Mitä voisi olla taustalla, jos mies kiinnostuu noin nelikymppisestä naisesta?
Mikä voisi olla motiivina vai onko kenties itsetunto-ongelmia tai muuta psyyken pulmaa? Kyseessä on noin viisikymppinen, muuten ihan asiallinen mies.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Häh! Olen 32 ja seurustelen 51 v miehen kanssa. Paras mies ikinä!
Sinä oletkin nuori. Minä en ole. Enkä halua edes yleistää, sillä kaiken ikäisissä on viehättäviä ihmisiä. Itse tosin olen aika huono yksilö naiseksi. Siksi ihmettelen sitä, miksi joku pitäisi minusta. Voivatko motiivit olla vilpittömät, jos mies kiinnostuu varsin keskiverrosta ja ikäisestäni, kun parempaakin olisi saatavilla... :(
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Järkeäkumpaakinpäähän kirjoitti:
Naiset ovat tehneet nuoruuden illuusion ihan itse. Miehet on upotettu elämään fiktiossa, näkevät vain käsiteltyjä lärvejä, muokattuja vartalon kuvia.
Naiset ovat menettäneet arvostuksensa, kulkevat lampaina miesten mielihalujen perässä.
Tämäkö on tasa-arvoa, ei todellakaan!Tämä on aivan totta. Tietenkin haluaisin, että joku minusta välittäisi ja hyväksyisi tällaisena kuin olen. Samalla olen realisti ja katson ympärilleni.
Kaltaiseni naiset eivät pariudu Seiskan tai iltapäivälehtien sivuilla komistusmiesten kanssa. Ei niissä lehdissä edes näy kaltaisiani naisia. Kyllä sellainen koulii ihmisen mieltä ja saa tajuamaan, että kyllä se juna taisi mennä jo.
T. Ap
Olet realisiti? 🤣😂
Ihmetteletkö öisin, mikset voi olla erilainen ja omaperäinen, niinkuin kaikki muut?
Terapiaan ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeäkumpaakinpäähän kirjoitti:
Naiset ovat tehneet nuoruuden illuusion ihan itse. Miehet on upotettu elämään fiktiossa, näkevät vain käsiteltyjä lärvejä, muokattuja vartalon kuvia.
Naiset ovat menettäneet arvostuksensa, kulkevat lampaina miesten mielihalujen perässä.
Tämäkö on tasa-arvoa, ei todellakaan!Tämä on aivan totta. Tietenkin haluaisin, että joku minusta välittäisi ja hyväksyisi tällaisena kuin olen. Samalla olen realisti ja katson ympärilleni.
Kaltaiseni naiset eivät pariudu Seiskan tai iltapäivälehtien sivuilla komistusmiesten kanssa. Ei niissä lehdissä edes näy kaltaisiani naisia. Kyllä sellainen koulii ihmisen mieltä ja saa tajuamaan, että kyllä se juna taisi mennä jo.
T. Ap
Olet realisiti? 🤣😂
Ihmetteletkö öisin, mikset voi olla erilainen ja omaperäinen, niinkuin kaikki muut?
Terapiaan ja nopeasti.
En halua olla erilainen tai omaperäinen, vaan mahdollisimman tavallinen ja hyväksytty. Haluaisin parisuhteen ja rakkautta sekä ystäviä. En halua olla joku erikoinen friikki, josta kukaan ei välitä. Minulla ei ole mitään erilaisuutta vastaan, mutta olen jo valmiiksi liian outo haluamattani. Koko elämäni olen pyrkinyt siihen, että olisin tavallinen ja samanlainen kuin kaikki muutkin.
T. Ap
Tuota nuoremmissa rehellisyys ja luotettavuus loistaa poissa olollaan. Nuoremmat ei arvosta kuin peilikuvaansa
Miten tämä ketju on täällä vielä??? Siis miten?
Ja ap: juttele sen sinun miehen kanssa. Sillä se selviää. Mutta Jos et luota häneen, niin sitten ette voi jatkaa.
Rahahan siinä on kyseessä. Mani toolks.
Vierailija kirjoitti:
Rahahan siinä on kyseessä. Mani toolks.
Eli mies on rahojen perässä?
Eli sen lisäksi että olet ruma, kuten ennenkin, ja nyt myös vanha, olet myös pinnallinen Seiskan lukija ja uskomaton ruikuttaja ja jankkaaja. Eli ärsyttävä. Ilmeisesti et ole myöskään rikas, muutenhan ne silaripallerot sun muut olisi jo aikaa sitten toteutettu
Jos se yhtään lohduttaa, niin se juna meni siinä vaiheessa, kun aloit pitää Suomi24:sta ja iltapäivälehtiä luotettavina ihmissuhdeoppaina. .
Joten, kun nyt olet noinkin surkea nainen ja ihminen, niin en keksi mitään jännittävää motiivia miksi se 4-kymppisiin "tyytyvä" mies haluaisi vielä juuri sinut kaikkien muiden nelikymppisten joukosta. Ehkä se nyt jostain syystä vaan tykkää susta tai on tosiaan ihan sekopää, jolloin sovitte varmasti hyvin yhteen.
Ihan oikeasti. Yritä nyt vähän elää tuon vihoviimeisen valittamisen sijaan. Niin me muutkin nelikymppiset naiset tehdään.
Mies on huolestunut tulevaisuudestaan. Ihan tositarkoituksella etsii itseään selvästi nuorempaa naista, joka jaksaa myöhemmin toimia omaishoitajana.
Onko ammattisi hoitoalalla?
Häh! Olen 32 ja seurustelen 51 v miehen kanssa. Paras mies ikinä!