Mitä valioliigaseuraa kannatat?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi kannattaisin?
Vaikka sen takia että sekin olisi elämään fiksumpaa sisältöä kuin se, että käyt kommentoimassa vauva-palstalla aiheisiin jotka eivät koske sinua. Vähän kuin menis johonkin synnytysaiheiseen ketjuun vastaamaan "ei kiinnosta, olen mies".
Kyllä kysymykseen "Mitä valioliigaseuraa kannatat" pitää voida saada vastata myös "en mitään".
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kannattaa jotain mutta en tiedä aiheesta mitään.
Hanki Viaplay ja ala katsomaan. Huomenna tulee heti muutama matsi. Valkkaa joku jengi sattumalta, tai sitten katso matseja ja valkkaa joku pelityylin mukaan. "Torilla tavataan" jengille on tarjolla Norwich jossa pelaa Teemu Pukki (ja Brentford jossa Marcus Forss, mutta hän ei paljoa pelaa), vaikka molemmat todennäköisesti tippuvat alempaan sarjaan kauden päätteeksi. Glory hunterin valinta on Man City, Chelsea, Man United tai Liverpool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Miksi kannattaisin?
Vaikka sen takia että sekin olisi elämään fiksumpaa sisältöä kuin se, että käyt kommentoimassa vauva-palstalla aiheisiin jotka eivät koske sinua. Vähän kuin menis johonkin synnytysaiheiseen ketjuun vastaamaan "ei kiinnosta, olen mies".
Kyllä kysymykseen "Mitä valioliigaseuraa kannatat" pitää voida saada vastata myös "en mitään".
Niin saakin. Kyllä myös kysymykseen naistenpäivistä saa vastata että "ei koske minua, olen mies". Tai siihen että kuka on paras suomiräppäri että ei kuuntele räppiä. Samoin temppariketjut on täynnä ihmisiä, jotka tulevat paikalle ilmoittamaan etteivät katso ohjelmaa.
Saahan niin vastata. Aika turhaa tosin. Mutta kiitos aiheen nostosta.
Mä mitään liigoja seuraa. Ei kiinnosta pätkääkään.
Ainoa valio josta pidän on Valion luomumaito.
Voihan joku seurata Valioliigaa tai vaikka NHL:ää ilman, että on mitään yhtä suosikkijoukkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan joku seurata Valioliigaa tai vaikka NHL:ää ilman, että on mitään yhtä suosikkijoukkuetta.
Tietenkin voi. Onko joku muuta väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki Viaplay ja ala katsomaan. Huomenna tulee heti muutama matsi. Valkkaa joku jengi sattumalta, tai sitten katso matseja ja valkkaa joku pelityylin mukaan. "Torilla tavataan" jengille on tarjolla Norwich jossa pelaa Teemu Pukki (ja Brentford jossa Marcus Forss, mutta hän ei paljoa pelaa), vaikka molemmat todennäköisesti tippuvat alempaan sarjaan kauden päätteeksi. Glory hunterin valinta on Man City, Chelsea, Man United tai Liverpool.
Parempi suositus olisi alkaa seuraamaan kotimaista ja paikallista futista. Kansainvälinen seurafutis on iljettävän muovista paskoo ja sheikkien sun muiden pelleleikkejä. Serie A:ssa on pieni ripaus sielua jäljellä suurista sarjoista. Valioliiga taas on pahin muoviliiga. En pelaa enää edes Fantasya, joten tuskin tulee katsottua yhtään ottelua valjua. Tai no ehkä jokunen Pukin peli, mutta siinäpä se.
Kädellisten yömarssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi suositus olisi alkaa seuraamaan kotimaista ja paikallista futista. Kansainvälinen seurafutis on iljettävän muovista paskoo ja sheikkien sun muiden pelleleikkejä. Serie A:ssa on pieni ripaus sielua jäljellä suurista sarjoista. Valioliiga taas on pahin muoviliiga. En pelaa enää edes Fantasya, joten tuskin tulee katsottua yhtään ottelua valjua. Tai no ehkä jokunen Pukin peli, mutta siinäpä se.
Valioliigassa näkee tasokkainta fudista. Jos haluaa fiiliksellä mukaan niin voihan sitä oman kylän seuraa kannattaa mutta jos haluaa nähdä huipputason jalkapalloa niin silloin totta kai katsoo noita Euroopan isoja seuroja. "Muovisuus" käsitteenä outo ja absurdi, ja brittifudiksessa on paljonkin vielä sielua. Tuo argumentti perustuu pelkästään rahaan ja siinä valossa Bundesliiga on Serie A:ta parempi. Eikä Serie A Valioliigaa kummempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä mitään liigoja seuraa. Ei kiinnosta pätkääkään.
Kannatus on suoraan käännettävissä rahaksi. Eilisellä kierroksella taas 500 euroa puhdasta voittoa vedonlyönnistä. Helppoa kuin heinänteko.
Valioliigassa nimenomaan on poikkeuksellisen paljon sielua huippusarjoista. "Big six" eikä "big two" ja neljä jengiä haastaa aidosti mestaruudesta, europeleihin ainakin 12 jengillä mahdollisuudet, kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa.
Luin väärin: Mitä vuorigorillaa kannatat?
Vierailija kirjoitti:
Luin väärin: Mitä vuorigorillaa kannatat?
Mä symppaan sitä joka osaa viittomakieltä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan Arsenalia kannattaa, kun asun Emirates Stadiumin vieressä.
Sieltä se minuun aikoinaan tarttui. Lisäksi kun kävi Arsenal-pubissa ja sen jälkeen Arsenal Fish&shipsissä syömässä. Tosin silloin oli vielä vanha stadion käytössä, minä vieressä asuin.
Man Cityn ylimielisyys on häikäisevää. Meinaavatko vetää toisen kauden ilman keskushyökkääjää? Nyhjäsivät 0-1 tappion. Toki vastassa oli Spurs vieraissa mutta silti. Jos ei sitä Harry Kanea nyt saatu niin kyllä tilillä riittää täppiä siihen että kunnon ysi löytyis.
Tottis, Sonni on mun lempilapsonen sieltä.
Noista melkein puolet on lontoolaisseuroja. Vaikka QPR puuttuukin.
Tylsää
Ja Liverpool tyylikkäästi avaa kauden kahdella voitolla 😎 kaikki hyökkääjät avannut maalihanat - Salah, Firmino, Mane ja Jota - ja kaksi nollapeliä.
Pytty tulee takaisin Merseysidelle, tsori vaan man$esterit ja Chelskit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä glory hunttereita. Todella harvassa on pienten seurojen kannattajat. Surullista.
Pokaaleja, pokaaleja, voittoja ja isoja nimijä.
Esim Liverpool ei joskus 20v sitten hirveästi glooriaa niittänyt. Kannatin kyllä siitä huolimatta, ja nyt vasta viime vuosina on tullut menestystä paria kannua lukuun ottamatta matkan varrella. Historiallisesti toki suurseura. Mutta varsinkin ennen suoratoistopalveluita pienten seurojen matseja ei ole paljoa Suomessa näkynyt, miten niitä nyt lähtisi kannattamaan? Seurojen kannattaminen liittyy yleensä kotipaikkaan tai vanhempien kannatukseen, tai sitten ollaan lapsena tykästytty johonkin. Ulkomailla fanitetaan etupäässä suurehkoja seuroja ja se on ihan luonnollista.
Suomessa kannatetaan tällä hetkellä varmaan Norwichia, joka on pikkuseura, koska Teemu Pukki.
Hyvä provo. Liverpool taisi 00-01 kaudella olla premierissä 3. sekä voitti FA cupin, Englannin liiga cupin ja Uefa cupin. Liverpool on historiallisesti brittien menestyneimpiä seuroja + ekoja seuroja kv-kentillä. Mutta gloryhuntter toki löytää aina perustelunsa - jo isoisä kannatti sitä seuraa jne.
Manchesteriläinen.