Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu isääsi!

Vierailija
01.09.2014 |

Huvin vuoksi vaan.

Mun isä on älykäs, humaani ja boheemi. Ei massatyyppi vaan artisti. Tajusin juuri että hän on tunnettu ja monet ihailevat häntä.

Kehu sinäkin isääsi, isät ansaitsee kehuja :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on paras. Älykäs, huumorintajuinen ja osaa kaiken. Paras pappa lapsilleni.

Vierailija
22/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä isolla I:llä. Oli aina ja on edelleen tukena ja turvana, eikä hylännyt pahassakaan paikassa. Reilu ja viisas ihminen, joka pitää lupauksensa. Niin vitusti rispektiä, isi! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puoleen voi kääntyä aina, äijä kyllä auttaa ideoinnissa ja käytännön toteutuksessa. Juureva, maan- ja metsänläheinen mörökölli, jonka kanssa on hauska huutonauraa huonoille vitseille. Arvostan kovasti ja tykkään myös.

Vierailija
24/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli läpeensä rehellinen, raitis, ei tupakoinut, oli perhekeskeinen ja kova työmies ja kodinkunnossa pitäjä. Hoiti kuntoaan aina ja piti painosta huolen ja tukkansa siistinä.

Vierailija
25/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on aina auttanut kaikessa, missä olen hänen apuaan tarvinnut. Hän on hauska, ahkera ja näyttää hyvää esimerkkiä. Hän ei tuomitse mutta osaa neuvoa elämänkokemuksellaan. Hän on lapsirakas (joka tuli hieman yllätyksenä omien lapsieni myötä), hyvähermoinen ja osaa ottaa elämän myös rennosti.

Vierailija
26/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni yrittää vaikeuksistaan (alkoholismi ja sen myötä heikko terveydentila, rahaongelmat yms.) huolimatta parhaansa. Pitää yhteyttä, hemmottelee omien resurssejensa mukaan, kehuu ja kertoo aina olevansa minusta niin ylpeä. Ei isästäni varsinaiseksi huoltajaksi olisi, mutta olen silti iloinen, että hän on osa elämääni (mistä tosin kaikki kiitos maailman upeimmalle äidille, joka onnistui koulimaan henkilöstä, jonka tavoite varmasti oli aluksi kadota elämästäni kokonaan, ihan kelvollisen isän). Isäni on kaukana täydellisestä ja alkoholismi on vienyt häneltä paljon, mutta huomattavasti huonompia isiäkin on. Omalla tavallaan isäni on myös tehnyt minusta kypsemmän ja itsenäisemmän. Lisäksi teemme yhdessä superherkullista pizzaa!

Vierailija
27/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on pitkätukkainen. Hän on jo 66-vuotias mutta hänellä on pitkä, kiiltävä, kastanjanruskea tukka jossa on vain muutama harmaa seassa eikä kaljuuntumisesta tietoakaan. Mielestäni hänellä on hieno tukka.

Vierailija
28/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:39"]Isäni on pitkätukkainen. Hän on jo 66-vuotias mutta hänellä on pitkä, kiiltävä, kastanjanruskea tukka jossa on vain muutama harmaa seassa eikä kaljuuntumisesta tietoakaan. Mielestäni hänellä on hieno tukka.
[/quote]
Olipas jotenkin ihana viesti!

Vierailija
29/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:35"]

Isä on aina auttanut kaikessa, missä olen hänen apuaan tarvinnut. Hän on hauska, ahkera ja näyttää hyvää esimerkkiä. Hän ei tuomitse mutta osaa neuvoa elämänkokemuksellaan. Hän on lapsirakas (joka tuli hieman yllätyksenä omien lapsieni myötä), hyvähermoinen ja osaa ottaa elämän myös rennosti.

[/quote]

Tämä oli ihana, voisin sanoa samoin omasta isästäni.

Vierailija
30/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:37"]

Isäni yrittää vaikeuksistaan (alkoholismi ja sen myötä heikko terveydentila, rahaongelmat yms.) huolimatta parhaansa. Pitää yhteyttä, hemmottelee omien resurssejensa mukaan, kehuu ja kertoo aina olevansa minusta niin ylpeä. Ei isästäni varsinaiseksi huoltajaksi olisi, mutta olen silti iloinen, että hän on osa elämääni (mistä tosin kaikki kiitos maailman upeimmalle äidille, joka onnistui koulimaan henkilöstä, jonka tavoite varmasti oli aluksi kadota elämästäni kokonaan, ihan kelvollisen isän). Isäni on kaukana täydellisestä ja alkoholismi on vienyt häneltä paljon, mutta huomattavasti huonompia isiäkin on. Omalla tavallaan isäni on myös tehnyt minusta kypsemmän ja itsenäisemmän. Lisäksi teemme yhdessä superherkullista pizzaa!

[/quote] Aww tulee mieleen oma isäni. Hän on myös kova ottamaan paukkua, jo eläkkeellä ja vähän ylipainoinen, mutta nyt aikuisiällä pidän häntä parhaana kaverinani. Hän on tosi hauska ja hyväntahtoinen. Hän on myös todella eläinrakas ja se ilahduttaa minua.

Vierailija
31/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:39"]Isäni on pitkätukkainen. Hän on jo 66-vuotias mutta hänellä on pitkä, kiiltävä, kastanjanruskea tukka jossa on vain muutama harmaa seassa eikä kaljuuntumisesta tietoakaan. Mielestäni hänellä on hieno tukka. [/quote] Olipas jotenkin ihana viesti!

[/quote] Kiitos :) Nuorena hän oli todella komea. Tukka on vielä jäljellä tuosta loistosta. Toki hän on myös kiva ja mukava.

Vierailija
32/35 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on paras mahdollinen isä, jonka olisin koskaan voinut saada. Hän on ollut elämässäni ja tukenani kirjaimellisesti aina. Voin katsoa häntä ylpeästi niin ystäviensä seurassa, tekemässä työtään kuin lastensa kasvattajana. Arvot ja asenne ovat kohdillaan, ja toivon joku päivä löytäväni miehen, joka rakastaa minua yhtä paljon, kauniisti ja arvostavasti kuin isäni rakastaa äitiäni.

Vierailija
33/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on viisas. Vaikka perheemme oli lestadiolainen, hän kannusti jo lapsesta saakka ajattelemaan myös omilla aivoilla ja kuuntelemaan omaa sydäntä.
Muistan pikkutyttönä, miten isäni katsoi minua ylpeästi ja hymyili. Tuli tunne että olen ihana ja rakas. Se tunne tulee vieläkin isäni lähellä, vaikka hän ei sitä koskaan ääneen sano.

Vierailija
34/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä alapeukuttaa? :D

Vierailija
35/35 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli jännä tyyppi. Oli niin äijä, mutta sisustus ja omat kledjut oli tärkeitä. Osasi myös tehdä hyvää ruokaa. Isänä ja miehenä oli kyllä täysin kelvoton. Väkivaltainen persoonallisuushäiriöinen alkoholisti.