Lue keskustelun säännöt.
Apua, en saa unta! Koko ajan ikäänkuin venailee koska se vauva herää.
29.08.2006 |
Mitä tehdä? En osaa nukkua tällä lailla pätkissä ja sitten on huominen päivä pilalla kun olen ihan zombie.
Kommentit (2)
Se on vähän niin kuin päiväuni tms. Siihen nukahtaa tosi nopeasti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun pitäis tehdä sama, mut...