Mitä voisi olla taustalla, jos mies kiinnostuu noin nelikymppisestä naisesta?
Mikä voisi olla motiivina vai onko kenties itsetunto-ongelmia tai muuta psyyken pulmaa? Kyseessä on noin viisikymppinen, muuten ihan asiallinen mies.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyttä settiä.
Ei ole. Ihan aidosti ihmettelen, miksi eräs mies kiinnostui minusta, vaikka olen naiseksi pahasti yli-ikäinen. Ja se mies on mua noin 15 vuotta vanhempikin. Nettipalstojen keskusteluiden perusteella kenenkään miehen ei tulisi kiinnostua minusta enää.
T. Ap
Mitäs jos hankkisit itsetunnon?
Oikeasti, luuletko, että viiskymppinen äijä haluaa kolmekymppisen vauvakuumeisen, jos sen on mahdollista saada timmi nelikymppinen? Ite ajattelin nuorempana, että "seuraava" nainen olisi joku semmoinen kaksvitonen, mutta nyt kolmevitosena en todellakaan jaksaisi mitään bilettävää opiskelijaneitosta, jota elämä ei ole kolhinut ja joka kuvittelee, että se hehkeä nuoruus jatkuu ikuisesti. Ei jatku ja paljon tärkeämpiä asioita on elämässä.
Näin minäkin ajattelen. On lohdullista, että jotkut miehet ajattelevat samoin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstalle pesiytynyt tasojankkaajalassukka, ei oo oikeasti nainen ollenkaan.
Olen nainen ja kaikki aloituksessa täsmää, mutta olen näitä tasojankutuksia lueskellut netissä parikymppisestä lähtien ja ne ovat vaikuttaneet siihen, että olen aika ujosti ja varoen pariutunut elämäni aikana, kun on tullut niin rujo ja karu vaikutelma miesten ajattelusta naisia kohtaan (juuri näiden nettikirjoitusten perusteella).
T. Ap
Jos olisit elänyt elävää elämää enemmän, saattaisit olla enemmän ikätasolla tätä nykyä. Nyt olet jämähtänyt johonkin todella varhaiseen kehitysvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja haluaa niitä kehuja, ihan aidosti ihmettelen miksei tätä nyt tajuta.
En halua kehuja, vaan analyysia ja tosielämän kokemuksia, jotka osoittavat epäilykseni joko oikeiksi tai vääriksi.
T. Ap
Mies ei jaksa enää pukeutua nuorekkaaseen farmariasuun?
Vierailija kirjoitti:
40v= varma saanti, kaksvitosta instabeibeä joutuu ihan eri tavalla jahtaamaan ja ostelemaan sille lahjoja ja viemään syömään. Nelikymppinen kutsuu kotiinsa, laittaa hyvää ruokaa, ja kun laittaa makkarin verhot kiinni niin loppuiltakin sujuu.
Onhan se noloa, jos nainen ei osaa laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstalle pesiytynyt tasojankkaajalassukka, ei oo oikeasti nainen ollenkaan.
Olen nainen ja kaikki aloituksessa täsmää, mutta olen näitä tasojankutuksia lueskellut netissä parikymppisestä lähtien ja ne ovat vaikuttaneet siihen, että olen aika ujosti ja varoen pariutunut elämäni aikana, kun on tullut niin rujo ja karu vaikutelma miesten ajattelusta naisia kohtaan (juuri näiden nettikirjoitusten perusteella).
T. Ap
Jos olisit elänyt elävää elämää enemmän, saattaisit olla enemmän ikätasolla tätä nykyä. Nyt olet jämähtänyt johonkin todella varhaiseen kehitysvaiheeseen.
Olen ehkä kieltämättä ikäistäni nuoremman oloinen tietyn sosiaalisen "lukutaitoni" osalta. Ajattelen melko naiivisti ja kirjaimellisesti asioista. Nuorempana perustin kaikki tulkintani ihmisisten välisistä suhteista muutamaan amerikkalaiseen populaaritieteelliseen kirjaan. Eli siis tulkitsin ihmisiä melko suoraan parin amerikkalaiskirjan perusteella ja uusissa parisuhdeviritystilanteissa kaivoin aina esiin ne kirjat, joiden perusteella tulkitsin ihmisiä.
Lopulta piti "luovuttaa" ja myöntää, että ne kirjat olivat osin väärässä, eivätkä täysin sovi suomalaiseen kulttuuriin ja voin siis toimia toisin kuin mitä kirjoissa lukee (siis toimia tilanteen mukaan soveltaen).
T. Ap
Hei!
Ilmiön nimi on heteroseksuaalisuus. Se on ihan okei! Nykyään kumppanin voi rauhassa esitellä perheelle ja tuttaville. Ei ole tarpeen miettiä, mistä oma tai toisen heteroseksuaalisuus voisi johtua. Jos kovin hämmentää, psykoterapeutille juttelu saattaa auttaa, vaikka itse asiassa ei mitään ongelmaa olekaan.
Nauti rohkeasti heterostelusta!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin "Lihan himoa"!
Tämä voi olla totta. Mutta eikö olisi loogisempaa, että miehet silloin tavoittelisivat ainoastaan niitä kuumimpia ja seksikkäimpiä naisia 24/7? Eli niitä maksimissaan 25-vuotiaita instabeibejä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin vaikuttaa siltä, että joku nelikymppinen on napannut ap:n ihastusmiehen ja tämä on suolausyritys.
Tasojankkaajat ja tosielämän miehet ovat ihan eri heimoa, eivät liiku ryhmissä ja esiintymisalueetkin ovat aivan eri paikoissa.
Nelikymppinen on vielä nuorikin. Vaimoni esim on lähes nelikymppinen, treenailee ja pitää huolta itsestään ja on todella seksikäs pakkaus.
Epätoivo ajaa miehet epätoivoisiin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla totta. Mutta eikö olisi loogisempaa, että miehet silloin tavoittelisivat ainoastaan niitä kuumimpia ja seksikkäimpiä naisia 24/7? Eli niitä maksimissaan 25-vuotiaita instabeibejä.
T. Ap
Olet oikeassa. Biologai tämän sanelee ja näinhän se menee. Viisikymppinen mies tarbvitsee kaksi 25-vuotiasta naista, seitesemäkymmentäviisi vuotias miea tarvistsee ja aina myös saa kolme 25-vuotiasta instakaunotarta. Mitä vanhemmaksi mies tulee sitä useamman parikymppisen hän haluaa ja aina myös saa.
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Hugh Hefnerillä oli seitsemän parikymppistä vanhoilla päivillään, ja miten muka tavallinen mies eroaa Hefneristä?
🤣😁🤣
Vierailija kirjoitti:
mummo-fetissi
Hyvin harvat mummot ovat nelikymppisiä. Eli ehtineet saada lapsenlapsia. Muistuttaisin mummo-sanan tarkoitteesta. Jos tarkoitat vanhaa naista, kirjoita niin, tai nelikymppinen on keski-ikäinen.
Huvittaa kun nuoret naiset petaa itselleen hirveää keski-ikää kun ilkkuvat "vanhoja" naisia, kananaivoillaan eivät tajua että itsekin vanhenevat vääjäämättä, ei kannattaisi levitellä tuollaista keski-ikäisnaisvihaa.
Itse olen 64 ja nelikymppisyys oli todella hyvää aikaa, nauttikaa siitä te nelikymppiset naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Olet oikeassa. Biologai tämän sanelee ja näinhän se menee. Viisikymppinen mies tarbvitsee kaksi 25-vuotiasta naista, seitesemäkymmentäviisi vuotias miea tarvistsee ja aina myös saa kolme 25-vuotiasta instakaunotarta. Mitä vanhemmaksi mies tulee sitä useamman parikymppisen hän haluaa ja aina myös saa.
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Hugh Hefnerillä oli seitsemän parikymppistä vanhoilla päivillään, ja miten muka tavallinen mies eroaa Hefneristä?
🤣😁🤣
Muistelen lukeneeni vanhasta kuninkaasta, joka ei enää mihinkään sängyssä pystynyt, mutta hän nukkuik kahden nuoren naisen kanssa, jotka kehoillaan lämmittivät viluista kunkkua. :D
T. Ap