Menkat jo 10 päivää myöhässä. En ole raskaana. Mitä ihmettä??
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rokotettu mutta eikö se kumottu jo se väite, että vaikuttaisivat kiertoon.
Kumottu? Jaa, erittäin vähätelty mutta ei kumottu. Lähes tuhat ilmoitusta on jo mennyt fimealle, todellinen luku varmaan moninkertainen. maailmalta ihan samaa tietoa.
Ajatella. Pitäiskö mun ilmoittaa Fimealle, että mulla on ollut epäsäännöllinen kuukautiskierto vuodesta 1979?
Nuo haittailmoitukset ovat silkkaa komediaa. On normaalia, että rokotuskohta kutisee, aristaa, nousee pieni lämpö.
Pitää sun ilmoittaa. Sulle tuli ennakko-oireet. Ihan selvästi johtuu rokotuksesta
Vastaavassa tilanteessa aikoinaan itse ajattelin etten ainakaan raskaana ole. No niin vain olin kuitenkin kun joku äijä oli käynyt panemassa kun olin sammunut. Ei sillä että sama olisi ap:lle käynyt mutta ei se aina varmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin nopeasti voidaan sanoa että rokotteella ei ole vaikutusta? Herättää kyllä todella paljon epäluuloja viranomaisia kohtaan tällainen tyyli. Oikea vastaus olisi että asiaa tutkitaan parhaillaan ja paljon on tullut ilmoituksia kuukautishäiriöistä.
No voi hele-
Siten, että kuukautishäiriöitä aiheuttaa aivan kaikki, esimerkiksi stressi, valvominen, valon määrä, seksin harrastaminen ja harrastamattomuus, rahahuolet, ruokavalio, hössöttely. Säännölliset kuukautiset ovat myytti.Rokote ei millään mekanismilla häiritse munasarjojen toimintaa, mutta näkyy monella estävän rationaalisen ajattelun pelkällä olemassaolollaan.
Haittavaikutuksiksi ovat hysteerikot ilmoitelleet nyt aivan kaikkea postin myöhästyminen ja viivästyslasku mukaanlukien.
Ei ole mitään uutisoitavaa. Pfizer Biontech taisi olla kahdella veritulpan saaneella, mutta huomattavan moni saa veritulpan ilman rokotteitakin. Appiukko kuoli sellaiseen 1991.
Sama univaikeuksissakin kun on jäänyt laskut maksamatta niin unta ei saa kun se vaivaa. Kaikilla univaikeuksia kärsivillä on elämänhallinta ihan hukassa. Ja vituttaa kuunnella niiden valitusta. Laittaisi elämänsä kuntoon niin mitään ongelmia ei olisi. Säännöllinen arkirytmi ja maksaa kaikki laskut ajallaan niin ei jää mitään vaivaamaan päähän. Nukkuu yöt ja päivät täyttää aktiiviteetilla. Aikuisopiskelijana vitutti kun puolet ja samat ihmiset myöhästyivät koko ajan ja keskeytyi heidän itsekkyytensä takia monta kertaa aamussa koko opetus. Ja kamala suuttumus jos joku sanoo siitä niin että pitäisi päätä silittää.
En ihmettelisi että kohta on rokote syynä että myöhästyy kun siitä on tullut univaikeuksia. Kenelläkään ei ole herätyskelloa kännykässä mutta muuten kännykkä riippuvuus on ja kaikki mahdolliset some apit siellä.
Kännykän säteily voisi altistaa hormooni häiriöille niin että eikö kukaan ole sellaista keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämäkin keskustelu saatiin kääntymään koronarokotteesen...
Aloituksen tarkoitus, huonosti verhoiltu
Hei kauheaa, nukuin huonosti ja nyt on päänsärky. Voiko johtua rokotteesta, pitääkö ilmoittaa rokotehaittasivuille?
Entä se että ulosteessa oli kokkare?
Ei ollut aloituksen tarkoitus. Jatketaan ilman rokotekeskustelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin nopeasti voidaan sanoa että rokotteella ei ole vaikutusta? Herättää kyllä todella paljon epäluuloja viranomaisia kohtaan tällainen tyyli. Oikea vastaus olisi että asiaa tutkitaan parhaillaan ja paljon on tullut ilmoituksia kuukautishäiriöistä.
Minulla on sukulainen joka on töissä sairaalan gynekologisella puolella ja hän on kertonut, että keskenmenot ovat lisääntyneet suuresti ja juuri näiden rokotettujen kohdalla.
Tunteeko joku oikeasti yhtään rokotteen jälkeen raskaaksi tullutta?
Kukaan ei haastattelu ainoatakaan gynekologia, vaan aina puhuu lehdissä joku virastossa töissä oleva mies. Miksiköhän?Voi herttinen sentään! Jos nyt keskenmenot olisi lisääntyneet huomattavasti, niin eiköhän nämä naiset itse sen jo esiin toisi. Lisäksi rokotteen antoa raskaana oleville rajoitettaisiin. Kuinka sekopäistä porukkaa täällä pyöriikään. Ja sun tuttus jos olisi todella sairaalassa töissä, niin siellä on vaitiolovelvollisuus... Kysymys, tunteeko kukaan oikeasti ketään, jonka raskaus keskeytynyt rokotuksesta johtuen? Ei taida tuntea
Ei hän nyt nimiä kertonut. Ei hän mitään vaitiolovelvollisuutta rikkonut. Kunhan kertoi asiasta. Sanoisitko sinä, että joku rikkoo vaitiolovelvollisuutta, jos joku lääkäri kertoisin, että punkin puremia on ollut todella paljon viimeaikoina?
Mutta oletko, vai et kuullut yhdestäkään raskaaksi tulleesta sen jälkeen kun on saanut rokotteen?
Minä siis tiedän yhden ihmisen joka tuntee näitä keskenmenon saaneita. Vaitiololla tai ilman, mutta se nyt on sellainen asia, joka on kiinnittänyt hänen huomionsa?
Vierailija kirjoitti:
Hei, mua sattui polveen ja tuli mustelma kun kaaduin. Otin rokotteen kaksi viikkoa sitten, nyt tuli tämmönen haitta. Aion raportoida sinne haittavaikutussivustolle. Onko muille tullut tämmöstä,?? Ihan selvästi johtuu rokotuksesta
Kiellätkö jopa nuo tapaukset, joissa on kuoltu veritulppaan? Haittavaikutukset ei ole mahdollisia sinusta? Vaan ainoastaan sellaiset, jotka läpäisevät sinun seulasi?
Mulla oli kuukauden myöhässä rokottamisen jälkeen ja sitten kun menkat tuli niin kesti vain 2 päivää.
Kuinkahan monilla on luulosairautta ja kuolemanpelkoa niin että ne estävät terveen järjen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kuukauden myöhässä rokottamisen jälkeen ja sitten kun menkat tuli niin kesti vain 2 päivää.
Rokottaminen vaikutti heti psyykkeeseen että aloit pelkäämään. Eiks tuo ole hyvä että kesti vain 2 päivää viikon sijaan. Voisi olla jatkossakin vain kaksi päivää kestävät. Säästyy vaippa rahoissa.
Kalliiksi käy naiselle kuukautissiteet ja kun niitä ei enää tarvita niin vielä kalliimmaksi käy tenat. Onneksi mieheni ostaa ne minulle eikä ole valittanut vaippojeni hinnoista. Sanoi vaan että boonuksiahan niistä tulee kun keskitetään Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 41, juuri täyttänyt. Ei ole ollut mitään stessaavaa mikä tämän selittäisi. Voiko vaihdevuodet alkaa jo? Tiedän että äidilläni loppui kuukautiset vasta 57-vuotiaana.
Ap
Mulla alkoi kovat oireet 44-vuotiaana ja olin aivan helv järkyttynyt. Lääkkeeksi e-pillerit, joissa on tietenkin estrogeenia. Toki edellyttää, että menkat vielä kerran alkavat, eka pilleri otetaan kuukautisten alkamispäivänä. Gynekologi kertoi, että äidin menkoilla ei ole väliä, vaihdevuosien alkaminen periytyy isän suvun puolelta, en tiedä pitääkö paikkaansa. Minun äidillä menkat loppui 59-vuotiaana joten ei reilulta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottaminen vaikutti heti psyykkeeseen että aloit pelkäämään. Eiks tuo ole hyvä että kesti vain 2 päivää viikon sijaan. Voisi olla jatkossakin vain kaksi päivää kestävät. Säästyy vaippa rahoissa.
Kalliiksi käy naiselle kuukautissiteet ja kun niitä ei enää tarvita niin vielä kalliimmaksi käy tenat. Onneksi mieheni ostaa ne minulle eikä ole valittanut vaippojeni hinnoista. Sanoi vaan että boonuksiahan niistä tulee kun keskitetään Prismaan.
Vaippojen??
Lantionpohjan lihakset kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mua sattui polveen ja tuli mustelma kun kaaduin. Otin rokotteen kaksi viikkoa sitten, nyt tuli tämmönen haitta. Aion raportoida sinne haittavaikutussivustolle. Onko muille tullut tämmöstä,?? Ihan selvästi johtuu rokotuksesta
Kiellätkö jopa nuo tapaukset, joissa on kuoltu veritulppaan? Haittavaikutukset ei ole mahdollisia sinusta? Vaan ainoastaan sellaiset, jotka läpäisevät sinun seulasi?
Joku hyvin harva kuollut veritulppaan. Uskalsin heti ottaa AZ: n rokotteen enkä pelkää kuolemaa. Enemmän pelkään koronaa ja teholle joutumista. Semmoinen joka rokotteesta kuolee niin kuolisi varmaan kohta muutenkin heikosta ja sairaasta elimistöstä johtuen ja tästä johtuen tyhmät ihmiset eivät uskalla ottaa rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvin harva kuollut veritulppaan. Uskalsin heti ottaa AZ: n rokotteen enkä pelkää kuolemaa. Enemmän pelkään koronaa ja teholle joutumista. Semmoinen joka rokotteesta kuolee niin kuolisi varmaan kohta muutenkin heikosta ja sairaasta elimistöstä johtuen ja tästä johtuen tyhmät ihmiset eivät uskalla ottaa rokotetta.
Nyt puhutaan menkoista. Rokoteuskovaiset on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaippojen??
Lantionpohjan lihakset kuntoon!
Ei auta kun se on perinnöllistä. Harvalla on kiinnostusta johonkin lihasten treenaamiseen niin että helpompaa on ostaa tenat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan menkoista. Rokoteuskovaiset on muualla.
Mikä on rokteuskovainen? Ihan uusi sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaippojen??
Lantionpohjan lihakset kuntoon!Ei auta kun se on perinnöllistä. Harvalla on kiinnostusta johonkin lihasten treenaamiseen niin että helpompaa on ostaa tenat.
Tiukka lihaksisto pitää noidannuolet ja myöhemmin peräsuolen laskeumat loitolla. Lihasjumppa ei ole vaikeaa ja sitä suositellaan miehillekin. Etenkin jäisenä kautena lantion alueen lihaksisto on hyvin tärkeä ettei mitään vakavaa repeä jos liukastuu jäällä yms tilanne.