BB 2014 viikko 2
Saas nähdä mitä kaikkea tämä viikko tuo tullessaan! Nimeämiset alkaa! Niitä odotankin innolla, jesh!
Kommentit (155)
Jussi: "mä olen meidän joukkueen vahvin"
Vai että "kovin pelaaja"... kyllä älykkäin ja paras!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:51"]siis olenks mä ainut ketä toi Jarno ärsyttää suunnattomasti? itserakkaus liian läpinäkyvää yök!
[/quote] Et ole. Hän kertoi jo ensimmäisissä lähetyksissä, miten Jonissa on kaikki vikana. "Onhaan noita tullu nähtyä, mutta tuolla on nuo elekeet semmoset että ei." Toivottavasti joku opettaa Jarnoa talossa. Kertoisi sille, että maailmassa on erilaisia mielipiteitä ja ihmisiä. Jarnon oma mielipide on vain yksi mielipide miljardien joukossa. Nythän tuo kaveri luulee määrittelevänsä mikä on oikein ja väärin. :(
ps: Tuo "pipo" on perseestä. :)
Jarno on kuulemma töissä Härmän häjyssä. Kertoo varmasti melko paljon, millainen katsomus elämään hänellä on..
Joni luulee olevansa koko ohjelman inhokki...
Nimo on aika pippurinen tapaus =)
Jos Jenna ei kerran hae talosta mitään romanssia niin miksi ihmeessä se sitten on antanut ymmärtää käyttäytymisellään ihan muuta?? Aika ristiriitaista..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 07:25"]Mä oon tykästynyt tohon Daniin, tykkääkö kukaan muu? Komea ja fiksukin. [/quote] Jesta, että on kuuma! Mä olen siitä jo parit tuhmat unetkin nähnyt. ;) ja kausi on vasta alussa. [/quote] juuh, komeuskilpailuhan bb onkin... en sois voittoa Danille, mieshän on selvä pelle pleijeri. ulkomaailmassa varmasti kusettaa naisia mennen tullen, näyttelijän lahjat näkyy olevan hallussa.
[/quote]
Siitäkö kyse olikin, että kuka voittaa, jos kerron parista unesta. Nyt ihminen lukutaitoa! PERKELE! :D
Iidaan voi näköjään aina luottaa mehevien paljastusten lähteenä. Meinasin jo lopettaa seuraamisen twitterissä, kun oli niin tylsää, mutta taas tuli oikein kunnon sisäpiiritietoa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:16"]Jussi se on paljastumassa hiljaiseksi pervoksi, kun 24/7 näkyy enemmän nyt kellarin puolta, kun Joni meni sinne.
Nimo tänään puki peiton alla rintsikoilta, niin johan tää Jussi seisoi vieressä ja aivan härskisti tiiraili jutellessaan.
Eilen kyttäili Jonnan rintsikoiden vaihtoa jne.
Tytöt kun vaihtaa vaatteita, niin Jussi on lähimpänä iskemässä juttua. Olihan herralla veskissäkin jotain tärkertä toimitusta, kun Tuija the big boobs oli suihkussa.
[/quote] :D :D :D Hyvin kuvailtu! Mulla ei ole 24/7, mutta voin sieluni silmillä nähdä tuon. Jussi seisoa pönöttää ja räpättää taukoamatta samalla tiiraillen.
[/quote]
Joo ja joka välissä Jussi hinkkaa Jonnaa kädellään, olkapäältä tai lantiolta, sekä aina istuvat vierekkäin. Hiton oksettavan kuvan antaa itsestään, "tykkään naisista ja tulen heidän kanssaan toimeen" mutta mitähän vaimo tykkää? Vai osaako Jussi niin hyvin perustella käytöksensä kun pääsee kotiin. Miten sen vaimo jaksaa katsoa tuollaista, riitelykin varmaan ihan hirveää kun Jussi keksii kokoajan perusteluja ja on joka välissä niin täynä itseään ja sanavalmiina.
Hyvä kun tuo Jenna selittää noista tatuoinneistaan. Kallein maksanu joku 70e. Siltä näyttääki, ku muste levinny jokaikisessä päin... sitä... :P Jonathanin tatskoista puhe, ni kaulassa oleva maksoi 400?, Markku totes vain että kyllä sitä laadusta maksaakin xD Jennan ilme...
Onko tuosta vanhojen bileistä ollut jo lisätietoa BB:n sivuilla?
Kylläpäs tämä ketju käy kuumana. :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:22"]
Jussi taisi sen takia valita Annan johtajaksi koska se luulee että Anna jotenki tyrii johtajana ja olisi jotenki bimbo siihen hommaan ja kaikki sitten muka huomaisi, että miten hyvä johtaja Jussi olikaan!
[/quote]Ihan just noin kävi minunkin mielessä.
Kohta alkaa BB kooste, toivottavasti siellä nyt näytettäis oikeasti kaikki päivän kohokohdat, tuntuu että nuista koosteista jätetään monet aika olennaiset asiat pois.. mutta en silti aio hankkia 24/7!! Se on saletti!
Ja vaikka mulla ois se 24/7 niin vois siltikin mennä ohi korvien ja silmien jotain tärkeetä ja ton koosteen tarkoitus olisi todellakin tarkoitus näyttää ne olennaiset tapahtumat..
Tällä viikolla tulee varmasti uusi asukas..
heh! Tuulikki oli ainoa joka spontaanisti hörähti kun Jussi sanoi olevansa huikeen älykäs! =)
Jotenki toi Joonas yrittää olla kova jätkä.. jotenki sen jutut vähän särähtää korviin.. on se silti yks mun suosikeista
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:36"]Jussi vois pitää päänsä kiinni. Hyvä vaan, että Tuulikki sanoo vastaan.
[/quote] Tuulikki verhoaa itsensä vanhan naisen arvokkuuteen silloin, kun se hyödyttää häntä. Rooleissa löytyy: Äidillinen lohduttaja, Naisten puolesta puhuja, Miesten ylivertaisuutta ylistävä nainen. Laskelmoiva ja manipuloiva mummeli ompi tuo. :/ nro 77
[/quote] Piti olla hymynaama. :) eikä :/ . 77 ja 82. :)