Iholla-miehet
Kommentit (33)
SIIS VITTU NE JOTKA HAUKKUU ESKOA JA KAROLIINAA, TAPPAKAA ITTENNE!!!!! MUKA JOTAIN LÄSSYNLÄSSYN TYYPPEJÄ JA HIPSTEREITÄ, EI. AITOJA!!!!!! SIIS IHAN OIKEESTI ESKO EI OO YHTÄÄN ÄLLÖTTÄVÄ, VASTENMIELINE EIKÄ RUMA. PISTE.
Karoliina siellä ragettaa?
Patrick ja Yrjänä ja Jukka on parhaat.
Tosi kiva, että ovat lähteneet sarjaan mukaan. Mukava nähdä välillä miesten elämää.
Mulla kasvaa ja kohta .... otsaan kun esko kera heilansa näyttelevät elämää, tyhjänpäiväistä elämää.
Voi hyvät hyssykät. Ettekö te aikuiset ihmiset osaa sen verran elämästä, että jos jollakin (tai jollakin pariskunnalla) menee hyvin elämässä, siitä voisi olla ihan iloinen tai jopa onnellinen? Miksi ehdoin tahdoin panetella ja etsiä mistä tahansa asiasta huonot puolet ja haukuttavaa? Joo, inhimillistä toki löytää toisissa ensin ne huonot puolet tai se, mitä itseltä puuttu ja mikä toisellä on, mutta jotain rajaa tähän toisten haukkumiseen. Olis meillä kaikilla parempi olo jos puututtas vähemmän negatiivisessa mielessä toistemme elämiin ja annettais kaikkien löytää oma väylänsä onnellisuuteen. Toivoo tytsy 21 v.
Mun mielestä ne on kaikki epämiehekkäitä lässyttäjiä. Naisia, joilla on munat. En kestä katsoa sitä neitimeininkiä. Odotin enemmän miesnäkökulmaa.
Patrick on kyllä ihan mun suosikki :)
Onhan siellä julkkiksia, eikös Eskon kaveri juoksemassa ollut Tidjan ja Yrjänäkin aiemmin tv:stä tuttu
ÖÖ NO MÄ EN KYLLÄ OO KAROLIINA, ENKÄ EES TUNNE NIITÄ MUT SILTI IHAN OIKEESTI TEKIS MIELI LYÖDÄ TEITÄ JOTKA VAA HAUKKUU JA HAUKKUU NEIDEIKS!!!!! VITTU HERÄTKÄÄ
Jukka on ihanin <3 voisin olla hänelle hyvin hellä ;)
Patrick ja Yrjänä on söpöjä. Panisin. Jukka talttahampainen juntti-iskä. En panisi. Esko on tossun alla oleva hamppi. En panisi. Tero on tylsä (gay).
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:17"]
esko on ihana
[/quote]
Komppi tälle! :)
Onko tällä kaudella ketään julkkiksia mukana?
Se Yrjänän koira. :D Aww.
Roskakuskikin vaikutti symppikseltä.
Esko on tylsä. Sen avovaimo taas ihana. Yrjänä on ihana, Jukka symppis. Patrik on han jees. Siitä tanssijasta ei oo mielipidettä, eipä sitä oo juuri näytettykään.