Mitä valioliigaseuraa kannatat?
Kommentit (86)
Liverpool - Chelsea alkaa alle 10min päästä! Ai että, ai ettien että.
Vierailija kirjoitti:
Liverpool - Chelsea alkaa alle 10min päästä! Ai että, ai ettien että.
Kyllä vaan! Ja täydet lehterit Anfieldilla. Tästä ei jalkapallo parane. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Maksa-allasta
Katos vaan kaksi ihmistä keksinyt saman "hauskan" läpän.
Mä opiskelin Leedsissä ja sitä kannatan.
Olen neutraali, mutta pakko sanoa että toista vuosikymmentä kestänyt debatti siitä kuka on maailman paras pelaaja, Ronaldo vai Messi, voidaan kuopata.
Tällä hetkellä tuolle tittelillä on vain yksi ehdokas, joka hakee vertaistaan: Egyptin prinssi, aivan omassa luokassaan:
MOHAMED SALAH
Vierailija kirjoitti:
Joku Brighton ja Burnley pelaa sellasta paska palloa, että siinä ei pelaajat kehity yhtään.
Huutista, joku väittää et Brighton pelaa jotain tylsää antijalkapalloa.
Newcastle United!
Nyt uskallan toivoa että uudet omistajat pistää haisemaan tammikuun siirtoikkunassa ja tuodaan kunnon manageri ja sataviiskyt miljoonaa pistetään uusiin pelaajiin.
Pitkällä tähtäimellä Saint-Maximin ja Wilson about ainoat jotka voin nähdä joukkueessa vielä 3v päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen neutraali, mutta pakko sanoa että toista vuosikymmentä kestänyt debatti siitä kuka on maailman paras pelaaja, Ronaldo vai Messi, voidaan kuopata.
Tällä hetkellä tuolle tittelillä on vain yksi ehdokas, joka hakee vertaistaan: Egyptin prinssi, aivan omassa luokassaan:
MOHAMED SALAH
Miksi tuet kulttuuria rikastuttavia terrori-iskijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOHAMED SALAH
Miksi tuet kulttuuria rikastuttavia terrori-iskijöitä?
Kyllä näin on jokainen muhamettilainen on vaarallinen väkivaltarikollinen öyh möyhön möö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Brighton ja Burnley pelaa sellasta paska palloa, että siinä ei pelaajat kehity yhtään.
Huutista, joku väittää et Brighton pelaa jotain tylsää antijalkapalloa.
Joo etenkin tänään nähtiin Brightonilta säälittävä esitys. EIKU
Spurs: Hoddle, Perryman, Ardiles, Clemence jne.
Kädellisten yömarssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kannattaa jotain mutta en tiedä aiheesta mitään.
Hanki Viaplay ja ala katsomaan. Huomenna tulee heti muutama matsi. Valkkaa joku jengi sattumalta, tai sitten katso matseja ja valkkaa joku pelityylin mukaan. "Torilla tavataan" jengille on tarjolla Norwich jossa pelaa Teemu Pukki (ja Brentford jossa Marcus Forss, mutta hän ei paljoa pelaa), vaikka molemmat todennäköisesti tippuvat alempaan sarjaan kauden päätteeksi. Glory hunterin valinta on Man City, Chelsea, Man United tai Liverpool.
Parempi suositus olisi alkaa seuraamaan kotimaista ja paikallista futista. Kansainvälinen seurafutis on iljettävän muovista paskoo ja sheikkien sun muiden pelleleikkejä. Serie A:ssa on pieni ripaus sielua jäljellä suurista sarjoista. Valioliiga taas on pahin muoviliiga. En pelaa enää edes Fantasya, joten tuskin tulee katsottua yhtään ottelua valjua. Tai no ehkä jokunen Pukin peli, mutta siinäpä se.
Valioliiga muovinen? Mites Leicesterin mestaruus 2015-16? Tällä hetkellä West Ham kolmantena sarjassa? Mun mielestä paljon sielukkaampaa ku altavastaajat voi pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Livöpool
Niggerpool! EVERTON IS WHITE!
West Ham. En kyllä muista milloin olisi yhtä kivaa olla Hammers-kannattaja, ei tarvitse odottaa suurinta osaa matseista pelonsekaisin tuntein. Ollaan Euroopassa ja kuten viikonloppu osoitti, hyvänä päivänä pärjätään kenelle tahansa!
Liverpool-fani täälläkin. Olen erittäin optimistinen - viime kausi kyykättiin mutta sen aiheutti loukkaantumiset. Tällä kaudella ollut selvästi vahvempaa tekemistä. Muut pistemenetykset kuin Brentford on tulleet huippujengejä vastaan, tätä nykyä ei ole mikään häpeä että West Hamia ei voita vieraissa. Mestarien liigassa 4 peliä, 4 voittoa.
Keskikenttä on ehkä vähän haavoittuvainen jos ajattelee loukkaantumisia, mutta kun kolmella pelataan niin kyllä siellä riittää materiaalia. Toppariosasto tällä kaudella vahva. Hyökkäykseen neljä loistopelaajaa ja Origi on hyvä korvaaja.
Chelsea on toki Tuchelin alaisuudessa todella kova ja Man City on Man City, mutta olen todella optimistinen
Keke Armstrong taas Viasatin jalkapallostudiossa! 😍