mitä tekisitte tilanteessani?
Mulla on nyt n.11kk neiti ja töihin pitäs palata vuoden lopulla. Perheessämme on tällä hetkellä 7ihmistä joista 2asuu muualla(äidin luona). Poden vauva kuumetta ja tykkää olla kotona mutta vakityö odottaa ja olen jo muutenkin ihan pihalla uusista järjestelyistä (ja jännitän kuinka pitkäksi aikaa työtä edes on). Asumme n.90 neliön asunnossa,ikää on jo yli 30.
No siinä nyt näin aluksi tekstiä, täydennetään sitten myöhemmin :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:49"]
Olen sitä ikäluokkaa joka varmasti kuolee ennen kun pääsee eläkkeelle asti Ap
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen.
[/quote]
Mietippä ite kuinka moni nykyinen 30 vuotias jaksaa/pystyy olemaan töissä 70 vuotiaana (eläke ikä kun koko ajan nostetaan)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:49"] Olen sitä ikäluokkaa joka varmasti kuolee ennen kun pääsee eläkkeelle asti Ap [/quote] Älä jaksa olla lapsellinen. [/quote] Mietippä ite kuinka moni nykyinen 30 vuotias jaksaa/pystyy olemaan töissä 70 vuotiaana (eläke ikä kun koko ajan nostetaan)
[/quote]
Niin, ihmisethän ovat terveempiä, voivat paremnin ja elävät pidempään jne...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"]
Vauvakuume on huono syy lapseen, eikä se saisi mennä järjen edelle. Se olisi ihan sama, kun menisit naimisiin vain siksi, että on sen aika. Mitä annettavaa sinulla olisi lapselle, jos jo nyt on hankalaa järjestää sitä aikaa, jos ei rahkeet riitä ei silloin hankintoja tehdä. Entä olemassa olevat lapset, riittäisikö aikaa. Vauva sitoo kuitenkin aika paljon.
Mikä on siten monella vauvoje saaniin syy jos ei vauva kuume ole pätevä syy saada vauvoja??
Mitä mieltä kumppanisi on asiasta. Onko hän valmis edelleen elättämään perhettä yksin ja ottamaan sen lisäksi enemmän vastuuta isommista lapsista jne.
[/quote]
Tee vauva:) Itselläkin on paljon sisarpuolia ja ihan niitä varsinaisiakin sisaruksia, mutta kivahan se on kun on oppinut jakamaan, ottamaan muut huomioon ja arvostamaan sitä vähääkin rahaa mitä on. Eikä varmasti koe oloaan yksinäiseksi, kun on ympärillä ihmisiä, jotka rakastavat ja välittävät:D
Kiitos vastauyksistanne..Ajatelinkin että saan puolesta ja vastaan kirjotuksia :)
Ja siitä mun miehestä sen verran että hän on se joka haluaa säästää vauvan vaatteet ja tarvikkeet ja minä olen se joka haluisi niitä laittaa seuraavalle
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:49"]
Olen sitä ikäluokkaa joka varmasti kuolee ennen kun pääsee eläkkeelle asti Ap
[/quote]
Älä jaksa olla lapsellinen.