Onko täällä paikalla täyteaineita ottaneita
Mihkn kohtiin kasvoja olette laitattaneet täytteitä? Miten toimivat? Missä olette käyneet hoidoissa? Minkä hintaista? Miltä kasvot näyttää, kun vaikutus lakkaa jne..
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kosmetologin laittamina varmaan,mutta meneppä plastiikkakirurgille, joka osaa laittaa oikein ja oikeaan paikkaan. Täyteaineet oikein laitettuina silottavat ryppyjä. Myös täyteaineen laadulla on merkitystä.
Botox on hermomyrkky ja sillä on haittavaikutuksensa.
Botoxilla oikein pistettynä ei ole haittavaikutuksia. Otsan ryppyihin se on ehdoton ja ainoa toimiva menetelmä.
Olen nimenomaan kirurgeilla käynyt ottamassa noita täyteaineita. En ikinä antaisi kosmetologin pistää ihooni mitään.
Olen silti samaa mieltä kuin se, joka sanoi, että kasvojen alaosaan ei kannata täyteaineita pistellä. Tulos harvoin on kummoinen ja pahimmillaan sellainen ”turpa”.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mesoterapia 3kk välein on auttanut siinä määrin ettei vielä(kään) ole tarvinnut botoxia tai muuta ottaa. Ikää 49v.
Sattuuko se?
Oma kosmetologini puuduttaa kasvot voiteella ennenkun aloittaa. Ei juuri tunnu mitään. Joskus olin sellaisella joka ei puuduttanut ja se sattui. En mennyt enää sinne uudestaan.
Mä olen pari vuotta huulitäytteitä ottanut ja ihan tyytyväinen. Nyt en kyllä osaisi olla enää ilman. Viimeisen täyttökerran jälkeen huulet ovat olleet ehkä vähän pinkeämmät kuin normaalisti ja aavistuksen muhkuraiset jos hymyilen liian leveästi. Laitatin sen normaalin määrän, 1 ml, eli siitä ei pitäisi olla kiinni. Laittajalla on sairaanhoitajan koulutus ja osaa hommansa. Mietin että olisiko se aine jotenkin kapseloitunut tai jotain. Siis osittain niin, ettei kaikki täyte olisikaan hävinnyt.
Jännä juttu, miten naisille voi laittaa kasvoihin näitä täyteaineita esim. botoxia kauneusklinikoilla, kuka tahansa, eikä vaadita kuin jonkun kurssin suorittaminen.
Olin onnettomuudessa, jossa osa kasvoista vaurioitui ja olisin saanut vakuutusyhtiön piikkiin kasvoihin täyteainetta/botoxia.
Hoitava lääkäri kirjoitti lähetteen keskussairaalan neurologille ja kertoi, ettei yleislääkärin ammattitaito riitä, vaan tarvitataan erityisosaamista ja ammattitaitoa, jota on ainoastaan neurologilla pistosten laittamiseen, koska siinä keinotekoisesti vaurioitetaan kasvohermoja, jonka seurauksena lihas "halvaantuu" ja samalla iho silenee ja rypyt häviävät.
Herää kysymys, onko halvaantunut kasvolihas sitten jotenkin kauniimpi, kuin elävä, vaikka se olisi ryppyinen?
Ja minulta jäi täyteaineet ottamatta, kun neurologi kertoi sen riskit ja hyödyt. Sehän on hermomyrkky ja täyteaine voi aiheuttaa pysyvän hermovaurion tai jos näin ei tapahtuisikaan, käyttö vaatii yhä suurempia määriä ja useampi täytteitä.
Lähete oli vuoden voimassa ja onneksi kasvoni palautuivat siinä ajassa ennalleen ja kasvohermot toipuivat ja jäi botoxia ottamatta.
Up
Harkitsen huulitäytteitä ja kokemukset kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne aineet aina alussa näyttävät hyviltä, mutta muutaman kuukauden päästä olet kuin jokin hirviö? Itse otin ylähuuleeni täytettä 3kk sitten, nyt näytän hirveältä. Suupieli roikkuu ja huulet ovat rumat. Joku pahkura huulessa. Apua!
Noita pahkuroita näkyy monilla, lähes kaikilla joilla näkyvät huulitäytteet. Meneekö täyte pistettäessä eri kerrokseen huulen sisällä ja siksi poistuukin eri tahdissa. Vai tuleeko sellaiseen kohtaan isompi määrä ainetta missä näkyvät pahkura on? Tai arpikudosta?
Täyteaineet liikkuvat, siksi niitä kannattaa ottaa vain kerran tai pari ja aina ihan minimi. Hyvin vähän riittää korjaamaan jonkun kohdan. Ja marionettiviivojen täyttö aiheuttaa kuonomaisuuden, yleensäkin kasvojen alaosan täyttely on turhaa.
Liikkuvat? Eikös niiden pitänyt häipyä tai kadota hiljalleen. Ja nuo muhkut, siinä on pakko jäädä ainetta pistoskohohtaan ns. liikaa koska siihen jää näkyvä pahkura eli täyteaine ei ole levittänyt kunnolla kudoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, miten naisille voi laittaa kasvoihin näitä täyteaineita esim. botoxia kauneusklinikoilla, kuka tahansa, eikä vaadita kuin jonkun kurssin suorittaminen.
Olin onnettomuudessa, jossa osa kasvoista vaurioitui ja olisin saanut vakuutusyhtiön piikkiin kasvoihin täyteainetta/botoxia.
Hoitava lääkäri kirjoitti lähetteen keskussairaalan neurologille ja kertoi, ettei yleislääkärin ammattitaito riitä, vaan tarvitataan erityisosaamista ja ammattitaitoa, jota on ainoastaan neurologilla pistosten laittamiseen, koska siinä keinotekoisesti vaurioitetaan kasvohermoja, jonka seurauksena lihas "halvaantuu" ja samalla iho silenee ja rypyt häviävät.Herää kysymys, onko halvaantunut kasvolihas sitten jotenkin kauniimpi, kuin elävä, vaikka se olisi ryppyinen?
Ja minulta jäi täyteaineet ottamatta, kun neurologi kertoi sen riskit ja hyödyt. Sehän on hermomyrkky ja täyteaine voi aiheuttaa pysyvän hermovaurion tai jos näin ei tapahtuisikaan, käyttö vaatii yhä suurempia määriä ja useampi täytteitä.
Lähete oli vuoden voimassa ja onneksi kasvoni palautuivat siinä ajassa ennalleen ja kasvohermot toipuivat ja jäi botoxia ottamatta.
Botoxia saa laittaa vain lääkäri. Älä kirjoita oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitava lääkäri kirjoitti lähetteen keskussairaalan neurologille ja kertoi, ettei yleislääkärin ammattitaito riitä, vaan tarvitataan erityisosaamista ja ammattitaitoa, jota on ainoastaan neurologilla pistosten laittamiseen, koska siinä keinotekoisesti vaurioitetaan kasvohermoja, jonka seurauksena lihas "halvaantuu" ja samalla iho silenee ja rypyt häviävät.Herää kysymys, onko halvaantunut kasvolihas sitten jotenkin kauniimpi, kuin elävä, vaikka se olisi ryppyinen?
Lähete oli vuoden voimassa ja onneksi kasvoni palautuivat siinä ajassa ennalleen ja kasvohermot toipuivat ja jäi botoxia ottamatta.Botoxia saa laittaa vain lääkäri. Älä kirjoita oletuksia.
Komppaan yllä olevaa... nimenomaan lakia on muutettu Suomessa niin, että botoxia ei saa laittaa kuin lääkäri...faktat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne aineet aina alussa näyttävät hyviltä, mutta muutaman kuukauden päästä olet kuin jokin hirviö? Itse otin ylähuuleeni täytettä 3kk sitten, nyt näytän hirveältä. Suupieli roikkuu ja huulet ovat rumat. Joku pahkura huulessa. Apua!
Noita pahkuroita näkyy monilla, lähes kaikilla joilla näkyvät huulitäytteet. Meneekö täyte pistettäessä eri kerrokseen huulen sisällä ja siksi poistuukin eri tahdissa. Vai tuleeko sellaiseen kohtaan isompi määrä ainetta missä näkyvät pahkura on? Tai arpikudosta?
Täyteaineet liikkuvat, siksi niitä kannattaa ottaa vain kerran tai pari ja aina ihan minimi. Hyvin vähän riittää korjaamaan jonkun kohdan. Ja marionettiviivojen täyttö aiheuttaa kuonomaisuuden, yleensäkin kasvojen alaosan täyttely on turhaa.
Liikkuvat? Eikös niiden pitänyt häipyä tai kadota hiljalleen. Ja nuo muhkut, siinä on pakko jäädä ainetta pistoskohohtaan ns. liikaa koska siihen jää näkyvä pahkura eli täyteaine ei ole levittänyt kunnolla kudoksessa.
Tämä kiinnostaisi minuakin. Harkitsen täyttäväni huuliani, mutta olen lukenut englanniksi ristiriitaisia tutkimuksia siitä, liukenevatko nuo täyteaineet tosiaan kokonaan pois vai jääkö jotain jäämiä jonnekin. Huuliahan pitää täyttää uudestaan että lopputulos säilyy, mitä jos täyttää uudestaan siinä vaiheessa kun kaikki aineet eivät ole lähteneet? Jääkö niitä vanhoja aineita sinne ja voivatko ne kapseloitua tai liikkua paikoiltaan? Tyhmän kuuloisia kysymyksiä ehkä, mutta tämä vaikuttaa päätökseeni paljon eli jos joku asiasta tietää niin please help!
Botoxia saa laittaa terveydenhuollon ammattilainen eli esimerkiksi sairaanhoitaja. Ei tarvitse olla lääkäri, eikä lääkärit aina edes ole hyviä pistämisessä. Se on sairaalassakin useimmiten sairaanhoitajan hommaa.
Edelliselle kirjoittajalle vastaan, että laadukkaissa aineissa täyteaineet lähtevät kokonaan pois ajan kuluessa. Huonolaatuisissa aineissa niitä joudutaan joskus poistamaan, kun eivät itsestään lähde pois. Poistaminen on vaativa operaatio ja siihen tarvitaan lääkäri, koska poistoaine on erittäin allergisoivaa ja voi aiheuttaa vakavan reaktion. Mutta jos siis käyttää kunnollisia aineita, kuten Restylanea, niin se lähtee ajan kuluessa kokonaan pois, eikä sitä tarvitse poistella. Itse laitatin juuri huulet sillä. Ihanat tuli. Nyt haluaisin koko ajan vaan katsella itseäni peilistä :D
Botoxit laitatin myös koko naamaan samalla. Varsinkin sibeliusrypystä tulee ajan saatossa kamala, jos ei sitä botoxilla estä. Suupielet mulla oli perusilmeessä aina alaspäin ja näytin äkäiseltä. En tiedä, vaikuttiko niihin huulien täyttö vai sinne pistetyt botoxit, mutta nyt mulla on koko ajan pieni monalisahymy naamalla. Paljon kivempi kuin se aiempi murjaani.
Botoxia olen käyttänyt useemman vuoden, otsaan ja silmänympäryksiin. Loistava aine. Niin freesi olo! Ulkomailla käydessä aina laitan, hinnat aivan eri kun suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi minuakin. Harkitsen täyttäväni huuliani, mutta olen lukenut englanniksi ristiriitaisia tutkimuksia siitä, liukenevatko nuo täyteaineet tosiaan kokonaan pois vai jääkö jotain jäämiä jonnekin. Huuliahan pitää täyttää uudestaan että lopputulos säilyy, mitä jos täyttää uudestaan siinä vaiheessa kun kaikki aineet eivät ole lähteneet? Jääkö niitä vanhoja aineita sinne ja voivatko ne kapseloitua tai liikkua paikoiltaan? Tyhmän kuuloisia kysymyksiä ehkä, mutta tämä vaikuttaa päätökseeni paljon eli jos joku asiasta tietää niin please help!
Nämä mietityttää muakin, osaako joku vastata?
- eri
N29 kirjoitti:
Botoxista on hieman kokemusta. Minulla on jo nuoresta ollut yläotsassa niitä vaakajuovia. Kävin laittamassa ekan kerran botoxia tämän vuoden helmikuussa. Laittajana esteettinen lääkäri, ei laittanut edes kokonaista ampullia mutta pisti otsaan, sibelius-alueelle ja silmäkulmiin "ennaltaehkäisevästi". Ensi kuussa taas. Aion käydä piikillä kahdesti vuodessa, sillä en tahdo kulahtaa ennen aikojani. Suomessa näitä ihmetellään aina liikaa.
Niin ja hoitokokemuksia miellyttävä, ei sattunut. Ihan kuin hyttysenpistot. Maksoi n.200. Helsingissä laitan sellaisessa paikassa kuin MesQ.
29 vuotias pistelee itseensä täyteaineita??!!
😂
N29 kirjoitti:
Botoxista on hieman kokemusta. Minulla on jo nuoresta ollut yläotsassa niitä vaakajuovia. Kävin laittamassa ekan kerran botoxia tämän vuoden helmikuussa. Laittajana esteettinen lääkäri, ei laittanut edes kokonaista ampullia mutta pisti otsaan, sibelius-alueelle ja silmäkulmiin "ennaltaehkäisevästi". Ensi kuussa taas. Aion käydä piikillä kahdesti vuodessa, sillä en tahdo kulahtaa ennen aikojani. Suomessa näitä ihmetellään aina liikaa.
Niin ja hoitokokemuksia miellyttävä, ei sattunut. Ihan kuin hyttysenpistot. Maksoi n.200. Helsingissä laitan sellaisessa paikassa kuin MesQ.
Huoh, tuo nimenomaan varmistaa että kulahdat ennenaikaisesti.
N29 kirjoitti:
29 v???
Tiedätkö, että karisma syntyy ilmerypyistä. Siksi nuoret eivät ole ns karismaattisia. Sinussa se alkaa vasta nousta, ja sinä teet itsesi ilmeettömäksi?
Kaikenlainen sörkkiminen nopeuttaa vanhenemisen merkkejä.
Nuorekkaampina pysyy ne jotka ei sörki ja käytä kemikaaleja.
Kokeilin täyteaineit, en ottaisi uudestaan. Aineen piti pysyä alle vuoden, mutta se tulehtui ja kapseloitui eikä ole vieläkään (4 vuoden) jälkeen hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Botoxia olen käyttänyt useemman vuoden, otsaan ja silmänympäryksiin. Loistava aine. Niin freesi olo! Ulkomailla käydessä aina laitan, hinnat aivan eri kun suomessa.
😂😂😂
Niinku olis turpaansa saanu.
Tulos on hyvä jos tehdään kunnolla, ja ehkäpä vaaditaan että tehdään samalla muutakin kuten lankakohotukset ja jotenkin turvallisesti ihon hiontaa (ei kemiallinen). Näkeehän filmitähdissäkin kunnolla tehtyjä, turha mitään tuksuja tähän sekoitttaa jolla naama vaan pumpattu täyteen jotain ties mitä. On saatavilla ihan luonnollisia juttuja kuten hyurlonihappoa ja kollageenia täytteeksi.
Onkos kellään kollageenin tai hyurloni-lisäravinteiden syönnistä kokemuksia, onko apua?
N-43
On ja ne ovat ihan huuhaata. Säästä rahat kunnon kirurgille.
🇺🇦🇮🇱