Mitä voisi olla taustalla, jos mies kiinnostuu noin nelikymppisestä naisesta?
Mikä voisi olla motiivina vai onko kenties itsetunto-ongelmia tai muuta psyyken pulmaa? Kyseessä on noin viisikymppinen, muuten ihan asiallinen mies.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap typerä provo mutta jos ei olisi niin ihan oikeasti näkee ihmiset vain seksuaaliobjekteina, mitään muuta arvoa ei ainakaan naisilla hänen mielestään ole. idiootti.
Mutta miehethän ovat pääosin piirakan perässä. Eikös se ole vain biologinen fakta? On hölmöä olla myöntämättä tosiasioita.
T. Ap
Ehkä tuohon kolmikymppiseksi ovat seksin perässä, mutta sitten monilla alkaa helpottaa, kertyy elämänkokemusta ja testotasot laskee. Eihän naiset tuota jaksaisi, jos miehet ikuisesti olisi kuin seksinkipeät kollit.
Ana Konda kirjoitti:
Uuh! Nainen parhaassa iässä!
Jep. Mä oon nelikymppinen ja kaksikymppisiä miehiä pyörii ympärillä jonoksi asti. En valita, vaan nautin tarjonnasta. :)
En myöskään ihmettele suosiotani, vaikka olen 20-15 v. VANHEMPI kuin tapailemani miehet. Nuo Dannyt, Rennyt jne on poikkeuksia toiseen suuntaan. Tervetuloa tosielämän, jossa ikäeroja on suuntaan jos toiseen ja valtaosa sitten pienemmällä ikäerolla.
Höh? Olen yli 40v ja naimisissa oleva työkaverini on kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v on aloitteleva milffi, nam.
Kivaa, että joku tykkää meistä vanhoistakin. 🙂
T. Ap
Korjaan: keski-ikäisistä. Miksi haluat välttämättä identifioitua vanhaksi? YK:n tilastoissa vanhuus alkaa 75-vuotiaana.
Yritä psyykkisesti nuorentaa itsesi oikean ikäiseksi, äläkä mene tuohon mainostajien ja viihteentekijöiden valheeseen, että yli kolmikymppinen on vanha.
Vierailija kirjoitti:
Päässäsi pyörii muutama aihe loopilla. Etkö koskaan kyllästy Ap omiin ajatuksiisi? Et tule ikinä löytämään naista tuota menoa. Kukaan ei jaksa jatkuvaa jankutusta mieheltä, jolle nainen on ainoastaan seksikumppani, jolle paasata omaa vähämielistä agendaansa. Muutu.
Ap väittää olevansa nainen. Mä en kyllä tiedä yhtäkään naista, joka uskoisi johonkin tasoteoriaan (ainakaan siihen palstamiesten jankkaamaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ap typerä provo mutta jos ei olisi niin ihan oikeasti näkee ihmiset vain seksuaaliobjekteina, mitään muuta arvoa ei ainakaan naisilla hänen mielestään ole. idiootti.
Mutta miehethän ovat pääosin piirakan perässä. Eikös se ole vain biologinen fakta? On hölmöä olla myöntämättä tosiasioita.
T. Ap
Ehkä tuohon kolmikymppiseksi ovat seksin perässä, mutta sitten monilla alkaa helpottaa, kertyy elämänkokemusta ja testotasot laskee. Eihän naiset tuota jaksaisi, jos miehet ikuisesti olisi kuin seksinkipeät kollit.
Mulla ainakin on testotasot vain kohonneet 30 vuoden jälkeen. Pakko saada laueta joka päivä, mielellään monesti, jos oman vaimon kanssa on seksiä 2 kertaa viikossa niin tarviin lisäksi aina jonkun tinder panon jonka kanssa illan aikana saatetaan panna 7 kertaa ja sitten vasta on tyydytetty olo. Ei todellakaan ole millään mittarilla halukkuuden määrä laskenut. Mies 36v
Tuon miettijällä pahemman luokan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päässäsi pyörii muutama aihe loopilla. Etkö koskaan kyllästy Ap omiin ajatuksiisi? Et tule ikinä löytämään naista tuota menoa. Kukaan ei jaksa jatkuvaa jankutusta mieheltä, jolle nainen on ainoastaan seksikumppani, jolle paasata omaa vähämielistä agendaansa. Muutu.
Pyörii kyllä. Olen nainen. Hassu juttu, mutta jotkut miehet tuntuvat pitävän siitä, että joissain asioissa ajattelen samaan tapaan kuin miehet yleisesti. Nykyään minusta tuntuvat kiinnostuvan juuri ne miehet, joille on positiivinen asia, että nainen ajattelee hieman eri tavoin kuin keskivertonainen. Tavallaan se vahvistaa muuten heikohkoa itsetuntoanikin. Eli on ihan jees olla nörttimäinen ja kuitenkin naisellinen, ajattelultaan vähän poikamainen ja sporttinen oma itseni. 🙂
T. Ap
Miehenä olen loukkaantunut kommentistasi, mikä lokeroi kaikki miehet samaan nippuun. Ei ole mitään yleistä miehen maailmaa, ei ainakaan enää aikuisten maailmassa. Lopeta tuo typeryys, kommenttisiesi perusteella arvioisin ap, että olet yläkouluikäinen poika.
jahas, ikäerohullu on keksinyt uuden teeman
Olen 48 ja on vientiä kyllä kaiken muun ikäisissä, muttei omassa ikäryhmässä. Eri asia sitten haluanko yli 10v. vanhempaa/nuorempaa miestä. Ne harvat ikäiseni ovatkin sitten pikkulasten isiä tai muun sosiaalisen ominaisuuden vuoksi sinkkuja. Tiedän kyllä muutamia ikäisiäni vapaita (lapsettomia tai lapset aikuisia) miehiä ja nämä jakaantuu 2 ryhmään. Ne, jotka etsivät nuorta typykkää tai ovat muuten vaan sitoutumiskammoisia mgtow-miehiä.
Viiskymppiselle hopeaketulle nelikymppinen nainen on juuri sopiva. Itselläkin on enkä ole koskaan tavannut parempaa naista. Tämän kanssa olen lopun ikääni. Ihana timmi blondi, jolla on pään sisälläkin kaikki kunnossa. Uskomatonta mutta totta. En olisi uskonut, että Suomesta löytyy tällaista mutta niinpä vain löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö Ap itse olevasi autisti? Vaikutat siltä, että sinua on kiusattu autismin takia ja olet pahasti traumatisoitunut. Mitä jos hakeutuisit vertaustukiryhmään niin saisit elämääsi muutakin kuin vauva-palstan. Autismi ei ole mikään este hyvälle elämälle. Eikä parisuhteen löytymiselle.
Millä perusteella väität tuollaista? En ole tietääkseni autisti, mutta kiinnostaisi tietää, mikä antaa sellaisen vaikutelman.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
jahas, ikäerohullu on keksinyt uuden teeman
En ole kyseinen trolli. Tiedän kyllä hänen provonsa, vaikken kovin usein täällä käykään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörii kyllä. Olen nainen. Hassu juttu, mutta jotkut miehet tuntuvat pitävän siitä, että joissain asioissa ajattelen samaan tapaan kuin miehet yleisesti. Nykyään minusta tuntuvat kiinnostuvan juuri ne miehet, joille on positiivinen asia, että nainen ajattelee hieman eri tavoin kuin keskivertonainen. Tavallaan se vahvistaa muuten heikohkoa itsetuntoanikin. Eli on ihan jees olla nörttimäinen ja kuitenkin naisellinen, ajattelultaan vähän poikamainen ja sporttinen oma itseni. 🙂
T. Ap
Onnea! Ole oma itsesi rauhassa ja ylpeänä.
Olet toki eräs palstalta tuttu ikisinkkumies, mutta kuvaus pitää täysin paikkansa.
En ole tosiaan mies, vaan ihan cis-nainen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 ja on vientiä kyllä kaiken muun ikäisissä, muttei omassa ikäryhmässä. Eri asia sitten haluanko yli 10v. vanhempaa/nuorempaa miestä. Ne harvat ikäiseni ovatkin sitten pikkulasten isiä tai muun sosiaalisen ominaisuuden vuoksi sinkkuja. Tiedän kyllä muutamia ikäisiäni vapaita (lapsettomia tai lapset aikuisia) miehiä ja nämä jakaantuu 2 ryhmään. Ne, jotka etsivät nuorta typykkää tai ovat muuten vaan sitoutumiskammoisia mgtow-miehiä.
Mulla sama juttu! Oman ikäiset ei oo ollenkaan kiinnostuneita. Varmaan ovat jossain neljänkympin kriisissä ja yrittävät hoitaa sitä liehittelemällä nuorempia.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsihän tämä on. Vanhankodeissa kasikymppiset voi mennä naimisiin.
Vanhainkoti-ikäiset eivät noudata nykyajan ihanteita samalla tavalla, joten heitä ei lasketa tässä yhteydessä.
Paitsi että ap laski itse Dannyn tähän yhteyteen. 😂😁 Mutta ehkei 79v ole vielä vanhainkoti-ikäluokkaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap väittää olevansa nainen. Mä en kyllä tiedä yhtäkään naista, joka uskoisi johonkin tasoteoriaan (ainakaan siihen palstamiesten jankkaamaan).
En minäkään taida tuntea muita kuin itseni. Mutta on todella sykähdyttävää, että joku mies ihan oikeasti minuunkin suhtautuu mukavasti. Sitä tässä lähinnä olen epäuskoisesti hämmästellyt. Siis häh, eihän niin vain pitänyt asioiden toimia lainkaan?!? Joku on mennyt ns. pieleen jossain, jos minä tai joku vähänkin kaltaiseni on jonkun miehen mielestä naisena ihan ok. 😮
T. Ap
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Nyt kerron sinulle ap sen minkä haluat kuulla: Kyllä, mies on jotenkin sekaisin. Ei ole mahdollista, että kukaan mies kiinnostuu nelikymppisestä naisesta. Kaikki miehet haluaa mahdollisimman nuoren naisen. Joten ole rauhassa, jatka elämää miehestä huolimatta.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Nyt kerron sinulle ap sen minkä haluat kuulla: Kyllä, mies on jotenkin sekaisin. Ei ole mahdollista, että kukaan mies kiinnostuu nelikymppisestä naisesta. Kaikki miehet haluaa mahdollisimman nuoren naisen. Joten ole rauhassa, jatka elämää miehestä huolimatta.
Ole hyvä.
Ok, problem solved. Tätä ajattelinkin. Unohdan koko ihmisen.
T. Ap
Uuh! Nainen parhaassa iässä!