17-24-vuotiaat tytöt haluavat vain kädestä pitämistä ja viatonta pussailua.
Siksi suhde selvästi vanhemman miehen kanssa on väärin. Aikuinen mies ei tyydy vain pitämään kädestä, vaan haluaa seksiä.
Kommentit (13)
Kumoat itse väitteesi, koska sullahan on alle 25-vuotiaana tehty lapsi. Olet siis halunnut paneskella!
Kerro tuo myös niille 17-24-vuotiaille tytöille. Minulla oli ainakin loistava seksielämä silloin.
Minä halusin tuota mutta myös seksiä jo kolmetoista vuotiaana. Kuukautiset olivat alkaneet jo 12-vuotiaana. Näin jatkuvasti seksiunia ja oikeasti panetti. Purin seksuaalista turhautumistani piirtämällä seksikuvia ja masturboimalla kynttilällä ja sormin. Halusin seksiä, mutta en pelkästään sitä, vaan myös turvallisuutta, sitoutumista, pussailua ja nuorten juttuja. Neitsyyteni menetin 13-vuotiaana 14-vuotiaalle pojalle eikä harmittanut. Samalla tasolla oltiin kehityksessä ja ketään ei käytetty hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:35"]Kerro tuo myös niille 17-24-vuotiaille tytöille. Minulla oli ainakin loistava seksielämä silloin.
[/quote]
Samoin. Ihme hiihtäjiä mahtuu tännekkin palstalle...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:31"]
Siksi suhde selvästi vanhemman miehen kanssa on väärin. Aikuinen mies ei tyydy vain pitämään kädestä, vaan haluaa seksiä.
[/quote]
Minä menin jo naimisiin 24-vuotiaana ja sitä ennen olin ollut avoliitossa jo 20-vuotiaasta. Naisen paras hedelmällinen ikä on 20-25 -vuotiaana (http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mika_vikana/mika_on_paras_ika_tulla_raskaaksi)
Riippuu tietysti siitäkin, mitä siinä kädessä pidetään.
Pienet lapsetkin ovat seksuaalisia. Joten älä yritä väittää, että ihmisen seksuaalisuus herää vasta 25- vuotiaana. Ne saattavat vain ilmetä eri tavalla eri elämänvaiheissa ja tuskin todella nuoret ihmiset edes haaveilevat yhdynnästä. Mutta kyllä mä uskoisin että murrosiän ylittäneistä henkilöistä suurin osa haluaa seksiä. Missä tynnyrissä sä elät?
Jöö, just näin terkuin 24v. "tyttö" joka on viimeisillään raskaana. :D
Mä haluan kädestä pitämistä ja pussailua!
N40
Kannattaisi ehkä vähän enemmän tutustua ihmisen kehitykseen.
Toisaalta provohan tämä on, mutta olipa sentään viihdyttävä trolliavaus kerrankin. :)
Olen itse juuri täyttämässä 30v ja seurustelen 23v tytön kanssa. Tämä tyttö tykkää kyllä hyvästä hoidosta, usein, ja joka reikään. Suuhommista tykkää erityisesti, antaa ja vastaanottaa, mikään ole kivempaa kun saada hänet tulemaan pari kertaa suulla.
Täh?