Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelijat! millainen on ärsyttävin...

Vierailija
03.09.2014 |

...opiskelija teidän luokalla?

itsellä omalla luokalla yksi melkoisen ärsyttävä "aikuisopiskelija". koittaa esiintyä fiksuna, lässyttää asioista faktoja jotka eivät välttämättä pidä edes paikkaansa. vähän huumorintajuton :)

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:27"]Vänisijät ja valittajat. Kokoajan on joku huonosti ja kaikki on vaan paskaa. Tehtävät jatkuvasti tekemättä ja ryhmähommissa nämä ovat todellisia riippakiviä. Muutaman kerran olen ihan sanonut, että vapaaehtoisestihan täällä ollaan, että jos kaikki on vaan niin paskaa niin lähtekää kotiinne kitisemään.
On se kumma kun ilmaista opetusta on tarjolla niin ei kelpaa...
[/quote]

Nykyään kuule ei kaikki ole vapaaehtoisesti siellä...

Vierailija
82/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:31"]

Itseään täynnä oleva. Pyörin koulussa muutaman luokkalaiseni pojan kanssa ja kahden heistä kanssa en oikeasti tule toimeen mitenkään. Yrittävät sulkea ulkopuolelle ja pitävät koko ajan turhaa älämölöä. Pakko silti pyöriä heidän kanssaan kun muuten olisin yksin.

[/quote]

Höh. Maailma on poikia ja miehiä täynnä. Jos et heidän kanssaan tule toimeen, etsi ihmeessä parempaa seuraa. Sitten kun sitä löydät, niin et varmasti kadu päätöstäsi ja valintaasi.
[/quote]
Mä oon luokan ainut tyttö ja opiskelen siis amikses.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:31"]

Itseään täynnä oleva. Pyörin koulussa muutaman luokkalaiseni pojan kanssa ja kahden heistä kanssa en oikeasti tule toimeen mitenkään. Yrittävät sulkea ulkopuolelle ja pitävät koko ajan turhaa älämölöä. Pakko silti pyöriä heidän kanssaan kun muuten olisin yksin.

[/quote]

Höh. Maailma on poikia ja miehiä täynnä. Jos et heidän kanssaan tule toimeen, etsi ihmeessä parempaa seuraa. Sitten kun sitä löydät, niin et varmasti kadu päätöstäsi ja valintaasi.
[/quote]
Mä oon luokan ainut tyttö ja opiskelen siis amikses.
[/quote]
Ja siis tässä porukassa jossa pyörin on 5poikaa.

Vierailija
84/91 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 07:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:57"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 06:32"] [quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 20:27"]TYYPIT, JOTKA NEULOVAT LUENNOILLA! Niin epäkohteliasta luennoitsijaa kohtaan, että myötähävettää vietävästi (yksi luennoitsija onkin sanonut, että kieltää aina sen, jos joku alkaa hänen luennoillaan neuloa). Lisäksi kerran oli pakko pyytää yhtä takanani istunutta lopettamaan, kun puikkojen helinä sotki täysin keskittymiskykyni. [/quote] Oletko vähän tyhmä vai vain tietämätön? Neulominen ei tarkoita sitä ettei kuuntele vaan päinvastoin auttaa keskittymään. Itse olet ilmeisesti surkea neuloja, jollet tätä tiennyt, mutta jos on taitava niin se ei mitenkään heikennä luennon seuraamista. Monet neulovat myös telkkaria katsoessaan. Voi käyttää puupuikkoja, ne eivät kilise. Pahempia ja yleisempiä ovat ne, jotka näpräävät puhelimiaan. Sellaiset eivät takuulla seuraa yhtään. Puikkojen ääntä enemmän häiritsee joidenkin hihittely ja sipinä ja vessassa ravaaminen. [/quote] Voihan se puikkojen kilistäminen auttaa henkilöä itseään keskittymään, muttei se silti poista sitä, että se on luennoitsijaa kohtaan epäkohteliasta (vertaisin sitä juuri puhelimen näpräämiseen tai jatkuvaan eväiden syömiseen). Ja kyllä se kilinä ihan oikeasti häiritsee, jos neuloja tulee istumaan lähelle. [/quote] Osaatko lukea? Mitähän tuossa sanottiin miten kilinää voi helposti välttää? Jos sinua puikkojen kilinä häiritsee, olet melkoisen ääniherkkä. Ihme jos pystyt muutenkaan suoriutumaan elämästä, jossa tarvitsee sietää paljon kovempiakin ääniä.

[/quote]

No melkeinpä aina näillä vastaantulleilla neulojilla on ollut jotkut muut kuin puupuikot. :D Ja miksihän minun pitäisi olla ärsyyntymättä luennoilla (jossa minulla on täysi oikeus käydä) äänestä, joka ei aivan suoraan liity opiskeluun (olkoonkin, että on ihmisiä, jotka väittävät neulomisesta hyötyvänsä opiskeltaessa)? Ja jos olenkin ääniherkkä, on se täysin fyysinen ominaisuus, joten onpa reilua sinun minua siitä haukkua. :D

Ja sille, joka sanoit, ettei tykkää ihmisistä, jotka eivät sano asioista ääneen, vaan jättävät keskustelupalstoille, niin olen kyllä kerran pyytänyt yhtä neulojaa lopettamaan, kun en voinut keskittyä. Muilla kerroilla on vain myötähävettänyt neulojan puolesta, koska en usko, että kyseisten luentojen luennoitsijat ovat kyseistä toimintaa kovasti arvostaneet.

Vierailija
85/91 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut opiskelija enää muutamaan vuoteen, enkä ärsyynny ihmisistä herkästi. Mutta oli tuskastuttavaa päästä välivuoden jälkeen unelmiensa kouluun vain törmätäkseen ilmiöön josta luuli päässeensä eroon sitten yläasteen: koulukiusaaminen. Kyseisessä koulussa opiskeli kaiken ikäisiä, eniten taisi olla siinä 20-25v paikkeilla, todella kypsää porukkaa. Itse olin 16v eli luokan nuorimpia. Jostain syystä ne suoraan peruskoulusta tulleet eivät tuntuneet tajuavan yläasteiän olevan ohitse vaan yrittivät jatkuvasti kiusata muita ja saada mukaan paskanjauhantaan. Ihme kun eivät tajunneet vinkkiä niistä lukuisista kerroista kun koko luokan vallitsi kiusaantunut hiljaisuus.

Vierailija
86/91 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulojia inhoavalle myötätuntoa täältä! Joskus 4-5 vuotta sitten oltiin neulomistrendin huipulla, kalina kävi, ja kyllä ärsytti! Kannattaa hankkia lääkitys, jollei tunneilla pysty keskittymään ilman sijaistoimintoja.

Vierailija
87/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat, jotka eivät paneudu riittävällä vastuullisuudella pakollisiin ryhmätöihin, vaan yrittävät lusmuta mahdollisimman vähällä ja jättää työt muille. Sietämätöntä. 

Vierailija
88/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut luokalla viiimeksi peruskoulussa.

Vierailija
89/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "luokalla" ts. vuosikurssilla ei onneksi ole yhtään ikävää tyyppiä, mahtava henki ja kaikki tulee toimeen keskenään. Noin 20-30 meitä aktiivisesti yhdessä pyörii, toisinaan enemmänkin. Harvinaisen hyvä tuuri käynyt.

Sitten taas eri pääaine- ja vuosikurssien sekaluennoilla ärsyttäviä on. Ärsyttävimpinä pidän niitä, jotka käyttäytyvät kuin olisivat kahdestaan salissa luennoitsijan kanssa. Ja jostain syystä - en tiedä miksi - nämä useimmiten ovat niitä varttuneemman ikäisiä opiskelijoita.

Vierailija
90/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen vasta lukiossa, mutta vastaan tähän silti: ärsyttävin tyyppi luokallani on semmoinen kananpersetukkainen muka-aikuinen likka, joka kyllä on tosi kypsä ikäisekseen ja ottaa joka asian vakavasti ja hänellä on todella aikuismaiset ja viisaat mielipiteet asioihin ja me muut vaikutamme hänen rinnallaan joskus ihan lapsilta.
Ei tämä varhaiskypsyys tässä tytössä häiritse. Vaan se ylimielisyys, joka siitä kypsyydestä johtuu. Tää muija tenttii ja kritisoi opettajia ja haukkuu heille heidän opetustyyliä ja suuttuu ihan joka asiasta ja on niiiin pullollaan elämänkokemus ja tietotaitoa. Kaikki, mikä ei ole korkeakulttuuria, tai muuten vaan älykästä ja vakavaa settiä, on ihan kammottavaa roskaa, jota meidän muidenkin on vihattava, tai olemme kieroonkasvaneitan, sillä hän on aina oikeassa ja meitä niin paljon viisaampi. Jos sanot, että katsot Putousta, pelaat Simssiä ja tykkäät Shakiran musiikista, voit varautua neiti Kananpersetukan avoimeen halveksuntaan, jonka voi pysäyttää vain korjaamalla, että katsot mykkäfilmejä ja ajankohtaisohjelmia, käytät tietskaa vain koulutehtäviin ja laskujen maksuun ja kuuntelet Mozartia. Ja kyllä, muija on 18-vuotias, ei 58. Tämä muija tietysti siis suhtautuu tosi väheksyvästi suurimpaan osaan opiskelutovereistaan, -minuun ja pariin muuhun silmätikkuunsa jopa halveksivasti. Muija kyttää mua koko ajan ja, jos vaikka puhun jotain ihan normaalia, niin hän saattaa tulla käskemään minua olemaan hiljaa ja lähtemään muualle. Puhuu vielä semmoisella väheksyvällä, painokkaalla äänellä, ihan, kuin olisin rasittava, metelöivä 5-vuotias, joka häiritsee aikuisten syvällistä keskustelua. Tällä tavalla: "Olepas sinä, x, nyt vaan hiljaa ja mene muualle siitä jaloista." Tai sitten hän tiuskii ja suuttuu. Olemme siis samanikäisiä. Monet luokkalaiseni pitävät tätä paskanaamaa supersiistinä tyyppinä ja kunnioittavat häntä ja nyt en ole heidänkään kanssa väleissä, koska kuningatar ei tykkää minusta. Viime perjantaina muute tää rasittava ämmä alko kitiseen mulle heti kun kuuli puoli sanaa puheestani ja sanoin sille, että sen kananpersetukka sopis jollekin sketsihahmolle ja nyt 15 ihmistä pitää mulle mykkäkoulua. Ihme hännystelijät.

Toivottavasti jaksatte lukee. Kännykällä on aika raskas kirjoittaa niin tää saattaa olla vähän sekava

Vierailija
91/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin, että nuoria ärsytti kun kirjanpitäjä-aikuisopiskelija korjaili open virheitä kirjanpidon tunnilla. Olisiko pitänyt vaan antaa opettaa vanhentunutta tietoa kaikessa rauhassa? Kuitenkin amk vaatii ne kurssit suorittamaan, vaikka miten on työkokemusta ja ko. ihmisellä oli toivomus oppia jotain uutta, mutta toisin kävi.

Itseäni ärsyttää eniten siivellämenijät sekä tyypit jotka tulevat säännölliseti puoli tuntia myöhässä ryskien ja yskien.