Onko mies rakastunut, jos sanoo mulle tällaista..
"Pilaisin itseni korjatakseni sut."
"Ainoa mitä tahdon on, että susta pidetään huolta ja että sua arvostetaan ansaitusti."
Miltä tuo teistä kuulostaa, onkohan mies rakastunut muhun?
Kommentit (50)
Kai se sua rakastaa,muttei sellaisena kuin olit,vaan sellaisena kuin nyt olet hänen korjattuaan sinut mieleisekseen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:49"]
Kuulostaa siltä, että on lukenut jotain filosofistista opusta, ja runoilee päättömästi kontekstin ulkopuolelta tajuamatta itsekään omaa tajunnanvirtaansa.
[/quote]
Tämä.
Ja tuossa ekassa lauseessa ei ole päätä eikä häntää.
Mun mies sanoi mulle viimeviikonloppuna "sä oot parasta mitä mulle on tapahtunu" "sä oot pelastanu mun elämän" :)
Kysy siltä "Rakastatko minua"? niin siitä se selviää. Voithan koittaa myös kertoa, että "Minä rakastan sinua", josko vastaisi myös rakastavansa, tai sitten ei. Ihme kiertelyä, kuin kissa kuumalla puurokupilla. Se onko typerää vaiko ei, kertoa miehelle rakastavansa tätä, onkin sitten jo toinen juttu.
Kuullostaa siltä ettei halua olla sun kanssa? "Pilata itsensä" kuullostaa aika huolestuttavalta ja turhan uhrautuvaiselta ja että toivoisi jonkun muun arvostavan enemmän/paremmin kuin itse... ei voi tietää.
Ihme draamaqueen! "Pilasin itseni korjatakseni sut" Mitä se ees tarkottaa?
Koittaa ylevin sanakääntein päästä susta eroon. Ootteko jo olleet sillai?
Sanoo lumpeenkukaksi, että olen pelastanut kohtaloltaan. Voi apua, mitä ne tarkoittaa? Ei olla treffattu romanttisessa mielessä, vain harrastuspohjalta.
Muistakaa hyvät naiset ettei ne sanat vaan teot. Jotkut kuvittelee voivansa tehdä mitä vaan kunhan sanoillaan taas "korjaavat" kaiken. Onhan tätä lätinää kuultu ja onhan se ihan mukavaa, mutta teot ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:04"]
Ihme draamaqueen! "Pilasin itseni korjatakseni sut" Mitä se ees tarkottaa?
[/quote] Ei "Pilasin" vaan "Pilaisin".
Juntti joka haluaa housuihisi. Pitää sua tyhmänä ja naivina. Haluaa hallita ja omistaa. Rakkauden kanssa ei mitään tekemistä.
Joko mies on kiimainen marttyyrimasokisti tai pitää sinua mielenvikaisena ja yrittää vihjate, ettei sinusta ole suhteeseen.
Ei ole, ei ole. Ei ole valmis uhraamaan itsensä sinun hyväksi ja kääntää/ pehmittää asian niin, että olet hänelle liian hyvä ja ansaitset parempaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:20"]Sanoo lumpeenkukaksi, että olen pelastanut kohtaloltaan. Voi apua, mitä ne tarkoittaa? Ei olla treffattu romanttisessa mielessä, vain harrastuspohjalta.
[/quote]
:D
En minä ainakaan puhuisi tuohon tyyliin, jos en olisi ainakin jossakin määrin rakastunut, mutta tästä miehestä en tiedä.
Kuulostaa siltä, että on lukenut jotain filosofistista opusta, ja runoilee päättömästi kontekstin ulkopuolelta tajuamatta itsekään omaa tajunnan virtaansa.