Onko mies rakastunut, jos sanoo mulle tällaista..
"Pilaisin itseni korjatakseni sut."
"Ainoa mitä tahdon on, että susta pidetään huolta ja että sua arvostetaan ansaitusti."
Miltä tuo teistä kuulostaa, onkohan mies rakastunut muhun?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:46"]
"Ainoa mitä tahdon on, että susta pidetään huolta ja että sua arvostetaan ansaitusti."
[/quote]
Kuulostaa siltä, että se on jättämässä sut. Ei puutu kuin "Tämä ei johdu sinusta vaan minusta". Kaikki viittaa siihen, että se toivoo sun loytävän jonkun muun
Kuulen hääkellojen soivan...kaksi samanlaista kohdannut toisensa!
Ap tässä. Vähän taustaa, mies on tässä se joka mua on lähestynyt, minä en ole puhunut suhteesta tai rakastamisesta mitään. Ei siis seurustella, eikä olla koskaan seurusteltu. Olen ymmärtänyt, että haluaisi vakavaan suhteeseen kanssani, mutta suoraan sanottuna nuo puheet vähän ihmetyttää, että onko se rakkautta vai jotain aivan muuta...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:13"]Ap tässä. Vähän taustaa, mies on tässä se joka mua on lähestynyt, minä en ole puhunut suhteesta tai rakastamisesta mitään. Ei siis seurustella, eikä olla koskaan seurusteltu. Olen ymmärtänyt, että haluaisi vakavaan suhteeseen kanssani, mutta suoraan sanottuna nuo puheet vähän ihmetyttää, että onko se rakkautta vai jotain aivan muuta...
[/quote]
Seli seli. Toivoit, että olisi rakastunut...
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:13"]Ap tässä. Vähän taustaa, mies on tässä se joka mua on lähestynyt, minä en ole puhunut suhteesta tai rakastamisesta mitään. Ei siis seurustella, eikä olla koskaan seurusteltu. Olen ymmärtänyt, että haluaisi vakavaan suhteeseen kanssani, mutta suoraan sanottuna nuo puheet vähän ihmetyttää, että onko se rakkautta vai jotain aivan muuta... [/quote] Seli seli. Toivoit, että olisi rakastunut...
[/quote]
12 vuotiaat pois aikuisten keskustelusta, kiitos.
Mies yrittää joka tapauksessa tehdä vaikutuksen ap:hen, mutta tunteiden syvyyttä tai aitoutta lienee mahdotonta arvioida.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:13"]Ap tässä. Vähän taustaa, mies on tässä se joka mua on lähestynyt, minä en ole puhunut suhteesta tai rakastamisesta mitään. Ei siis seurustella, eikä olla koskaan seurusteltu. Olen ymmärtänyt, että haluaisi vakavaan suhteeseen kanssani, mutta suoraan sanottuna nuo puheet vähän ihmetyttää, että onko se rakkautta vai jotain aivan muuta... [/quote] Seli seli. Toivoit, että olisi rakastunut...
[/quote]
12 vuotiaat pois aikuisten keskustelusta, kiitos.
[/quote]
Tietynlaiset aloitukset vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä.
Siis mitä tuo ensimmäinen lause edes tarkoittaa? Aivan pimeetä läppää... Mies ei todellakaan viakuta kovin fiksulta. En katselisi pitkään tommoista hiipparia. Joku tossa mättää. Juokse karkuun kun vielä voit.
No ei tuo minusta hyvältä kuulosta. Ihme teorioita teillä. Itse olisin huolestunut jos mies puhuisi tuolkaisia. Kuulostaa että yrittää hivuttautua kaauemmaksi. Toivoo että löydät jonkun muun.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:09"]
Nyt oikeasti. Mies joka puhuu noin hämäriä, ei ole edes romanttinen, vaan pelkästään säälittävä ja pelottava. "Olet lumpeenkukka, joka pelasti minut kohtaloltani" Siis wtf? Miten mikään lumpeenkukka voi pelastaa yhtään mitään? "Pilaisin itseni jotta voisin pelastaa sinut" Mitä helvettiä? Millä tavalla itsensä voi pilata ja ennenkaikkea, miten se pelastaa taaskaan yhtään ketään?
Aivan himmeä heppu, ei jatkoon.
[/quote]
Lumpeenkukka tässä, en ollut ap vaan mietin itse samanlaista asiaa. Nuo lausahdukset eivät siis ole samasta tilanteesta, lumpeenkukka tullut ihan spontaanisti kesken keskustelun ja tuo jälkimmäinen lienee liittyi siihen, että autoin miestä työhön ja opiskeluun liittyvissä asioissa. On muutoin aika jäyhä puheissaan. Lumpeet liittyvät yhteiseen harrastukseen, on tavallaan merkityksellinen meille molemmille siis. Sekopäänä en missään nimessä pidä, mutta voiko näissä olla jotain. Kun koskaan ei miehet ole mulle näin puhuneet.
Ei vaan tiedostaa et susta ja siitä ei tulis mitään koska sä olet hänen mielestään emotionaalisesti hajalla/rikki/toimimaton eli kykenemätön suhteeseen hänen kanssaan.
Miehillä ei ole piilomerkityksiä puheissaan eli pilaisin itseni korjatakseni sinut tarkoittaa ettei hän halua pilata elämäänsä sun kans.
Entäs jos se sanoo mun vievän keskittymiskyvyn kun heitettiin tikkaa? Vai onkos tuo pelkkää flirttiä?
[/quote]
Tuo eka kuulostaa siltä mitä 32 hyvin sanoi. Ja toka kommentti tuo mieleen ajatuksen että ihan kuin mies ei uskois että sä kykenet itse pitää huolta itestäs vaan tarvitset holhoajan.
Tulkinta
1. Lause: Miehellä on huono omatunto, että ajatui kanssasi suhteeseen. Perustelee tapahtunutta itselleen sillä, että SINÄ olit niin hajalla tai psyykkisesti epävakaa, että TARVITSIT häntä. Siinä mielessä hän itse on loppujen lopuksi sankari.
2. Lause: Mies haluaa kohteliaastii sanoa, ettei halua enää mitään muuta kuin siistin lopun suhteelle. Hän toivoo, ettet ala stalkkaamaan, etkä aiheuta muitakaan vaikeuksia hänelle.
Conclusion: Mies ei rakasta, eikä rakastanut sinua missään vaiheessa. Kyseessä oli vain huumaa, intohimoa ja seksuaalista seikkailumieltä, mutta ei rakkautta.
[/quote]
Omaperäinen retoorikko! Voi yrittää todistella, kuinka korvaamattoman arvokas sä sille olet - mutta ilmaukset ovat kömpelösti muotoiltuja.
Emmä tiä onks noi nyt niin kamalia. Aika hienoa sanailua.
Mä tein lapsen miehen kanssa, joka sanoi näin: "Mä inhoon kaikkia ihmisiä, paitsi sua mä siedän."
Nyt mulla välähti. Mies on homo. Aivan selvästi...tuo lumpeenkukka paljasti.
Ei kuulosta mies ihan selväjärkiseltä... Liian monimutkaista! Leikitäämpä hetki ajatuksella että olisitte suhteessa, millaista olisi riidellä tuollaisen moottoriturvan kanssa? Hän luultavasti tulisi olemaan se femiinisempi osapuoli ja sinun tulisi ymmärtää häntä tilanteessa kuin tilanteessa. Älä nyt anna tämän erikoisuuden millään tavalla viehättää ja viedä jalkoja alta tms. Pää kylmänä ja etsi sellainen mies jonka puheita ei tarvitse tällä palstalla arpoa :)
Nyt oikeasti. Mies joka puhuu noin hämäriä, ei ole edes romanttinen, vaan pelkästään säälittävä ja pelottava. "Olet lumpeenkukka, joka pelasti minut kohtaloltani" Siis wtf? Miten mikään lumpeenkukka voi pelastaa yhtään mitään? "Pilaisin itseni jotta voisin pelastaa sinut" Mitä helvettiä? Millä tavalla itsensä voi pilata ja ennenkaikkea, miten se pelastaa taaskaan yhtään ketään?
Aivan himmeä heppu, ei jatkoon.