mentyä nukkumaan ei mulla enää kertakaikkiaan riitä kauheasti intoa halailulle ja sellaiselle kiehnäämiselle kuin ennen lapsia. Ikäänkuin hellyyskiintiö on täynnä ja haluan hetken olla ihan rauhassa, ilman että kukaan koskee tai pyytää/vaatii mitään. Onhan tämä ajoittain ongelma, mutta uskon sen helpottavan kun lapset tuosta vähän kasvavat eivätkä ole ihan niin paljoa kiinni vanhemmissaan. Tästä ollaan vaimon kanssa ihan asiallisesti keskusteltukin. En nyt ekaksi lähtisi eroamaan, on tuo uusi tilanne miehellekin aika hämmentävä, ja on hienoa että miehesi on kiinnostunut lapsestaan. Kaikilla tuntemillani pareilla eivät asiat ole noin.