Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies rakastunut, jos sanoo mulle tällaista..

Vierailija
02.09.2014 |

"Pilaisin itseni korjatakseni sut."

"Ainoa mitä tahdon on, että susta pidetään huolta ja että sua arvostetaan ansaitusti."

Miltä tuo teistä kuulostaa, onkohan mies rakastunut muhun?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:20"]

Nyt mulla välähti. Mies on homo. Aivan selvästi...tuo lumpeenkukka paljasti.

[/quote]

Siis mikä vajukki tää lumpeenkukkahuutelija oikein on? Risooko hullu-parkaa noin paljon, kun muilla ihmisillä voi olla keskenään jotakin elämää?

Vierailija
42/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks. Kuulostaa ahdistavalta! Mulla tulis tuollaisesta täys vastareaktio koko tyyppiä kohtaan. Kuulostaa jotenkin niin yliyrittämiseltä ja sekavalta. Vastaisin tuollaiseen varmaan, että "mitähän kohtaa musta oikein pitäis korjata?? Voitko vähän valaista?" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkee sut "uhrina", heikkona ja haluaa itselleen suojelijan roolin, että sä et pärjäis ilman sitä. Luultavasti johtais suhteeseen, jossa pyrkii tekemään susta läheisriippuvaisen itsestään.

Vierailija
44/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava hourailija! Juokse! Ei se rupea tekemään missään vaiheessa enempää järkeä ja noihin reploihin voi langeta vain 17 v depisgootti.

Vierailija
45/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap jotain henkisiä tai fyysisiä ongelmia? Sitten ymmärrän nuo korjaamispuheet niin, että mies olisi valmis vaikka pilaamaan itsensä, jos se korjaisi sinut ja tuskin mies tarkoitti huolenpidolla holhooja-holhottava -suhdetta, vaan sitä kun mies pitää huolta naisestaan... Sanoisin, että jollain oudolla tavalla hän välittää sinusta.

Vierailija
46/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee taas mieleen rajaton ja läheisriippuvainen ihminen joka tarvitsee itselleen jatkeen, tai oikeammin hän tarvitsee olla jonkun toisen jatko.

Vierailija
47/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän äijän mielestä ap:saa on rikki kun pitää korjata?

Vierailija
48/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harrastuspohjalta", eli ootte harrastelijateatterissa ja jollain on nyt jääny rooli pahasti päälle. Ah, niin teatraalista. To be or not to be....

Vierailija
49/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:43"]

"Harrastuspohjalta", eli ootte harrastelijateatterissa ja jollain on nyt jääny rooli pahasti päälle. Ah, niin teatraalista. To be or not to be....

[/quote]

Joo ei mitään tämmöistä...:) Kaukana siitä.

Vierailija
50/50 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa ?! Mieskö ei muka voi tosissaan tarkottaa tollasia sanoja ?? Ole iloinen siitä että miehesi uskaltaa sanoa tollaset jutut ääneen. Kaikki ei uskalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan