Oon ylpee siitä että oon kotosin pohjanmaalta
Kommentit (65)
Mä en oo ylpee että oon kotosin stadista.
Kukaan muu kuin pohjalainen ei pidä yhtä kovaa melua taustastaan. Ette te sen parempia ihmisiä silti ole kuin muutkaan suomalaiset.
Meinaat jotta soot teiltä ja muut on teirän krannista?
Te nyt olette ylpeitä pieruistannekin.
Noon muut suomalaaset kun nauraa teitille! Tootta liian totisia!
Olin kerran pohjanmaalla lomalla ja harrastin seksiä erään miehen kanssa jonka löysin baarista. Se ei lopettanut koko yönä panemista! Pani vaan. Ehdotin aamulla kahdeksalta että nukuttasko vähä aikaa. Oli alapää kipee kuukauden tuon reissun jälkeen.
Pohjalaisesta naisesta mies saa tolkun ja käypäisen nahan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:28"]Olin kerran pohjanmaalla lomalla ja harrastin seksiä erään miehen kanssa jonka löysin baarista. Se ei lopettanut koko yönä panemista! Pani vaan. Ehdotin aamulla kahdeksalta että nukuttasko vähä aikaa. Oli alapää kipee kuukauden tuon reissun jälkeen.
[/quote] Jospa olit niin epäseksikäs.(;
Miksei saisi olla ylpeä siitä mistä on kotoisin? Onhan se rikkautta, että näinkin pienessä maassa on erilaisia murteita ja tapoja. Leuhkiminen on asia erikseen.
Ei pohojalaasekkaa oo täyrellisiä, niiltä puuttuu heikkouret!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:31"]Miksei saisi olla ylpeä siitä mistä on kotoisin? Onhan se rikkautta, että näinkin pienessä maassa on erilaisia murteita ja tapoja. Leuhkiminen on asia erikseen.
[/quote]Osuit viimeisellä lauseella asian ytimeen! Ja mitä tekee pohjalainen? Leuhkii.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:15"]
Ja asunu sielä koko lapsuuden ja nuoruuden.
[/quote]
Minä luulin, että te siellä Pohjanmaalla kirjoitatte/sanotte murteella , että "kotoosin."
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:34"]
Ja mitä tekee pohjalainen? Leuhkii.
[/quote]
Ei vaan trossaa.
Pohojalaanen täälläkin :) Syntyny ja kasvanu lakeuksilla. Ja mites se lause menikään? Ai niin, eres pohojalaaset ei oo täyrellisiä, meiltä puuttuu heikkouret ;) Tai niin pappa sanoi joskus.
En tiedä missä määrin stereotypiat eri maakunnista pitävät paikkansa mutta joku perä niissä on. Karjalaisena (tosin 12 vuotta pk-seudulla asuneena) mun on vaikea ymmärtää sitä peripohjalaista uhoa ja itsevarmuutta. Se on jollain tavalla säälittävää!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:15"]
Ja asunu sielä koko lapsuuden ja nuoruuden.
[/quote]
Minä luulin, että te siellä Pohjanmaalla kirjoitatte/sanotte murteella , että "kotoosin."
[/quote] Kyllä mutta osaan kirjoittaa kirjakieltäki.(;
Minäpäs olenkin stadilainen jo viidennessä polvessa... :)
Soot kaukaa viisas ja läheltä komia?