Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paikalla täyteaineita ottaneita

Vierailija
13.08.2021 |

Mihkn kohtiin kasvoja olette laitattaneet täytteitä? Miten toimivat? Missä olette käyneet hoidoissa? Minkä hintaista? Miltä kasvot näyttää, kun vaikutus lakkaa jne..

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Tulos on hyvä jos tehdään kunnolla, ja ehkäpä vaaditaan että tehdään samalla muutakin kuten lankakohotukset ja jotenkin turvallisesti ihon hiontaa (ei kemiallinen). Näkeehän filmitähdissäkin kunnolla tehtyjä, turha mitään tuksuja tähän sekoitttaa jolla naama vaan pumpattu täyteen jotain ties mitä. On saatavilla ihan luonnollisia juttuja kuten hyurlonihappoa ja kollageenia täytteeksi.

Onkos kellään kollageenin tai hyurloni-lisäravinteiden syönnistä kokemuksia, onko apua?

N-43

Minä en ole koskaan ottanut mitään pistoksia, mutta kollageenia olen syönyt enempi vähempi monta vuotta.

Kävin juuri passikuvassa ja vertasin vanhaan kuvaan. Vanhassa olen 40 ja uudessa 52, enkä näytä vanhenneeni lainkaan. 19 v poikani sanoi, että olen nykyään nuoremman näköinen. Samat otsarypyt, samat harakanvarpaat silmissä. Mistäs sitä tietää, johtuuko tämä kollageenista vai 10 kg ylipainosta (bmi nyt 24). Tai geeneistä.

62/72 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Tulos on hyvä jos tehdään kunnolla, ja ehkäpä vaaditaan että tehdään samalla muutakin kuten lankakohotukset ja jotenkin turvallisesti ihon hiontaa (ei kemiallinen). Näkeehän filmitähdissäkin kunnolla tehtyjä, turha mitään tuksuja tähän sekoitttaa jolla naama vaan pumpattu täyteen jotain ties mitä. On saatavilla ihan luonnollisia juttuja kuten hyurlonihappoa ja kollageenia täytteeksi.

Onkos kellään kollageenin tai hyurloni-lisäravinteiden syönnistä kokemuksia, onko apua?

N-43

Minä en ole koskaan ottanut mitään pistoksia, mutta kollageenia olen syönyt enempi vähempi monta vuotta.

Kävin juuri passikuvassa ja vertasin vanhaan kuvaan. Vanhassa olen 40 ja uudessa 52, enkä näytä vanhenneeni lainkaan. 19 v poikani sanoi, että olen nykyään nuoremman näköinen. Samat otsarypyt, samat harakanvarpaat silmissä. Mistäs sitä tietää, johtuuko tämä kollageenista vai 10 kg ylipainosta (bmi nyt 24). Tai geeneistä.

Kiva kuulla jos on auttanut!

N-43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ei tuo kollageeni oikein mitään auttanut. Ristiriitaisia tutkimuksia on sen tehosta muutenkin, mutta jos sitä syötte, turhaan ainakaan mitään kalliita lisiä ostatte: kaupan leivontahyllyn liivatejauho on täsmälleen samaa tavaraa ja maksaa alle 2 e.

Mulla on huulissa maltillisesti täytettä ja vaikka tutut huomaakin eron, ei ne omasta mielestä ole överit. Omat huuleni ovat tosi ohuet, nyt näissä on jotain sensuellia ja huulipunaa on kiva käyttää! Itsellä kestää noin puoli vuotta, olen nyt neljättä kertaa menossa ensi kuussa täyttämään. Pikkuhiljaa se volyymi vain katoaa ja punaisuus lähtee.

Yhdellä työkaverilla on muodostunut kyllä aikamoinen kuono jo, mutta hänellä taitaa olla vauhtisokeus. Tavallaan tekisi mieli sanoa, että aiemmin ihan nätit täytteet ovat nyt menossa överiksi mutta en tiedä miten ottaisin asian nätisti puheeksi tai onko edes mun asiani. Olen hoitoalalla pääkaupunkiseudulla ja työkavereistani ehkä joka kolmannella on huulitäytteitä eli aiheesta puhutaan kyllä jonkun verran kahvihuoneessa.

64/72 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa botoxia otsaan, sibeliukseen, ohimoille ja ylähuulen yläpuolelle. Nyt muutaman viikon kuluttua kaikki rypyt ovat hävinneet, ihanaa. Otin samalla Prophilo-hoidon ja iho on ihanan kosteutettu. Pintakuivuus on poissa ja terve väri iholla. Huuliin otin maltillisesti täytettä ja yllätyin, miten hyvin mun olematon ylähuuli saatiin muotoiltua. Jos olisin tiennyt tästä mahdollisuudesta, olisin teettänyt sen jo vuosikymmeniä sitten. Sekin tuli yllätyksenä, että huulitäyte pitää huulet kosteutettuna ja entisenä huulirasvanarkomaanina voin olla koko päivän ilman huulirasvaa. Ei ole yhtään kuivat tai rohtuneet huulet, vaan täydellisen pehmeät ja sileät. Huulipuna pysyy hyvin ja näyttää sievälle. 

Hoitolassa kävin kontrollissa pari viikkoa hoidon jälkeen ja onnessani ilmoitin heille, että aion ylläpitää näitä hoitoja koko loppuelämäni. 

Vierailija
65/72 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on huulitäytteet ja tyytyväinen olen ollut. Puolen vuoden välein käyn ylläpitämässä tuloksia ja hyvin toimii. Olen pitänyt niitä nyt parisen vuotta. Aina kaikkialla kitistään ankkahuulista mutta se ei ole todellisuutta. Ihmiset huomaa vaan ne övereimmät huulet joita valtaosa ei tosiaan ota.

Vierailija
66/72 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako mikään ilmeryppyihin ja juonteisiin?

botox ja täyteaineet

Vierailija
67/72 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on botoxia laitettu silmäkulma, otsa ja sibeliusryppyyn. Täyteainetta on poskissa ja silmänalusissa. Täyteaineet kestää noin vuoden ja botox noin 4-6 kk.

Vierailija
68/72 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat löytyy esim Siluetin sivuilta.

Vierailija
69/72 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja marionettiviivojen täyttö aiheuttaa kuonomaisuuden, yleensäkin kasvojen alaosan täyttely on turhaa.

Juuri näin. Minä kävin Cityklinikalla nenänpielen uurteita. Sikorski laittoi täyteainetta itse valitsemiinsa kohtiin, ja minä totta kai luotin täyttäjään. Lopputulos oli kummallinen töröttävä suuilme, vähän kuin jollain hölmöllä tai juopolla. Juonteet eivät kadonneet. Kuvailin täyttäjälle myöhemmin lopputulosta ihmetellen, mikä oli syynä tähän. Muistan vieläkin, miten hän vähän tympääntyneenä sanoi, että sellainenhan siitä tulee. Oli vissiin muutama muukin ihemtellyt.

Mutta:

Eli täyttäjä tietää etukäteen, että lopputulos tulee olemaan epäonnistunut, mutta tekee hoidon silti, koska tarvitsee  rahat? Jälkikäteen sitten pyörittelee silmiään tyyliin mitäs läksit.

Karttakaa Cityklinikkaa.

Käsittääkseni marionettiviivoihin auttaa vain joko kasvojen kohotus (mahdollisesti ihan jo minilift riittää) mutta täyteaineiden käytössä oikea täyttökohta saattaakin olla paaaljon ylempänä kasvoissa, esim. lähellä silmiä poskipäissä, mikä nostaa koko kasvoja ylöspäin. Tästä en tosin ole varma, auttaako, päättelin. Mutta joka tapauksessa nenänpielijuonteiden täyttö sieltä, mistä ensi alkuun tuntuisi loogisimmalta, ei auta asiaa vaan päin vastoin huonontaa tilannetta. Asiakkaana toki saat kuulla sen vasta jälkikäteen... ainakin tietyissä paikoissa.

Vierailija
70/72 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langoista myös erittäin hyvä kokemus, (laitoin niitä lyhyitä joilla "buustataan", en niitä kohottavia koukutettuja). Langoilla saa kauniit nuoruuden huulet, eikä näytä ankalta.

Tämä kiinnostaa itseäni.

Mutta, olen nähnyt langoista kasvoissa ihan hirveitä esimerkkejä! Esimerkiksi se outo avaruusolento-ohjelma telkkarissa, jossa friikit "muinasiavaruustutkijat" kommenteoivat ufo-kokemuksia. SIinä eräs ufo-tietäjä on nainen, jolle selvästikin on mesolankoja laitettu naamaan. Ja on tosi hyytävää katsoa, kun hän ilmeilee ja langat näkyvät ihon läpi, näyttää  avaruusolennolta itsekin. Tekee ihan pahaa katsoa.

Onko siis tekijästä kiinni, saako ne tarpeeksi "syvälle"? Vai onko niin, että ne toimivat lopultakin vain aivan spesiaalipaikoissa, kuten huulissa?

Vierailija
71/72 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia saa kyllä laittaa hoitajatkin, lääkärin valvonnassa, eli riittää että joku yhteistyökumppanilääkäri, joka ei edes paikalla hoitoja annettaessa.

Vierailija
72/72 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täyte ei häviäkään. Riippuu täyteaineesta. Pallukoita voi hieroa ja ne tasottuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä