Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paikalla täyteaineita ottaneita

Vierailija
13.08.2021 |

Mihkn kohtiin kasvoja olette laitattaneet täytteitä? Miten toimivat? Missä olette käyneet hoidoissa? Minkä hintaista? Miltä kasvot näyttää, kun vaikutus lakkaa jne..

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne aineet aina alussa näyttävät hyviltä, mutta muutaman kuukauden päästä olet kuin jokin hirviö? Itse otin ylähuuleeni täytettä 3kk sitten, nyt näytän hirveältä. Suupieli roikkuu ja huulet ovat rumat. Joku pahkura huulessa. Apua!

Noita pahkuroita näkyy monilla, lähes kaikilla joilla näkyvät huulitäytteet. Meneekö täyte pistettäessä eri kerrokseen huulen sisällä ja siksi poistuukin eri tahdissa. Vai tuleeko sellaiseen kohtaan isompi määrä ainetta missä näkyvät pahkura on? Tai arpikudosta?

Vierailija
22/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää alapeukuttaa näitä aina ja tulla haukkumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko noista tunnottomuutta huuliin?

Vierailija
24/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin yhden ampullin tiettyihin kohtiin eri puolille, kasvoni ovat hieman epäsymmetriset. Tykkäsin todella paljon, tuli sellainen lievä kohotus ja kasvot palautuivat noin kolme vuotta taaksepäin. En silti näyttänyt turvonneelta, ainoastaan paremmalta itseltäni.

Langoista myös erittäin hyvä kokemus, (laitoin niitä lyhyitä joilla "buustataan", en niitä kohottavia koukutettuja). Langoilla saa kauniit nuoruuden huulet, eikä näytä ankalta.

Mikroneulaan itse kotona ja käytän LED-maskia, näilläkin molemmilla hyvä tulos.

Vierailija
25/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut täyteainetta silmien alle pari kertaa häivyttämään tummia silmänalusia. On toiminut mulla hyvin ja vaikkei kokonaan poista tummuutta, vähentää kuitenkin sitä huomattavasti. Olen käynyt uusimassa noin kerran vuodessa  ja aion käydä jatkossakin, kunnes joskus 50-vuotiaana mulla on tarpeeksi löysää ihoa, niin pääsen alaluomileikkaukseen. 😄

Vierailija
26/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko noista tunnottomuutta huuliin?

Langoilla ei ainakaan. Pari ekaa päivää tuntuu välillä mustelmaiselta, sitten ei mitään.

Vierailija
27/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä on mukava huolehtia ja elämäntapojen ja geenieni vuoksi olen rypytön edelleen 44-vuotiaana.

Oma mottoni on, että ei se ulkonäkökään niin tärkeää ole, että itseeni mömmöjä antaisin pistellä tai hermomyrkky-botoxia!

Joku raja sentään!

Ja te, jotka väitätte ettei hieman täytetyt huulet näytä feikiltä, näyttäähän ne!

Sellainen hömelön näköinen ulostussuttava ilme siinä suun ympäristössä näkyy kilometrin päähän.

Yhtä typerän näköistä on vetää housut perspilluvakoon asti ja ottaa luonnoton pers* ulos asento. Niitä kuvia vielä tullaan häpeämään!

Et selvästikään ole pysytellyt ajan tasalla nykyhoidoista, ja ymmärrän, kun et kerran ole kiinnostunut.

Vierailija
28/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako mikään ilmeryppyihin ja juonteisiin?

Vierailija
29/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne aineet aina alussa näyttävät hyviltä, mutta muutaman kuukauden päästä olet kuin jokin hirviö? Itse otin ylähuuleeni täytettä 3kk sitten, nyt näytän hirveältä. Suupieli roikkuu ja huulet ovat rumat. Joku pahkura huulessa. Apua!

Noita pahkuroita näkyy monilla, lähes kaikilla joilla näkyvät huulitäytteet. Meneekö täyte pistettäessä eri kerrokseen huulen sisällä ja siksi poistuukin eri tahdissa. Vai tuleeko sellaiseen kohtaan isompi määrä ainetta missä näkyvät pahkura on? Tai arpikudosta?

Täyteaineet liikkuvat, siksi niitä kannattaa ottaa vain kerran tai pari ja aina ihan minimi. Hyvin vähän riittää korjaamaan jonkun kohdan. Ja marionettiviivojen täyttö aiheuttaa kuonomaisuuden, yleensäkin kasvojen alaosan täyttely on turhaa.

Vierailija
30/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako mikään ilmeryppyihin ja juonteisiin?

Langat ovat hyvät jos ei ole kovin syvä juonne. Ja ilmerypythän on kivoja vaan! Niihin tehoaa kyllä kemiallinen kuorinta tosi hyvin.

Vierailija
31/72 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreiän ympärille.

Vierailija
32/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet liikkuvat, siksi niitä kannattaa ottaa vain kerran tai pari ja aina ihan minimi. Hyvin vähän riittää korjaamaan jonkun kohdan. Ja marionettiviivojen täyttö aiheuttaa kuonomaisuuden, yleensäkin kasvojen alaosan täyttely on turhaa.

Höpö höpö.. Itsellä laitettu täyteainetta marionetti juonteisiin ja lopputulos hyvä!!

Vierailija
33/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tykkää alapeukuttaa näitä aina ja tulla haukkumaan...

Naiset on tällasia. Hirveen epävarmoja itsestään, on se näköjään vieläki hirvee uhka, jos joku haluaa kohentaa ulkomuotoa.

Kyllä ne teidän ihailemat fressit julkutkin kulkaas teetättää yhtä sun toista...

Vierailija
34/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on hyviä, luotettavia paikkoja? Tai vastaavasti mistä on huonoja kokemuksia, että olisi syytä välttää?

Vierailija
35/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai botoxista kokemuksia?

Tai lobotomiasta?

Minä alan ottamaan täyteainetta vatsaani.

Vierailija
36/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Botox toimii otsassa. Täyteaineet ovat soopaa, unohda ne.

Itse kokeilin pariin otsaryppyyn ja nasolabiaaliin, siitä tuli vain muhkuroita ihoon jotka hävisivät onneksi pian. Ryppyjä täyteaineet eivät siloita. Turhaa rahanmenoa.

Höpöhöpö. Kosmetologin laittamina varmaan,mutta meneppä plastiikkakirurgille, joka osaa laittaa oikein ja oikeaan paikkaan. Täyteaineet oikein laitettuina silottavat ryppyjä. Myös täyteaineen laadulla on merkitystä.

Botox on hermomyrkky ja sillä on haittavaikutuksensa.

Vierailija
37/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut täyteainetta silmien alle pari kertaa häivyttämään tummia silmänalusia. On toiminut mulla hyvin ja vaikkei kokonaan poista tummuutta, vähentää kuitenkin sitä huomattavasti. Olen käynyt uusimassa noin kerran vuodessa  ja aion käydä jatkossakin, kunnes joskus 50-vuotiaana mulla on tarpeeksi löysää ihoa, niin pääsen alaluomileikkaukseen. 😄

Alaluomileikkaukset onnistuvat harvoin, kts. keskisen naama. Tummat silmänaluset johtuvat usein verisuonten kuultamisesta ihon läpi.

Kokeile banaanin kuoria.

Vierailija
38/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko teidän kulmakarvat edelleen, pystyykö ilmeillä normaalisti?

39/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkuuko teidän kulmakarvat edelleen, pystyykö ilmeillä normaalisti?

Minulla liikkuu. Kommentoinkin jo aiemmin omia positiivisia kokemuksia botoxista. Laittajan on hyvä olla lääkäri, jolla on pitkä kokemus. Minun kohdalla oli äärimmäisen tarkka, ettei laita liikaa, ja pisti juuri oikean määrän. Botox nimenomaan auttaa ilmeryppyihin, koska ilmerypyt tulevat siitä kun ihon alaiset lihakset vahvistuu vuosien saatossa. Botoxilla halvaannutetaan näitä lihaksia (oikealla annostuksella), jolloin lihas latautuu > ryppy oikenee. Sama lääkäri kieltäytyi laittamasta botoxia alakasvoihin, kun luulin, että ylähuulen yllä olevaan vekkiin olisi sitä myös voinut laittaa. Ei suositellut myöskään täyteaineita vielä tämän ikäiselle, mutta sanoi, että botox nimenomaan ajoissa aloitettuna toimii parhaiten ja ennaltaehkäisten yläkasvojen ikääntymisen merkkejä. Kun hoitaa jo juovia, ei pääse kunnon ryppyjä kehittymään. Huulen aluetta hoidin samassa paikassa muuten mesolangoilla, siihenkin olen äärimmäisen tyytyväinen.

40/72 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lihas lamautuu, ei lataudu :D hiiskatin auto correction

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi