Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teidän 4 v nukkuu?

Vierailija
02.09.2014 |

Paljon teidän 4 v nukkuu vuorokaudessa? Mikä on liian vähän?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herra joulukuussa4v, on paljon kotona, vain yleensä alle 8 päivää/kk päiväkodissa. Päiväkodissa saattaa nukkua 1h päiväunet jos on mennyt aamulla ennen 7 hoitoon. Normaalisti menee sänkyyn 21, nukahtaa 22-23. Aamulla heräilee 9 aikaan

Vierailija
22/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu yöllä noin 10h ja päivällä 2h. On aina tarvinnut paljon unta ja edelleen ovat päiväunet ihan ehdottomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-08, nukahtaminen kestää vartin, joskus jopa tunnin. Päiväunia ei enää nuku. Pelkään, että hän nukkuu liian vähän, varsinkin kun on huono nukahtamaan kuten äitinsä. Hän kuitenkin nousee herättämättä virkeänä.

Vierailija
24/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:50"]

Ap vielä lisää, että täyttää kk päästä 4 v eli on 3 v nyt.

[/quote]

 

niin ja?

[/quote]

 

Ihan vaan alapeukuttajat kysymys: Mitä ihmeen väliä jos lapsi on 3 vee 11 kk vai tasan 4 vee? Siinä on 4 viikkoa! Joku voisi syntyä 4 viikkoa ennen laskettua, mitä sitten? 4 viikkoa hyvä tavaton! Ps. vastasin ennen ap.n kummallista ikätarkennusta, olisin jättänyt vastaamatta jos ap olisi ehtinyt laittaa viestinsä jo aikaisemmin. Mitä sitten jos lapsi 4 v muutaman viikon päästä?

Vierailija
25/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:50"]

Ap vielä lisää, että täyttää kk päästä 4 v eli on 3 v nyt.

[/quote]

 

niin ja?

[/quote]

 

Ihan vaan alapeukuttajat kysymys: Mitä ihmeen väliä jos lapsi on 3 vee 11 kk vai tasan 4 vee? Siinä on 4 viikkoa! Joku voisi syntyä 4 viikkoa ennen laskettua, mitä sitten? 4 viikkoa hyvä tavaton! Ps. vastasin ennen ap.n kummallista ikätarkennusta, olisin jättänyt vastaamatta jos ap olisi ehtinyt laittaa viestinsä jo aikaisemmin. Mitä sitten jos lapsi 4 v muutaman viikon päästä?

[/quote]

 

no ap ehkä halusi tarkentaa, että lapsi on 3v11Kk, ei esim. 4v9kk tms, mikä voitaisiin ilmaista myös "4-vuotias". Ehkä vähän hassulla tavalla tarkennettu, mutta olihan siinä nyt pointtia, kun ilmaus "4-vuotias" kattaa kuitenkin yhden vuoden ajanjakson,,

Vierailija
26/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10-11h, saman verran kuin nukkuvat nyt 5-vuotiaina (kaksospojat) Pojat eivät ole nukkuneet päiväunia moneen vuoteen, taisivat olla alle 3-vuotiaita kun ne jäi pois. 22.30-23 menevät nukkumaan ja heräävät 9-10 aikaan, toinen nukahtaa yleensä ensin, ja herääkin aamulla aikaisemmin. Heräilevät yöllä jalkakipuihin.

Vierailija
28/28 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nukkumaan 22-23, herää itsestään 9 tienoilla eikä nuku päiväunia sitten millään. Hoitopäivinä joutuu heräämään 7:40, hoidossa nukkuu päiväunet 1-2 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi