Mitä voisi olla taustalla, jos mies kiinnostuu noin nelikymppisestä naisesta?
Mikä voisi olla motiivina vai onko kenties itsetunto-ongelmia tai muuta psyyken pulmaa? Kyseessä on noin viisikymppinen, muuten ihan asiallinen mies.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos viisikymppinen tavismies saa nelikymppisen naisen, saa kiittää onneaan!
Tämä kyseinen on noin 55+. Silti jotenkin tuntuu väärältä, että joutuisi tyytymään sutjakkaan nelikymppiseen. :( Eli on pakko olla jotain ihme fetissiä tai ongelmaa taustalla.
T. Ap
Luulen, että kyse on siitä, että et pysty rakentamaan suhdetta kokonaiseen naiseen, vaan se seksi on tärkein asia. Jos parilla ei ole rakkautta, ei seksistä mitään tulisi, sanoi äitini 75-vuotiaana. Herättääkö sinussa ällötystä, että niin vanha nainen haluaa ja harrastaa seksiä. Jos herättää, olet pihalla.
Ei herätä. Ymmärrän naisten näkökulmaa tuosta täysin ja olen itsekin halukas, romanttinen ja kaipaavainen. Mutta miesten ei "kuulu" kiinnostua hedelmällisyysiän yläikäreunalla kiikkuvista naisista.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos viisikymppinen tavismies saa nelikymppisen naisen, saa kiittää onneaan!
Tämä kyseinen on noin 55+. Silti jotenkin tuntuu väärältä, että joutuisi tyytymään sutjakkaan nelikymppiseen. :( Eli on pakko olla jotain ihme fetissiä tai ongelmaa taustalla.
T. Ap
Ai, sä oletkin se farmariasurunkkari.
Olen nainen, enkä ole viime talven jälkeen käyttänyt farkkuja.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Ilmiön nimi on heteroseksuaalisuus. Se on ihan okei! Nykyään kumppanin voi rauhassa esitellä perheelle ja tuttaville. Ei ole tarpeen miettiä, mistä oma tai toisen heteroseksuaalisuus voisi johtua. Jos kovin hämmentää, psykoterapeutille juttelu saattaa auttaa, vaikka itse asiassa ei mitään ongelmaa olekaan.
Nauti rohkeasti heterostelusta!
W00t. Olen jotenkin tosikko vissiin, mutta minua ei naurattanut tuo. Koetit parodioida homouteen liittyviä kommentteja, mutta mitä tarkoitit oikeastaan kommentillasi? Vai meinaatko, että heteromiehet ihan oikeasti vain saattavat kiinnostua yli-ikäisistäkin naisista ja että se olisi normaalia?
T. Ap
Sinua harmittaa, että pelleketjussasi pelleillään? Älä viitsi.
N 42, lämpimässä, keskustelevassa, seksuaalisesti supertyydyttävässä suhteessa eron ja etsikkoajan jälkeen, ei merkittävää ikäeroa
Vierailija kirjoitti:
Se on tervettä, että 50v kiinnostuu 40v. Olisin huolissani, jos tämä 50v haluaisi 20-30v ainoastaan.
Onhan se minullekin periaatteessa turn-off, mutta nämä pariutumismarkkinat ovatkin täyttä sontaa meille vähän vanhemmille naisille ja sitten niille miehille, joilla ei käy flaksi muuten. Joten on pakko sopeutua vallitseviin ja karuihin markkinoiden lakeihin.
T. Ap
Onhan ap typerä provo mutta jos ei olisi niin ihan oikeasti näkee ihmiset vain seksuaaliobjekteina, mitään muuta arvoa ei ainakaan naisilla hänen mielestään ole. idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Ilmiön nimi on heteroseksuaalisuus. Se on ihan okei! Nykyään kumppanin voi rauhassa esitellä perheelle ja tuttaville. Ei ole tarpeen miettiä, mistä oma tai toisen heteroseksuaalisuus voisi johtua. Jos kovin hämmentää, psykoterapeutille juttelu saattaa auttaa, vaikka itse asiassa ei mitään ongelmaa olekaan.
Nauti rohkeasti heterostelusta!
W00t. Olen jotenkin tosikko vissiin, mutta minua ei naurattanut tuo. Koetit parodioida homouteen liittyviä kommentteja, mutta mitä tarkoitit oikeastaan kommentillasi? Vai meinaatko, että heteromiehet ihan oikeasti vain saattavat kiinnostua yli-ikäisistäkin naisista ja että se olisi normaalia?
T. Ap
Sinua harmittaa, että pelleketjussasi pelleillään? Älä viitsi.
N 42, lämpimässä, keskustelevassa, seksuaalisesti supertyydyttävässä suhteessa eron ja etsikkoajan jälkeen, ei merkittävää ikäeroa
Ei harmita, vaan ihmetyttää. En pelleile, vaan tottahan mä tässä turisen. Olin psyykannut itseni valmiiksi loppuiän ikisinkkuuteen jo tuossa pari vuotta sitten ja syvällisesti sisäistänyt tasoteorioiden karun annin.
T. Ap
Avasitko ap aamukaljan vai pelkäätkö muuten vain provosi putoavan etusivulta? Aika läpinäkyvää kommenttia jo.
Tasoteorioiden karu anti :D
Päässäsi pyörii muutama aihe loopilla. Etkö koskaan kyllästy Ap omiin ajatuksiisi? Et tule ikinä löytämään naista tuota menoa. Kukaan ei jaksa jatkuvaa jankutusta mieheltä, jolle nainen on ainoastaan seksikumppani, jolle paasata omaa vähämielistä agendaansa. Muutu.
Vierailija kirjoitti:
Avasitko ap aamukaljan vai pelkäätkö muuten vain provosi putoavan etusivulta? Aika läpinäkyvää kommenttia jo.
Tasoteorioiden karu anti :D
Tasoteorian anti on karua ikäiselleni naiselle. Fakta. Olen absolutisti myös.
T. Ap
Hulluja todellakin on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Päässäsi pyörii muutama aihe loopilla. Etkö koskaan kyllästy Ap omiin ajatuksiisi? Et tule ikinä löytämään naista tuota menoa. Kukaan ei jaksa jatkuvaa jankutusta mieheltä, jolle nainen on ainoastaan seksikumppani, jolle paasata omaa vähämielistä agendaansa. Muutu.
Pyörii kyllä. Olen nainen. Hassu juttu, mutta jotkut miehet tuntuvat pitävän siitä, että joissain asioissa ajattelen samaan tapaan kuin miehet yleisesti. Nykyään minusta tuntuvat kiinnostuvan juuri ne miehet, joille on positiivinen asia, että nainen ajattelee hieman eri tavoin kuin keskivertonainen. Tavallaan se vahvistaa muuten heikohkoa itsetuntoanikin. Eli on ihan jees olla nörttimäinen ja kuitenkin naisellinen, ajattelultaan vähän poikamainen ja sporttinen oma itseni. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hulluja todellakin on monenlaisia.
Miten kommenttisi nivoutuu aloitukseen?
Niin pitäiskö siinä olla joku taustalla. Oon 36v mies ja mun tinder panot ovat olleet aika monet siinä 38-43v joku myös 25v mutta ne eivät ole niin hyviä kuin yli 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörii kyllä. Olen nainen. Hassu juttu, mutta jotkut miehet tuntuvat pitävän siitä, että joissain asioissa ajattelen samaan tapaan kuin miehet yleisesti. Nykyään minusta tuntuvat kiinnostuvan juuri ne miehet, joille on positiivinen asia, että nainen ajattelee hieman eri tavoin kuin keskivertonainen. Tavallaan se vahvistaa muuten heikohkoa itsetuntoanikin. Eli on ihan jees olla nörttimäinen ja kuitenkin naisellinen, ajattelultaan vähän poikamainen ja sporttinen oma itseni. 🙂
T. Ap
Onnea! Ole oma itsesi rauhassa ja ylpeänä.
Olet toki eräs palstalta tuttu ikisinkkumies, mutta kuvaus pitää täysin paikkansa.
Ymmärrätkö Ap itse olevasi autisti? Vaikutat siltä, että sinua on kiusattu autismin takia ja olet pahasti traumatisoitunut. Mitä jos hakeutuisit vertaustukiryhmään niin saisit elämääsi muutakin kuin vauva-palstan. Autismi ei ole mikään este hyvälle elämälle. Eikä parisuhteen löytymiselle.
Määrittele kiinnostus.
Tekstarit, soittelu ja pa*osuhde ei ole aina kiinnostusta
Ap, ainoa este parisuhteeseen pääsyyn on se jos et kunnioita naisia. Tai ihmisiä yleensä. Huonot kokemukset ja traumat voivat aiheuttaa sinussa välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan. Tähän auttaa terapia.
Toivon sinulle hyvää, uskon monen muunkin. Tulee surullinen olo kun ajattelen sinua. Olet helposti tunnistettava hahmo av:lla, tunnut viettävän täällä paljon aikaa, eri nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap typerä provo mutta jos ei olisi niin ihan oikeasti näkee ihmiset vain seksuaaliobjekteina, mitään muuta arvoa ei ainakaan naisilla hänen mielestään ole. idiootti.
Mutta miehethän ovat pääosin piirakan perässä. Eikös se ole vain biologinen fakta? On hölmöä olla myöntämättä tosiasioita.
T. Ap
Piirakan, kakun, pizzan, oluen, kossun, kossukolan, pihvin, kinkun, lohen, savulohen ja miksei valkosipulikermaperunoidenkin, aah maistuis ainakin mulle.
Se on tervettä, että 50v kiinnostuu 40v. Olisin huolissani, jos tämä 50v haluaisi 20-30v ainoastaan.